Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Hei, først min livshistorie. Vi har brukt glidemiddel i over et halvt år (var ikke snakk om å få den inn uten). Her om dagen gikk vi tom, og brukte plan B, kondomer først, bruke den til jeg er våt nok og fortsette uten. Men etter vi sluttet med glidemiddelet har jeg alle tre gangene vi har gjort det uten begynt å blø etterpå.. Sexen er jo mye bedre, jeg kjenner mer, men det er dette blodet. Blir jo utrolig flau også når jeg får et hvitt håndlke å tørke meg på og det synes ekstra godt. Greia er at jeg har ikke et fysisk problem med det. Det gjør ikke spesielt vondt (kan ikke sitte helt bra etterpå, men det har jeg aldri kunnet med glidemiddel heller) det er bare synet av blod som kommer ut av meg når jeg ikke har mensen som det ringer en bjelle av, og lurer på om det er normalt? Har vel sikkert bare fått en rift, men at jeg skal blø hver gang etter sex?
Trampe Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Er han stor? Det kan ha noe å si. I følge signaturen din puler du hele tiden. Det er godt mulig at han har revet opp en vegg der inne som begynner å blø hver gang det blir litt friksjon. Og det blir mer friksjon uten glidemiddel... hvorfor slutta dere med glidemiddel? Skjønner at dere gikk tom, men dere kan vel skaffe nytt? Hvis du ikke blør når dere bruker det er det kanskje lurt å fortsette med det? Hvis jeg var deg ville jeg tatt det opp med legen når du skal på GU, kanskje han kan se noe unormalt. Er det en rift, er det en ting å gjøre: vente til den er leget... Ja, Towelie, ikke pule på ei stund! Mange spørsmål, menmen..
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Er han stor? Det kan ha noe å si. I følge signaturen din puler du hele tiden. Det er godt mulig at han har revet opp en vegg der inne som begynner å blø hver gang det blir litt friksjon. Og det blir mer friksjon uten glidemiddel... hvorfor slutta dere med glidemiddel? Skjønner at dere gikk tom, men dere kan vel skaffe nytt? Hvis du ikke blør når dere bruker det er det kanskje lurt å fortsette med det? Hvis jeg var deg ville jeg tatt det opp med legen når du skal på GU, kanskje han kan se noe unormalt. Er det en rift, er det en ting å gjøre: vente til den er leget... Ja, Towelie, ikke pule på ei stund! Mange spørsmål, menmen.. ← Haha den signaturen måtte jo slå tilbake på meg en dag Han er ganske så stor ja, uten å skulle skryte, ikke bare lengden heller. Vi gikk jo som sagt tom først og derfor måtte vi jo bruke kondomens glidemiddel. Jeg merket en så sinnsyk stor forskjell på glidesex og egenprodusert sex, at nå vil jeg ikke bruke det igjen. Jeg trodde jeg fikk bra orgasmer før, men nå :hår: Var og pratet med gynekolog rett før jul pga samme problemet, hun sa vi måtte bare ha roligere mer følsom sex, og vi MÅTTE varme opp med å kysse (jeg har en regel om ikke å kysse han for jeg vil ha følelsene mine på det nivået de er nå - vennskap. kyssing er kjærestebusiness) Jeg vil jo ha sex på min måte, og det er jo meg som gnåler om at han må gjøre det hardere og fortere for det er sånn jeg liker det men nå får jeg da en ukes pause, med mindre mensen er forsinka når jeg skal dit i dag. Da blir det en siste gang før jeg skal i sølibat Men er det ikke noe en kan kjøpe for å få frisket rifter?
Trampe Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Du må jo ha sex sånn som du vil ha sex, ellers er det jo ikke noe vits i å ha sex!!! Skjønner godt kyssepolitikken din jeg, har hatt det sånn selv... Jeg tror de riftene må få ordnet seg selv. Har hatt sånne, og de ble borte da jeg lot være å ha sex pga mensen. Så lang tid tok det ikke... Jeg kan ikke helt se for meg at man skal smøre noe gugge inni der for å få fortgang i healingsprosessen, men det kan jo finnes. Vet ikke.. du får kjøpe ny glidekrem, sprøyte i vei og peise på!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har samme problemet. MEN, det er kun når jeg ikke er helt kåt/våt nok ennå og han trenger inn at jeg småblør litt, men hvis jeg er ordentlig kåt og han trenger inn går det helt okey. Det fysikalske i det her klarer jeg ikke forklare, for det vet jeg ikke, men jeg merker veldig stor forskjell! Dere kan jo drive litt oralsex og andre ting for å gjøre seg ordentlig kåt først, det er det eneste og beste som funker her hvertfall.... Lycka till! Og, fortell hvordan det går, da!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #6 Skrevet 3. mars 2006 Du må jo ha sex sånn som du vil ha sex, ellers er det jo ikke noe vits i å ha sex!!! Skjønner godt kyssepolitikken din jeg, har hatt det sånn selv... Jeg tror de riftene må få ordnet seg selv. Har hatt sånne, og de ble borte da jeg lot være å ha sex pga mensen. Så lang tid tok det ikke... Jeg kan ikke helt se for meg at man skal smøre noe gugge inni der for å få fortgang i healingsprosessen, men det kan jo finnes. Vet ikke.. du får kjøpe ny glidekrem, sprøyte i vei og peise på! ← Ja, hvorfor skal jeg ha barry white sex, bare for å ikke bli sår? Timingen var ikke på min side i går, så det ble ikke noe på meg (heldigvis?) Spørsmålet er bare om jeg vil ofre 100% bra orgasmer mot 80% bra orgasmer ved å gå tilbake til glidefaen...
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #7 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har samme problemet. MEN, det er kun når jeg ikke er helt kåt/våt nok ennå og han trenger inn at jeg småblør litt, men hvis jeg er ordentlig kåt og han trenger inn går det helt okey. Det fysikalske i det her klarer jeg ikke forklare, for det vet jeg ikke, men jeg merker veldig stor forskjell! Dere kan jo drive litt oralsex og andre ting for å gjøre seg ordentlig kåt først, det er det eneste og beste som funker her hvertfall.... Lycka till! Og, fortell hvordan det går, da! ← Jepp, det er det som er problemet. Psykisk er jeg helt klar, men kroppen min er utrolig treig med å bli våt.. Vi prøver lenge og vel med oralsex, men jeg er så bevisst på at "nå skal det noe stort inn i meg, dette klarer jeg aldri" og stenger meg automatisk. Men skal komme med tilbakemeldinger om jeg ikke blør en gang :D
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Sannsynligvis er grunnen til at du merker forskjell på orgasmene - det at ved naturlig smøring, så er dere avhengig av å hisse DEG mer opp først. Da blir du kåtere, og orgasmen MYYYYE bedre. Med glidemiddel kan han bare kjøre rett på, og veldig mange ville begynne å blø i en sånn situasjon. Skjønner godt at du ikke vil kysse og styre på, men han kan vel bruke sin munn på deg på andre måter?? Få deg skikkelig våt før han tar deg? Tar du deg tid til å bli skikkelig opphissa, og at han gjerne slikker deg til nesten-orgasme et par ganger før han kommer til, DA skal du erfare orgasmer, da!!! Det at du blør etterpå, er pga at skjeden din ikke har vært klar for ham. Du trenger ikke noe som gir fortgang i helingsprossessen, for det finnes ikke noe sted på kroppen der sår gror fortere enn i skjeden. Lykke til, Towelie!! Leyla.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #9 Skrevet 3. mars 2006 Jepp, det er det som er problemet. Psykisk er jeg helt klar, men kroppen min er utrolig treig med å bli våt.. Vi prøver lenge og vel med oralsex, men jeg er så bevisst på at "nå skal det noe stort inn i meg, dette klarer jeg aldri" og stenger meg automatisk. ← Mer slikking Towelie! Mer slikking, og mer naturlig vått fra ham (spytt, altså) bør hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #10 Skrevet 4. mars 2006 Hei, først min livshistorie. Vi har brukt glidemiddel i over et halvt år (var ikke snakk om å få den inn uten). Her om dagen gikk vi tom, og brukte plan B, kondomer først, bruke den til jeg er våt nok og fortsette uten. Men etter vi sluttet med glidemiddelet har jeg alle tre gangene vi har gjort det uten begynt å blø etterpå.. Sexen er jo mye bedre, jeg kjenner mer, men det er dette blodet. Blir jo utrolig flau også når jeg får et hvitt håndlke å tørke meg på og det synes ekstra godt. Greia er at jeg har ikke et fysisk problem med det. Det gjør ikke spesielt vondt (kan ikke sitte helt bra etterpå, men det har jeg aldri kunnet med glidemiddel heller) det er bare synet av blod som kommer ut av meg når jeg ikke har mensen som det ringer en bjelle av, og lurer på om det er normalt? Har vel sikkert bare fått en rift, men at jeg skal blø hver gang etter sex? ← Har ikke vært borti dette, men jeg digger å ta ei dame i rompa, og Da kan det blø litt har jeg hørt - aldri z. Men jentene har elsket det -sier de
Hamtaro Skrevet 4. mars 2006 #11 Skrevet 4. mars 2006 Haha den signaturen måtte jo slå tilbake på meg en dag Han er ganske så stor ja, uten å skulle skryte, ikke bare lengden heller. Vi gikk jo som sagt tom først og derfor måtte vi jo bruke kondomens glidemiddel. Jeg merket en så sinnsyk stor forskjell på glidesex og egenprodusert sex, at nå vil jeg ikke bruke det igjen. Jeg trodde jeg fikk bra orgasmer før, men nå :hår: Var og pratet med gynekolog rett før jul pga samme problemet, hun sa vi måtte bare ha roligere mer følsom sex, og vi MÅTTE varme opp med å kysse (jeg har en regel om ikke å kysse han for jeg vil ha følelsene mine på det nivået de er nå - vennskap. kyssing er kjærestebusiness) Jeg vil jo ha sex på min måte, og det er jo meg som gnåler om at han må gjøre det hardere og fortere for det er sånn jeg liker det men nå får jeg da en ukes pause, med mindre mensen er forsinka når jeg skal dit i dag. Da blir det en siste gang før jeg skal i sølibat Men er det ikke noe en kan kjøpe for å få frisket rifter? ← Herregud at dere jenter har den kysseregelen. TA MEG HARDT HER OG NÅ!! MEN...ikke kyss meg. Det skal kjæresten få lov til....HALLO?? Er det virkelig bare meg som reagere på dette??? kyss helelr venner og pul kjæresten det er jo det gutter verdsetter høyere enn kyss. OG hvis du har gitt han oral så kan du IHVERTFALL ikke si at KYSS er så spesielt etterpå?? Bare lurer
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #12 Skrevet 5. mars 2006 Sannsynligvis er grunnen til at du merker forskjell på orgasmene - det at ved naturlig smøring, så er dere avhengig av å hisse DEG mer opp først. Da blir du kåtere, og orgasmen MYYYYE bedre. Med glidemiddel kan han bare kjøre rett på, og veldig mange ville begynne å blø i en sånn situasjon. Skjønner godt at du ikke vil kysse og styre på, men han kan vel bruke sin munn på deg på andre måter?? Få deg skikkelig våt før han tar deg? Tar du deg tid til å bli skikkelig opphissa, og at han gjerne slikker deg til nesten-orgasme et par ganger før han kommer til, DA skal du erfare orgasmer, da!!! Det at du blør etterpå, er pga at skjeden din ikke har vært klar for ham. Du trenger ikke noe som gir fortgang i helingsprossessen, for det finnes ikke noe sted på kroppen der sår gror fortere enn i skjeden. Lykke til, Towelie!! Leyla. ← Bra du forstår det med kyssinga, det er det få som gjør som skal gi meg råd.. Nei for jeg bedriver jo hor hvis jeg ikke kysser under sex for all del! Jeg merker jeg er mer våt hvis vi har vært ute på byen, da har han gjerne drukket noe og blir mer frampå og tør mer, og tuller og tøyser på vei hjem (later som han tar meg oppetter butikkvinduer osv) bare fyllefjas men jeg liker det jo Da har vi jo hatt hele hjemturen på å bli glade nedentil også.. men jeg må innrømme det er litt min feil at vi ikke har langt nok forspill, for mens han er der nede med tunge og finger fantaserer jo jeg om å ha sex og blir utålmodig og gal og sier at nå trenger jeg noe større (fælt så åpne vi var nå da). Ikke misforstå, han er flink til det han gjør, men jeg liker bedre å knulle ordenltig enn bare halvveis. Så det så! Nå skremmer det meg litt at du sier at det går an å bli bedre enn det som er nå, for ofte så er det så galent at jeg kaldsvetter og ser svart eller stjerner for det blir for godt... men han ville vel fått noe å skryte av, hadde han virkelig fått meg til å besvime Jeg har lovet meg selv å ikke skrive sånt når jeg har mensen... faen!
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #13 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Herregud at dere jenter har den kysseregelen. TA MEG HARDT HER OG NÅ!! MEN...ikke kyss meg. Det skal kjæresten få lov til....HALLO?? Er det virkelig bare meg som reagere på dette??? kyss helelr venner og pul kjæresten det er jo det gutter verdsetter høyere enn kyss. OG hvis du har gitt han oral så kan du IHVERTFALL ikke si at KYSS er så spesielt etterpå?? Bare lurer ← Å herregud atte! Fordi vi har hatt en fortid som kjærester sammen før, og da vi i begynnelsen av puleforholdet kysset under sex, fikk jeg følelser for han igjen som han ikke har for meg, og lurte meg selv. Sluttet med det med en gang, for jeg liker det best som vi har det nå, at vi kan være venner uten romantiske følelser og likevel drive på. Alle er forskjellige, jeg ser på kyssing som mer kjæresteaktig enn puling. og det er nå sånn VI har det. Endret: Kyss etter oralsex? Er du galen? Endret 5. mars 2006 av Towelie
Knurr Skrevet 5. mars 2006 #14 Skrevet 5. mars 2006 Henger meg på tipsene til resten - sørg for at du er dryppende våt. Det blir jo nesten bedre når man piner seg til å vente også! Dersom du ikke har glidemiddel i huset, kanskje du har vaselin? Det har reddet meg en del ganger... men etter en sørgelig aften hvor vi i desperat mangel tydde til fuktighetskrem (anbefales ikke) har jeg alltid et bra lager med glidemiddel. Sånn til slutt så skjønner jeg veldig godt kyssegreia di. Praktiserte det selv den gangen jeg fortsatt hadde et sexliv. Which painfully reminds me that I have to get one.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #15 Skrevet 5. mars 2006 Herregud at dere jenter har den kysseregelen. TA MEG HARDT HER OG NÅ!! MEN...ikke kyss meg. Det skal kjæresten få lov til....HALLO?? Er det virkelig bare meg som reagere på dette??? kyss helelr venner og pul kjæresten det er jo det gutter verdsetter høyere enn kyss. ← Jadda! For alle mannfolk er helt utrolig deilige å kysse.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #16 Skrevet 5. mars 2006 Henger meg på tipsene til resten - sørg for at du er dryppende våt. Det blir jo nesten bedre når man piner seg til å vente også! Dersom du ikke har glidemiddel i huset, kanskje du har vaselin? Det har reddet meg en del ganger... men etter en sørgelig aften hvor vi i desperat mangel tydde til fuktighetskrem (anbefales ikke) har jeg alltid et bra lager med glidemiddel. Sånn til slutt så skjønner jeg veldig godt kyssegreia di. Praktiserte det selv den gangen jeg fortsatt hadde et sexliv. Which painfully reminds me that I have to get one. ← Jo du har rett, jo lengre jeg venter jo mer oversvømmelse er det vi har alltis kondomer da, men tror vi tar den for fort av før jeg blir glad i musa. Virker som han er litt mer oppegående enn meg i øyeblikket for han minner meg på at vi må bruke til jeg er våt nok når jeg maser Jeg trenger også et sexliv, begynner å bli lenge siden torsdag nå!
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #17 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jadda! For alle mannfolk er helt utrolig deilige å kysse. ← bare for å forsvare her så var han deilig å kysse med, det er problemet Men hamahorotorololo bør passe sin egen business! Endret 5. mars 2006 av Towelie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå