Gå til innhold

Menstruser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser Libresse reklamerer for menstruser, noen som har prøvd de og fungerer de?

Anonymkode: 89ed6...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ser Libresse reklamerer for menstruser, noen som har prøvd de og fungerer de?

Anonymkode: 89ed6...e51

Det tror jeg er så nytt at de knapt har kommet ut i butikkene. Jeg så reklamen, men har ikke sett dette i butikken. 
Jeg tror og at de som produserer og tjener gode penger på kvinners mens, har sett at de får konkurranse fra andre produsenter av menstruser og derfor har kastet seg rundt og begynt med mens truser. 
Så Tena og er begynt med vaskbare beskyttelsestruser. 

Anonymkode: 23d39...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd noen fra Lindex, Female Engineering. Det vil si, jeg kjøpte to stk mens-string truser, prøvde dem på, og returnerte.

Jeg bruker vanligvis small og medium i truser.
Den ene, som var i small, var alt for liten, så den fikk jeg ikke over lårene engang. Mye mindre elastisk i strikket enn alle andre truser jeg har prøvd.

Den andre var i medium, og jeg fikk den på. Det står at den er normal i livet, men den var mye høyere i livet enn alle high waist buksene mine... Jeg var rett tilbake på 2000-tallet med stringtrusa langt over buksekanten :hihi: I tillegg var innlegget helt jævlig, det var tykt og stivt. Kan vel best beskrives som at det kjentes ut som å ha ett bind med en bakside av papp...

Jeg testet som sagt kun string, og med mini/lav beskyttelse. Jeg har kun småblødninger som ellers holdes relativt greit i sjakk med truseinnlegg som byttes hver 4 time. Jeg kommer til å vurdere teste ett annet merke, men er ikke veldig optimistisk lengre.

Men fordelen med lindex og female engineering er at de har 45 dagers prøveperiode, så du kan kjøpe, prøve og bruke en mens-truse, og få igjen pengene!

Anonymkode: f36d1...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har prøvd noen fra Lindex, Female Engineering. Det vil si, jeg kjøpte to stk mens-string truser, prøvde dem på, og returnerte.

Jeg bruker vanligvis small og medium i truser.
Den ene, som var i small, var alt for liten, så den fikk jeg ikke over lårene engang. Mye mindre elastisk i strikket enn alle andre truser jeg har prøvd.

Den andre var i medium, og jeg fikk den på. Det står at den er normal i livet, men den var mye høyere i livet enn alle high waist buksene mine... Jeg var rett tilbake på 2000-tallet med stringtrusa langt over buksekanten :hihi: I tillegg var innlegget helt jævlig, det var tykt og stivt. Kan vel best beskrives som at det kjentes ut som å ha ett bind med en bakside av papp...

Jeg testet som sagt kun string, og med mini/lav beskyttelse. Jeg har kun småblødninger som ellers holdes relativt greit i sjakk med truseinnlegg som byttes hver 4 time. Jeg kommer til å vurdere teste ett annet merke, men er ikke veldig optimistisk lengre.

Men fordelen med lindex og female engineering er at de har 45 dagers prøveperiode, så du kan kjøpe, prøve og bruke en mens-truse, og få igjen pengene!

Anonymkode: f36d1...386

Så du at ts spurte etter Linress menstruser? 

Jeg så etter disse i dag på Coop Obs, men fant dem ikke. Så og på Meny ingenting der heller. 
Tviler på at de er kommet i butikk. 

Anonymkode: 23d39...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd de fra lindex med høy oppsugingsevne, og jeg syns de er veldig behagelige på. De er jo litt tykkere i skrittet enn en vanlig truse, men sammenlignet med super++ bind er de fantastiske. Jeg bruker dem oftest om natten. Har ikke hatt noen lekkasjer og er generelt svært fornøyd. Eneste ulempen er at de må vaskes..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd høy oppsugningsevne fra Lindex (Female Engineering) og medium fra Cubus. Den fra Cubus er mer som ei truse og behagelig å bruke ved lett blødning. Mens den fra Lindex er litt som å ha på badedraktstoff, men den suger opp mye og ikke ubehagelig når man blir vant til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt Libresse sin fra Oda (for 1,5 år siden) Datteren har også kjøpt på Lindex, Cubus og Zalando. Likte de fra Zalando best, men er i hudfarge (Dorina Eco Moon) De satt best. Ikke lenger der nå)

Anonymkode: 650e3...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fra Temu og de ble levert 2 dager etter forrige mens og jeg lengter nå til å få prøve de. Har aldri brukt libresse sine bind mer enn prøvd de, og hadde nok ikke kjøpt fra de hvis jeg skulle kjøpt fra norsk butikk. 

Anonymkode: 091d6...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...