AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Min mor bor på skjermet enhet på det lokale sykehjemmet. På hennes avdeling bor det åtte beboere. Jeg vet ikke hvor mange som jobber der, men de ansatte er dyktige folk som trygger både min mor og meg. Dette er mammas første jul på sykehjemmet. Jeg vil så gjerne gi de på avdelingen en liten oppmerksomhet for det gode jobben de gjør. Men hva? Jeg vet som sagt ikke hvor mange de er, men det er en god miks av mennesker. Noen som har noen tips? Anonymkode: 93576...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Fruktkurv eller en annen type kurv med forskjellige spiselige ting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Konfekteske Fruktkurv Blomst som er allergivennlig Gøy julepynt Fint kort Eller alt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Om du klarer å få snusen i hva slags kaffemaskin/kaffetrakter de har på pauserommet - noen poser god kaffe/kaffekapsler. Noen esker med god te. Et par bokser med julekaker el.l Noe ekstra godt til pauserommet som lett kan deles av de ulike vaktene og som spises/drikkes opp er lurt Anonymkode: 2d995...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Hos oss er vi flere avdelinger som samarbeider. Tre avdelinger per etasje. Vi jobber ofte mest på en avdeling, men rullerer innimellom, og vikarene jobber på alle avdelingene. Hvis det er slik på sykehjemmet din mor bor, ville jeg sørget for å gi noe som rekker over litt flere. Feks fruktkurv, stor konfekteske, diverse kos (marsipan, chips, sjokolade, skumnisser), to-tre esker med gode julekjeks. Nøtter, klementiner, sjokolade og en eller to pakker god te. Er du ekstra spandabel bestiller du en stor kake eller pizza til en av juledagene. Anonymkode: 21d03...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden En kurv med noe godt. Noe som kan settes frem på pauserommet/vaktrommet. Det spiller nesten ikke noen rolle hva det er, for gesten vil absolutt settes pris på. Jeg har jobbet innen omsorg, det var flere pårørende som kom med juleoppmerksomhet til personalet og en helt alminnelig pose twist ble tatt like godt imot som en flott fruktkurv. Anonymkode: 59d53...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå