AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Forslag? Tenker jeg kjøper noe. De lager gaver i barnehagen til oss foreldre. Anonymkode: 728cb...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg har kjøpt superundertøy til samboeren min fra datteren vår. 299 på sportsoutlet. Anonymkode: 5380e...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forslag? Tenker jeg kjøper noe. De lager gaver i barnehagen til oss foreldre. Anonymkode: 728cb...3ae Veldig koselig idé😊 Nå vet jeg ikke hvordan din mann er, men kanskje vær forberedt på at mannen ikke har tenkt i samme baner. Jeg syns det er typisk at damene tenker på sånt, gaver fra de små barna, julekalender, påskeegg, julestrømpe.. koselige små overraskelser, og mannen tar imot og smiler, men fikser ikke å gi det samme tilbake. Hilsen ei som har gitt alle disse små oppmerksomhetene til mannen hvert år, uten at mannen plukker opp idéen og gir tilbake. Bare en liten digresjon. Anonymkode: 5741a...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 Er det noe som ønsker eller sier han trenger? Anonymkode: 56ebd...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 Et koselig bilde av barnet eller far og barn, med en koselig tekst på baksiden? Anonymkode: 426a9...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 På den alderen tok vi med guttungen i en butikk, typ Nille, Meny eller noe. Der fikk han beskjed om å velge ut en julegave til mamma/pappa. Til pappa valgte han noe sjokolade og til mor valgte han en stor pose med ris. Han var kjempe stolt som hadde valgt ut selv. Begge gavene var noe han elsket selv, men jeg (mor) er ikke glad i ris. Anonymkode: 3f26d...dd3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå