AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Noen som har tips til øvelser. Går til naprapat, mest pga nakken og hodepine, men dette les låst brystrygg plager meg mye om dagen. Jævlig vondt.. Trodde først jeg hadde hjerteinfarkt, men da hadde jeg vel ikke skrevet her inne🥵 Anonymkode: 96eee...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Smerter i brystryggen er ofte knyttet til psyken, har du det vanskelig psykisk om dagen? Anonymkode: ba642...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 For meg har det hjulpet å gå til manuellterapeut. Anonymkode: 9db9a...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 Knekker ikke naprapaten ryggen da? Anonymkode: 915c9...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Smerter i brystryggen er ofte knyttet til psyken, har du det vanskelig psykisk om dagen? Anonymkode: ba642...342 Det har jeg.. Sliter med alvorlig angst. Anonymkode: 96eee...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inkognitos Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg gikk til kiropraktor som hjalp meg mye med det. Men hun løsnet først muskulaturen på ryggen og musklene i øvre del av magen (pga feil pusting som anspente det mer) før hun justerte beina i brystryggen. Hjalp kjempe mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jeg.. Sliter med alvorlig angst. Anonymkode: 96eee...c73 Får du hjelp for det? Anonymkode: ba642...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 12. desember 2024 #8 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg har det hjulpet å gå til manuellterapeut. Anonymkode: 9db9a...302 Enig! Ellers hender det at løsninger løsner når jeg står helt forovervendt og bare "henger". Står bare å tar dype pust, henger lengre og lengre ned. Om jeg klarer, så svinger/ tenderer jeg med avslappede armer i tillegg. Godtvondt når ledd og / eller låsning(er) løsner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå