Gå til innhold

Spm til menn mellom 20 - 30 år, hva får dere til å miste interessen for en kvinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ1. Høy body count

2. Snakker med flere menn samtidig

3. Prøver bevisst å leke med følelsene mine

4. Arroganse/nedlatenhet (kjenner ingen menn som synes at det er sexy, søt, tiltrekkende med en kvinne)

5. Bruker lang tid på å svare på meldinger med vilje

6. Fedme

7. Bolle***

8. Tattoveringer

9. Narkotikabruk

10. Tar ikke sitt byrde/ansvar ift. økonomi, gjøremål, arbeidsoppgaver hjemme

11. Flere timer på sosiale medier hver dag

12. Annenhvert samtaleemne er preget av gossip (kommer aldri til å date en sånn dame igjen 🤮)

Anonymkode: a28d0...697

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg finner ut at hun snakket med flere mens vi datet, er det slutt der og da selvom hun velger meg blant alle de andre. Har allerede gjort det to ganger. Seriøst, ta dere sammen.

Anonymkode: 44674...747

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æ1. Høy body count

2. Snakker med flere menn samtidig

3. Prøver bevisst å leke med følelsene mine

4. Arroganse/nedlatenhet (kjenner ingen menn som synes at det er sexy, søt, tiltrekkende med en kvinne)

5. Bruker lang tid på å svare på meldinger med vilje

6. Fedme

7. Bolle***

8. Tattoveringer

9. Narkotikabruk

10. Tar ikke sitt byrde/ansvar ift. økonomi, gjøremål, arbeidsoppgaver hjemme

11. Flere timer på sosiale medier hver dag

12. Annenhvert samtaleemne er preget av gossip (kommer aldri til å date en sånn dame igjen 🤮)

Anonymkode: a28d0...697

-

Anonymkode: 55b62...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- alenemødre som leter etter forsørger (har full forståelse for det, ville ikke forventet noe annet men kunne ikke fått meg til å oppdratt en annen mann’s barn)

- uhygienisk, veldig viktig å lukte godt og være ren og shavet. Tar det som en selvfølge at begge gjør det. Viktigere enn litt rot og husarbeid, det kan jeg gjøre selv.

- sur og gretten, vil ikke snakke med deg eller si hvorfor.

- lite respekt, utnytter meg.

- omfattende "partyjente" historikk. Det trenger ikke å bety mye, men hvis en jente har masse bilder f. eks. liggende på åpen internett fra nesten ett tiår tilbake i tid, med bevis på mye festing og bilder av ex-er, så kunne det vært for stor forskjell på oss.

Mann i slutten av 20 årene

Anonymkode: b087e...09f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente som ser mer verdi i friheten til å gjøre akkurat som hun vil, fremfor å ville være en god kjæreste - som naturligvis betyr å måtte ofre seg for hverandre

Anonymkode: 4c91a...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

- alenemødre som leter etter forsørger (har full forståelse for det, ville ikke forventet noe annet men kunne ikke fått meg til å oppdratt en annen mann’s barn)

- uhygienisk, veldig viktig å lukte godt og være ren og shavet. Tar det som en selvfølge at begge gjør det. Viktigere enn litt rot og husarbeid, det kan jeg gjøre selv.

- sur og gretten, vil ikke snakke med deg eller si hvorfor.

- lite respekt, utnytter meg.

- omfattende "partyjente" historikk. Det trenger ikke å bety mye, men hvis en jente har masse bilder f. eks. liggende på åpen internett fra nesten ett tiår tilbake i tid, med bevis på mye festing og bilder av ex-er, så kunne det vært for stor forskjell på oss.

Mann i slutten av 20 årene

Anonymkode: b087e...09f

Det er fordi du snuffer henne dagen lang og utførerer en daglig hår sjekk med forstørrelselsglasset. Selv på hyttetur.

Anonymkode: 7def9...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn etter å ha vært tiltrukket i utgangspunktet? At det viser seg at hun er sprø, dum eller kjedelig.

Anonymkode: bab2d...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Svar på s spørsmålet i tittelen.

Anonymkode: 60aa7...7e8

Psykisk sykdom (i alle fall noen varianter)

Grov økonomisk vanskjøtsel

Herskesyke, høylydt, agg

Lav empati

«Har aldri tid»

Sitter med nesen i telefonen heller enn sosialt samvær

Inkompatibel kos og sex

Snuser

Hun ønsker å være «mannen» i forholdet

Anonymkode: 54d30...abd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun sier/gjør ting som gjør at jeg føler vi ikke er en god match.

(å "være mannen i forholdet" er ikke på listen, vi tilpasser oss hverandre på det - tvert imot er det mer et rødt flagg hvis hun virker identitetsløs og prøver å være mest mulig lik en tradisjonell kvinnelig stereotyp. Vær deg selv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy bodycount, vill fortid, partyjente, feit, mannlig, karrierekvinne, de med barn, materialistisk, manipulerende, tatoveringer, respektløs, illojal.

Dette er kvinner med nada niks verdi for meg. Gifter meg med ei 3/10 lenge før jeg tar borti ei 10/10 med en av de egenskapene nevnt over.

Anonymkode: 07352...4ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høy bodycount, vill fortid, partyjente, feit, mannlig, karrierekvinne, de med barn, materialistisk, manipulerende, tatoveringer, respektløs, illojal.

Dette er kvinner med nada niks verdi for meg. Gifter meg med ei 3/10 lenge før jeg tar borti ei 10/10 med en av de egenskapene nevnt over.

Du ytrer deg respektløst.

Jeg avslår giftemålet, hilsen 3/10 som består testen. 

Anonymkode: 7def9...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er stolt av sin egen uvitenhet. Hvis man er dum så bør man hvertfall prøve å ikke være dum.

Anonymkode: ab31b...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 21.16):

Hva mener du med mandig?

Anonymkode: 55b62...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill dreper all interesse. Nå tar jeg som utgangspunkt at jeg allerede er interessert. Alt som går på å skape utrygghet bryter ned, alt som skape tillit bygger opp. 

Anonymkode: 4c91a...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...