AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Flere som har det sånn at begge øynene samtidig ser sånn passelig bra, men dekker man til ene øyet der det øyet dårlig? Anonymkode: ddcb2...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Ja, du kan ha dårlig syn på et øye så kompenserer det andre for det når du bruker begge øynene. Anonymkode: f68c1...631 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 Du vil jo alltid se bedre med begge. Men kanskje du trenger briller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 Oppsøk optiker så får du svaret ! Anonymkode: bcb84...a36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 Det er normalt at det er litt forskjell ja, men gå til optiker å få en synstest så vet du helt sikkert om det er noe avvik. Anonymkode: 71e74...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Flere som har det sånn at begge øynene samtidig ser sånn passelig bra, men dekker man til ene øyet der det øyet dårlig? Anonymkode: ddcb2...650 Dette er helt vanlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet 12. desember 2024 #7 Del Skrevet 12. desember 2024 Ville ha sjekka det for å være sikker, er ikke sånn super dyrt å stikke innom en optiker. Men sånn, jeg bruker f.eks briller og selv med brillene på ser jeg dårligere om jeg lukker ett (og ja har sjekka det gjevnlig og har rett glass etc). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Del Skrevet 12. desember 2024 Motsatt hos meg Anonymkode: 5aeb0...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har alltid vært sånn. Har hatt inntrykk av at det er det litt samme greia som å være høyre- eller venstrehendt, at ett øye er dominant. Mye mulig jeg tar feil. Anonymkode: 953e0...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har et godt og et dårlig øye - ser jeg med begge uten briller vil det gode øyet dominerende og gi meg følelsen av å se relativt greit. Dekker jeg til det gode ser jeg mye dårligere. Helt normalt og naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå