AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Eller sier man takk for tilbudet og ber om å få betingelsene/kontrakt før man svarer ja? Anonymkode: 70cd3...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Du må selvsagt se betingelser før du svarer ja. du bør heller ikke takke ja før du har forhandlet. Anonymkode: 6ef4d...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Jeg takket ja med én gang en gang, men det er visst ikke så vanlig 😄 Anonymkode: 0a7fc...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg takket ja med én gang en gang, men det er visst ikke så vanlig 😄 Anonymkode: 0a7fc...575 Lykke til 💕. Håper du trives 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Man bør alltid forhandle lønn, betingelser, goder og fordeler. Du får aldri taket på første tilbud. Bare å huske til neste gang 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Jeg takket ja med en gang, da lønnen de har foreslått er bedre enn jeg hadde forventet. Anonymkode: ae1cd...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TarAldar1on Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg takket ja med en gang, da lønnen de har foreslått er bedre enn jeg hadde forventet. Anonymkode: ae1cd...e7b De hadde nok mer å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden TarAldar1on skrev (7 minutter siden): De hadde nok mer å gå på Når du sier det slik, begynner jeg å tvile på avgjørelsen min🫣. Lønnen de tilbød var 34 % høyere enn det jeg hadde i min forrige jobb. Anonymkode: ae1cd...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #9 Del Skrevet 5 minutter siden KaraThrace skrev (1 time siden): Man bør alltid forhandle lønn, betingelser, goder og fordeler. Du får aldri taket på første tilbud. Bare å huske til neste gang 🥳 Hvordan vet man hvor mye man kan forhandle? Ønsker ikke å være så kravstor at de trekker tilbudet, og aner ikke hva bransjestandard er i den type jobb siden det er nytt for meg. Er det en viss prosent opp de har å gå på? Hvilke argumenter er gode og finnes det andre goder som er ekstra gode å forhandle seg til? Anonymkode: 70cd3...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå