AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Hei! Jeg brukte en sånn klorinspray på gummilistene i oppvaskmaskinen, for det var mugg på dem 🤢 Vasket av med rikelig med vann etterpå. Men kan det fortsatt komme klorin inn i oppvaskmaskinen, sette seg på bestikk, glass o.l. og gjøre meg syk? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg er er ung og fortsatt kunnskapsløs til tross for iherdig googling. Anonymkode: db58a...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Nei, det blir skylt vekk ved neste vask. Anonymkode: 31233...100 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Jeg brukte en sånn klorinspray på gummilistene i oppvaskmaskinen, for det var mugg på dem 🤢 Vasket av med rikelig med vann etterpå. Men kan det fortsatt komme klorin inn i oppvaskmaskinen, sette seg på bestikk, glass o.l. og gjøre meg syk? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg er er ung og fortsatt kunnskapsløs til tross for iherdig googling. Anonymkode: db58a...88f Da kan du bare sette deg ned og vente på lekkasje fra oppvaskmaskinen. Man bruker ikke klor eller andre sterke saker på gummilister. Anonymkode: c773a...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da kan du bare sette deg ned og vente på lekkasje fra oppvaskmaskinen. Man bruker ikke klor eller andre sterke saker på gummilister. Anonymkode: c773a...88b Okei! Det var oppløftende å høre. Har du en link eller referanse som støtter opp om det du sier? Anonymkode: db58a...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #5 Del Skrevet 2 minutter siden Det går helt fint, om du er bekymret så kjører du en ekstra vask eller to tom. Anonymkode: c4e14...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå