Sinnsity Skrevet torsdag kl 19:37 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:37 (endret) Innsett nr 5 (forsøk 3) går mot slutten, er 6 dager etter og jeg begynner å miste symptomer og håpet (forrige mislykka forsøk synptoman forsvant på samme dag) Vi har 2 på frys ril på Riksen, men lurer på om det er noe fler ting vi kan sjekke før vi setter dem inn. Jeg er desperat etter svar og overbevist at det e noe vi ikke finner hos meg. Dette har vi sjekket så lang: Endometrietest (normal) Dna fragmentasjon (19%) Kariotyope på begge Blod koagulasjons panel på meg Stoffskifte normal HSG ( der det ble oppgadet noe sammenvoksninger på ene siden men ikke gjort noe videre med det, egglederne ikke tette) Jeg er 35, AMH 22, afc 11 Har dere noe forslag hva og hvor kunnet vi sjekka mer? Vet at Riksen mest sannsynlig vil ikke gjøre noe mer, så vi går hvor vi en må gå for å finne ut mer. Har veldig lyst å ta hysteroskopi da jeg har hatt utskrapning etter MA før vi begynte med IVF og lurer på om det e noe konsekvenser etter det. Endret 21 timer siden av Sinnsity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:14 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:14 Hvorfor går dere igjennom IVF? Mannlig/kvinnelig faktor? Har du stått på støttemedisiner ifbm. Innsett? Anonymkode: e40c6...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:19 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:19 Har du prøvd Prednisolon? Det får du ikke avslører Riksen, men kan få av gynekolog. Hva slags endometrietest tok du? Testet de for killer cells? Har du testet for implantasjonsvindu? Såkalt ERA-test, eller bare for sopp, mykoplasma og bakteriell vaginose? Anonymkode: 5bd53...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnsity Skrevet 21 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor går dere igjennom IVF? Mannlig/kvinnelig faktor? Har du stått på støttemedisiner ifbm. Innsett? Anonymkode: e40c6...684 Manlig faktor ja, glente å nevne at vi gjør ICSI. Men jeg har mistanke at det e noe feil hos meg også. Vi er på Riksen som er ikke troa på noe støtte medisin. Skal ta en time hos privat fyn for å se om de anbefaler noe blodfortynnende eller prednisolon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnsity Skrevet 21 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du prøvd Prednisolon? Det får du ikke avslører Riksen, men kan få av gynekolog. Hva slags endometrietest tok du? Testet de for killer cells? Har du testet for implantasjonsvindu? Såkalt ERA-test, eller bare for sopp, mykoplasma og bakteriell vaginose? Anonymkode: 5bd53...d52 Jepp, har bestilt time hos privat gyn ang støttemedisiner. Endometrietest sjekket for nk cells og mykoplasma (testen tatt på Hausken). Vaginose sjekket sist i sommer. Era testen e vel da også må tas på Hausken og da må vi vel begynne behandling der tenker jeg? Vi vurderer å la de to fryste ligge på Riksen litt og ta et uttak på Hausken først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå