AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hud, mage, hår, negler, slimhinner og klær (vann vaskemaskin) alt ble så betydelig påvirket av vannet og vil bare høre om noen har sett noe lignede og hva som event kan være i vannet. Er noe kroppen min reagerer seriøst på. Tingen er at det er svært ille hver dag men så kommer det perioder hvor det er ekstra ille hvor jeg blir mye verre og klærne nesten helt ødelagt. Veldig tørr/stiv og støvete og et slags belegg. Ps. Lege sier ikke mye Må prøve finne ut selv. Er vondt, er som å hoppe uti ei giftbusk hver dag. bekymret for hud hår mage og nå tenner da munn blir verre. Alt dette skjedde fra 1 dag. Hender var allerede oppsprukket. 1 dusj var jævlig. Var som all fuktighet var borte, som jeg hadde tigerbalsam på sår hud fra topp til tå. Brystet gjorde vondt etterpå. Dag 2 var som jeg hadde hostet lenge. Fikk raskt brun grønn farge på krageben som begynte flasse. Hud kjennes/er så uttørket jeg kan nesten ikke bevege nakke og mer. Forresten, har ikke noe med temperatur eller hudpleie å gjøre. Viktig å vite. Hud er som tørket lær og kan ikke strekke ut. Mister mye hud, hud farget brun ( skjedde raskt og blir verre. Måtte slutte drikke vannet da magen gjorde så vondt og magen tok skade av 2,5 mnd med å drikke kranvann, og hud ble og verre. Mistet 2/3 av håret mitt. er så mye. Ønsker bare vite hva som kan være galt. info om selve vannet selv: merker forskjell når det blir ekstra ille men vanskelig forklare. etterlater seg gult belegg. Vannet føles nesten "tørt" Vann tørker ut raskt når man vasker hender eller hår osv. Kjennes ut som du puster inn tørr dårlig oksygen i dusj og alltid mer sår og super tørr i hals og bryst etterpå Anonymkode: 34671...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Anonymkode: 34671...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Anonymkode: 34671...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Anonymkode: 34671...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden 1. hudlege, eller i det minste en spesialist av noe slag. 2. få vannet testet, koster ikke all verdens. Anonymkode: 9b7c3...ba3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ville gått til hudlege. Kan ligne litt på mastosytose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hvis du vet at det er vannet så må du jo flytte og slutte å dusje deg i det vannet. Anonymkode: 68c2c...859 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Anonymkode: 34671...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Er dette brønnvann? Eier du? Anonymkode: 53052...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Er 100% vannet. Ja må dusje men sier seg selv at det ikke skjer over natten. Jeg spør om noen har sett lignende. Hørt om noe lignende. Ja, har bestilt lab test men er faktisk liten sjanse at det de tester er hva som er her. Hadde vært enklere hvis noen visste litt mer. Hva nøyaktig burde vannet bli testet for. Hva kan det være i vann rør som gjør dette? Ettersom det er vannet i hele bolig. For min egen del og for å ha noe å slå ned i bordet med til de som burde hørt etter, så vil jeg så gjerne vite hva. Slimhinnene er så irritert/sår at jeg får astma lignede anfall, mister stemmen og mer. Huden er uten tvil verst da den blir sterkt eksponert daglig. Alltid nye kuler i ansikt etter dusj. Er en kamp mot klokken å raskt få på fuktighetskrem. 60% fett fuktighetskrem som pleide vare 1,5 mnd er brukt opp på 4-6 dager nå. At det kun tok 1 dusj. 4-5 håndvask å ødelegge huden. Ja må jo til hudlege og få behandling men skulle visst hva som foregår. Anonymkode: 34671...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Kan det være for høy (?) Ph-verdi på vannet? For høye verdier av metaller av noe slag i vannet (fra rørsystemet)? Bakterier i vannet? Høyt kalknivå? Få vannet sjekket, dusj på treningssenter, drikk kjøpevann og kom deg til hudlege. Dersom du leier så kontakter du utleier. Anonymkode: 48399...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er 100% vannet. Ja må dusje men sier seg selv at det ikke skjer over natten. Jeg spør om noen har sett lignende. Hørt om noe lignende. Ja, har bestilt lab test men er faktisk liten sjanse at det de tester er hva som er her. Hadde vært enklere hvis noen visste litt mer. Hva nøyaktig burde vannet bli testet for. Hva kan det være i vann rør som gjør dette? Ettersom det er vannet i hele bolig. For min egen del og for å ha noe å slå ned i bordet med til de som burde hørt etter, så vil jeg så gjerne vite hva. Slimhinnene er så irritert/sår at jeg får astma lignede anfall, mister stemmen og mer. Huden er uten tvil verst da den blir sterkt eksponert daglig. Alltid nye kuler i ansikt etter dusj. Er en kamp mot klokken å raskt få på fuktighetskrem. 60% fett fuktighetskrem som pleide vare 1,5 mnd er brukt opp på 4-6 dager nå. At det kun tok 1 dusj. 4-5 håndvask å ødelegge huden. Ja må jo til hudlege og få behandling men skulle visst hva som foregår. Anonymkode: 34671...c17 Men du må jo slutte å bruke vannet!!!! Anonymkode: 48399...00a 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er 100% vannet. Ja må dusje men sier seg selv at det ikke skjer over natten. Jeg spør om noen har sett lignende. Hørt om noe lignende. Ja, har bestilt lab test men er faktisk liten sjanse at det de tester er hva som er her. Hadde vært enklere hvis noen visste litt mer. Hva nøyaktig burde vannet bli testet for. Hva kan det være i vann rør som gjør dette? Ettersom det er vannet i hele bolig. For min egen del og for å ha noe å slå ned i bordet med til de som burde hørt etter, så vil jeg så gjerne vite hva. Slimhinnene er så irritert/sår at jeg får astma lignede anfall, mister stemmen og mer. Huden er uten tvil verst da den blir sterkt eksponert daglig. Alltid nye kuler i ansikt etter dusj. Er en kamp mot klokken å raskt få på fuktighetskrem. 60% fett fuktighetskrem som pleide vare 1,5 mnd er brukt opp på 4-6 dager nå. At det kun tok 1 dusj. 4-5 håndvask å ødelegge huden. Ja må jo til hudlege og få behandling men skulle visst hva som foregår. Anonymkode: 34671...c17 Du MÅ aldeles ikke dusje i vann som er helseskadelig. Hvorfor leker du med helsa di. Det er ikke alt sånn som er reversibelt, slutt med det med det samme. Hvorfor fortsette å utsette deg for dette? Anonymkode: 68c2c...859 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er dette brønnvann? Eier du? Anonymkode: 53052...1dd Usikker. De på lab spurte og. Hvordan finner man ut sånt? Nei måtte raskt leie kommunal for første gang nå 3 mnd siden. Anonymkode: 34671...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Hvis det er kommunalt vann, så må du informere kommunen og be de om å sjekke også. Anonymkode: 9e91a...cc4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Har du skrudd opp og renset dusjhodet? Anonymkode: 53052...1dd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Hvordan kan du vite 100% at det er vannet det er noe galt med om vannet ikke er testet? Og hvis du er helt 100% sikker på at det er vannet så må du jo slutte å bruke det umiddelbart til du finner ut hva som er galt med vannet? Selv om legen ikke sa så mye, hva sa legen? Har du tatt prøver og sjekket om du har sopp? Har du sjekket vitamin nivåene dine? Anonymkode: f8667...cb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Usikker. De på lab spurte og. Hvordan finner man ut sånt? Nei måtte raskt leie kommunal for første gang nå 3 mnd siden. Anonymkode: 34671...c17 Med mindre du bor utenfor tettbebodde strøk er du nok koblet til kommunalt vann. Du må spørre de du leier av for å være sikker. Anonymkode: f8667...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du må jo slutte å bruke vannet!!!! Anonymkode: 48399...00a Jeg bor her! Er alene. Kjøper vann jeg drikker og det hjalp på magen men umulig å ikke bruke vann hvor du bor. Jobber med å flytte men har altså blitt ganske syk så klart oppi dette her og skulle ønske noen leide ut et rom eller noe hvor kropp fikk en pause og jeg kunne hatt mer å gå på og raskt funnet et sted. Hele kropp inni og utpå kjemper evig mot hva enn jeg får på/i meg. Anonymkode: 34671...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Hva sier naboene dine? Opplever de det samme? Anonymkode: 17450...b5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå