Faytastic Skrevet 13. desember 2024 #41 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men jeg vil ikke gå med julekuler på klærne mine. Jeg vet godt hva jeg vil ha på meg og det er ikke juleting! Anonymkode: b5abe...aa7 Hold deg hjemme du, istedenfor å drite deg ut! 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #42 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 19.24): Jeg har blitt bedt på et julebord hvor kleskoden er stygg julegenser. Det er visst kåringer av den styggeste julegenseren. Men jeg vil ikke være stygg. Når jeg går ut på fest så vil jeg være pen. Så planen min er jo å pynte meg til en million dollar med glitter og stas og være veldig pen, men uten den grusomme julegenseren. Er jeg vanskelig? Anonymkode: b5abe...aa7 Du er vel ikke stygg selvom du har på deg en "stygg" julegenser Anonymkode: f1c1b...974
HemmeligSpion Skrevet 16. desember 2024 #43 Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 20.18): Men den bryter jo kleskoden, det er ikke en «stygg» julegenser. Og uansett - å gå innendørs og koke i en klam plastgenser eller tykk ullgenser er ganske ubehagelig. Anonymkode: b6513...eed Hva som er en stygg julegenser er helt subjektivt. En plastikkgenser fra Temu som blir solgt under "Ugly xmas sweater" er jo som regel strøken. Og man bruker den kanskje én gang... En islandsgenser, som allerede er produsert, er gjerne gammel, falmet litt i hvitfargen, loete osv. Det er kvaliteter som gjør den stygg. Om man blir varm av å sitte inne så kan man slanke seg.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #44 Skrevet 16. desember 2024 Du har kanskje ikke på deg "stygg" genser ved å gjøre det på denne måten, men du ser uansett skikkelig dum ut. Så er det det du vil er det bare å gå for det. Bryt kleskoden, doll deg opp og drit deg ut. Anonymkode: 7be9a...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå