AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #21 Skrevet 12. desember 2024 Ja, du er vanskelig. I bryllupet ditt skal jeg drite i kleskoden og stille i min grå utvaskede joggedress fra 90-tallet. Ingen skal bestemme over oss! Anonymkode: b8e68...64d 5
Lill3My Skrevet 12. desember 2024 #22 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har blitt bedt på et julebord hvor kleskoden er stygg julegenser. Det er visst kåringer av den styggeste julegenseren. Men jeg vil ikke være stygg. Når jeg går ut på fest så vil jeg være pen. Så planen min er jo å pynte meg til en million dollar med glitter og stas og være veldig pen, men uten den grusomme julegenseren. Er jeg vanskelig? Anonymkode: b5abe...aa7 Ville støttet valget ditt dersom det handlet om forbruk eller miljø , og ikke forfengelighet 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #23 Skrevet 12. desember 2024 Hvorfor forventer de at folk skal kjøpe seg ny genser til en fest med kåring? Ikke alle har råd til det. Jeg hadde nok lånt en, mannen min har er som er faktisk ganske fin. Og tatt den av etter kåringen. Da har du både deltatt og kan føle deg vel etterpå. Hvis du kjenner noen som har sånn genser da. Hvis ikke, kan man ta en helt vanlig genser og feste på et par remser med glitter, og evt en liten lyslenke som går på batteri. Anonymkode: 5db85...4ba 2
Trallalala Skrevet 12. desember 2024 #25 Skrevet 12. desember 2024 Eg hadde nok berre tatt på meg ein juleaktig fin genser eg har frå før og gitt katten i kåringa, gå med noko du føler deg vel i, fest ei søt lita julekule på blusen eller den overdelen du velger å gå med, eller noko i den dur, så er du heilt innafor tenker eg:) 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #26 Skrevet 13. desember 2024 Trallalala skrev (9 timer siden): fest ei søt lita julekule på blusen eller den overdelen du velger å gå med, eller noko i den dur, så er du heilt innafor tenker eg:) Men jeg vil ikke gå med julekuler på klærne mine. Jeg vet godt hva jeg vil ha på meg og det er ikke juleting! Anonymkode: b5abe...aa7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #27 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men jeg vil ikke gå med julekuler på klærne mine. Jeg vet godt hva jeg vil ha på meg og det er ikke juleting! Anonymkode: b5abe...aa7 Da gir du også en god faen i å gå. Når du ikke kan respektere kleskoden får du holde deg hjemme slik småunger må Anonymkode: 9112d...4cd 4 2
HemmeligSpion Skrevet 13. desember 2024 #28 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er virkelig i utakt med tidens ånd å måtte anskaffe en stygg julegenser til en fest. Som oftest er disse julegenserne dessuten laget av plaststoffer. Dette var sikkert moro på 90-tallet, men er avleggs nå. Anonymkode: b6513...eed Stygg julegenser MÅ ikke være rød eller ha jødisk-kommersiell tekst på seg. Det går helt fint å ta frem den arvede islandsgenseren fra bestefar til dette formålet. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #29 Skrevet 13. desember 2024 Trist med mennesker som har så dårlig selvtillit Anonymkode: 9824b...b90 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #30 Skrevet 13. desember 2024 Du er sær. Ta på det du blir bedt om eller bli hjemme. Anonymkode: ec559...50d 1 1
fugl fønix Skrevet 13. desember 2024 #31 Skrevet 13. desember 2024 Skjønner at du vil være pen på fest ts, ikke alle julegensere er stygge. Men du kan jo strikke din egen julegenser da, med ull og glittergarn,da blir jo du fin. Dette er Festive yoke,oppskriften finner du på Raverly. Den kan strikkes som både cardigan og genser. 2 1
Honey Dew Skrevet 13. desember 2024 #32 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men jeg vil ikke gå med julekuler på klærne mine. Jeg vet godt hva jeg vil ha på meg og det er ikke juleting! Anonymkode: b5abe...aa7 Da får du sitte hjemme og surmule. Vi har sagt at du skal følge kleskoden, men det vil du ikke høre på og står på ditt. Lurer sterkt på om dette er en trolletråd... 1 1
Trallalala Skrevet 13. desember 2024 #33 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men jeg vil ikke gå med julekuler på klærne mine. Jeg vet godt hva jeg vil ha på meg og det er ikke juleting! Anonymkode: b5abe...aa7 Vel det var då berre eit forslag på ein enkel måte å være innanfor tema, men poenget er at du velger sjølv kva du går i, du kan bruke din egen genser med din egen versjon av Julepynt (trenger ikkje være julepynt), bruk fantasien din, finn på noko. Blir garantert mange som går i fine julegensere i staden for stygge, så dei bryt då også dei såkalla reglane. Gå i det du vil:)
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #34 Skrevet 13. desember 2024 fugl fønix skrev (1 time siden): Skjønner at du vil være pen på fest ts, ikke alle julegensere er stygge. Men du kan jo strikke din egen julegenser da, med ull og glittergarn,da blir jo du fin. Dette er Festive yoke,oppskriften finner du på Raverly. Den kan strikkes som både cardigan og genser. Men tema er jo stygg julegenser, hehe. Så ein fin julegenser vil jo være imot🤪 reglane også Anonymkode: 39bb5...f66 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #35 Skrevet 13. desember 2024 HemmeligSpion skrev (4 timer siden): Stygg julegenser MÅ ikke være rød eller ha jødisk-kommersiell tekst på seg. Det går helt fint å ta frem den arvede islandsgenseren fra bestefar til dette formålet. Men den bryter jo kleskoden, det er ikke en «stygg» julegenser. Og uansett - å gå innendørs og koke i en klam plastgenser eller tykk ullgenser er ganske ubehagelig. Anonymkode: b6513...eed 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #36 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trist med mennesker som har så dårlig selvtillit Anonymkode: 9824b...b90 Har man dårlig selvtillit dersom man ikke liker å kle seg ut? Anonymkode: b6513...eed 2
fugl fønix Skrevet 13. desember 2024 #37 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men tema er jo stygg julegenser, hehe. Så ein fin julegenser vil jo være imot🤪 reglane også Anonymkode: 39bb5...f66 Ja det var det da, ikke lett dette her, hehe 😅
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #38 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men tema er jo stygg julegenser, hehe. Så ein fin julegenser vil jo være imot🤪 reglane også Anonymkode: 39bb5...f66 Stygg kommer jo an på smaken, hvis man sier selv at man synes den er stygg så ser jeg ikke hvordan noen kan overprøve det. Anonymkode: fa646...5a4 3
Faytastic Skrevet 13. desember 2024 #39 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 19.36): Alle her er veldig slem mot deg. Kle deg som du vil. Forstår godt at du ikke vil ha på deg en stygg genser på julebord eller noe annet sted. Anonymkode: ed2c3...59a Altså, det er både frekt og uhøflig å komme i noe annet enn det kleskode sier. Npr det er kleskode, så følger man det, a respekt til de som ber deg.. Ellers holder man seg hjemme. 2
Faytastic Skrevet 13. desember 2024 #40 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 19.39): Hvorfor skal DE diktere hvordan du skal gå kledd. Kanskje det er de som er vanskelig. Gjør som du vil. De stopper deg vel ikke i døra om du ikke har på stygg genser. Var vel noen som syntes/trodde dette var en gode idè. Liker glitter bedre enn stygge gensere. Anonymkode: ed2c3...59a Man følger kleskode i selskapet man er best i, både av respekt og høflighet. Man dukker ikke opp i pysj i galla middag... Skjerping. Enten følger man kleskode, eller så holder man seg hjemme. Er folk på vei til å miste alt av høflighet og respekt??? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå