AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg har blitt bedt på et julebord hvor kleskoden er stygg julegenser. Det er visst kåringer av den styggeste julegenseren. Men jeg vil ikke være stygg. Når jeg går ut på fest så vil jeg være pen. Så planen min er jo å pynte meg til en million dollar med glitter og stas og være veldig pen, men uten den grusomme julegenseren. Er jeg vanskelig? Anonymkode: b5abe...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 For mye tiktok i det siste? Anonymkode: ae024...cd0 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 Du er i utakt og har barnslig tankesett Anonymkode: 31b23...f41 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 Ja, du er vanskelig. Anonymkode: 28d57...be6 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har blitt bedt på et julebord hvor kleskoden er stygg julegenser. Det er visst kåringer av den styggeste julegenseren. Men jeg vil ikke være stygg. Når jeg går ut på fest så vil jeg være pen. Så planen min er jo å pynte meg til en million dollar med glitter og stas og være veldig pen, men uten den grusomme julegenseren. Er jeg vanskelig? Anonymkode: b5abe...aa7 Ja, det er du. Men! Hva med en mellomting? Hva med å drøsse på med juggel sånn at du ser ut som dattera til en muslimsk oljesjeik? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 Både vanskelig og selvopptatt. Anonymkode: 1e10a...740 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Del Skrevet 12. desember 2024 Ville du virkelig ikke følt deg malplassert når du ser ut som en million dollar (🙄) og alle andre har på seg gensere? Men alle kjenner typen. Damer som alltid må være sexy katt eller slutty nurse på halloween. Anonymkode: f29a4...c06 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Del Skrevet 12. desember 2024 Du blir ikke stygg av å ha på stygg julegenser. Null problem å kombinere det med å sminke seg, stelle håret og ta på smykker og pent antrekk ellers. Derimot blir du ganske så mye styggere av å være så selvhøytidelig uten humor der du dømmer de andre for hvordan de ser ut. Anonymkode: dd053...fab 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #9 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har blitt bedt på et julebord hvor kleskoden er stygg julegenser. Det er visst kåringer av den styggeste julegenseren. Men jeg vil ikke være stygg. Når jeg går ut på fest så vil jeg være pen. Så planen min er jo å pynte meg til en million dollar med glitter og stas og være veldig pen, men uten den grusomme julegenseren. Er jeg vanskelig? Anonymkode: b5abe...aa7 Det du gjør, er å finne en julegenser med stygt og teit trykk, men som sitter fint på kroppen, og med farger som kler deg. Anonymkode: cb2ba...96a 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #10 Del Skrevet 12. desember 2024 Alle her er veldig slem mot deg. Kle deg som du vil. Forstår godt at du ikke vil ha på deg en stygg genser på julebord eller noe annet sted. Anonymkode: ed2c3...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #11 Del Skrevet 12. desember 2024 Hvorfor skal DE diktere hvordan du skal gå kledd. Kanskje det er de som er vanskelig. Gjør som du vil. De stopper deg vel ikke i døra om du ikke har på stygg genser. Var vel noen som syntes/trodde dette var en gode idè. Liker glitter bedre enn stygge gensere. Anonymkode: ed2c3...59a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #12 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For mye tiktok i det siste? Anonymkode: ae024...cd0 😆😆😆😆 Anonymkode: 42495...c1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 12. desember 2024 #13 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville du virkelig ikke følt deg malplassert når du ser ut som en million dollar (🙄) og alle andre har på seg gensere? Men alle kjenner typen. Damer som alltid må være sexy katt eller slutty nurse på halloween. Anonymkode: f29a4...c06 Ja takk til sexy katt på Halloween og stygg julegenser på førjulsfest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #14 Del Skrevet 12. desember 2024 Det er virkelig i utakt med tidens ånd å måtte anskaffe en stygg julegenser til en fest. Som oftest er disse julegenserne dessuten laget av plaststoffer. Dette var sikkert moro på 90-tallet, men er avleggs nå. Anonymkode: b6513...eed 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 12. desember 2024 #15 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg har en utrolig fin «stygg Julegenser» 🥰 Kjempesøt en. Hadde ikke vunnet noen pris med den, men hatt min i årevis, og føler meg vel i den. Du kan vel finne en mellomting, og ellers stelle deg pent? Genseren er jo bare deler av deg, du kan fremdeles stelle håret og sminke deg om du ønsker det, for å ta noe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #16 Del Skrevet 12. desember 2024 En kler seg selvfølgelig etter kleskoden. Du har 364 andre dager i året du kan være unik og spesiell og gå din egen vei, men på julebordet blir du bare en tåpelig karakter om du skal være så unik og spesiell at du tar deg så selvhøytidelig som det du fremstår her. Anonymkode: 9112d...4cd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #17 Del Skrevet 12. desember 2024 Du følger kleskoden eller melder avbud. Er du bedt et sted hvor kleskode er presisert så er det direkte frekt å dukke opp annerledes kledd. Anonymkode: 71759...376 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #18 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor skal DE diktere hvordan du skal gå kledd. Kanskje det er de som er vanskelig. Gjør som du vil. Anonymkode: ed2c3...59a Meg meg meg. Man kan bli hjemme hvis man ikke liker kleskoden. Anonymkode: 53200...8bb 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #19 Del Skrevet 12. desember 2024 Umoden og selvopptatt vil jeg mene du er. Anonymkode: cea01...985 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 12. desember 2024 #20 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) Når startet det tullet der egentlig? Plutselig dukket alle opp med stygg julegenser på juleavslutning på jobb og siden har det klort seg fast. Kjøpe noe ræl for å bruke en gang i året? Idiotisk. Endret 12. desember 2024 av visp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå