Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å få den 20 hver måned. Håper det kommer litt før så jeg får kjøpt gaver. Pleier lønnen komme litt før denne måneden?

Anonymkode: 419b9...055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får utbetalt lønn den 12. hver måned, eller fredagen før hvis den 12. er en lørdag eller søndag. Samme dato hele året, får aldri penger tidligere.

Anonymkode: 7f8f1...a62

Skrevet

Nei, lønnen blir nok ikke flyttet på, men du kan jo be om forskudd. 
jeg får siste fredagen i mnd, så får ikke før i romjul

Anonymkode: cec6f...6cf

Skrevet

I dag morges. 

Anonymkode: ca7fa...867

Skrevet

Nei, en får ikke lønnen tidligere fordi det er desember. Men - vi har det soste halve året fått inn lønnen kl 1900 dagen før. Dette er nok banken som styrer. Har Sbanken (kan sikkert skrive DNB…). 

Anonymkode: 6cdcb...d26

• Liker 1
Skrevet

Lønnen din kommer den 20 som vanlig da det er en fredag. 

Du kan spør arbeidsgiveren om å få forskudd på lønn.

Anonymkode: 106cc...6be

Skrevet

I år får vi faktisk lønn et par dager før normal utbetaling dato. Kan ikke huske det har skjedd før.

Skrevet

Når jeg har jobbet på steder som utbetaler lønn 20 eller 25 i måneden, så har lønna kommet den 15 desember, så om jobben din følger samme prosedyre får du lønn i morgen, men det er jo bare å spørre lønnsavd. Selv får jeg lønn 15 (privat) og 12 (kommunalt) i måneden, og der utbetales lønn til vanlig tid i desember.

Anonymkode: cb81f...760

Skrevet

Får lønn utbetalt den 15. hver måned (i måren den 13. denne måneden). Får ikke lønn noe annerledes i des, det eneste er at vi har "halv skatt" i nov. istedenfor des. fordi lønnen kommer såpass seint.

Anonymkode: 430bc...6e8

Skrevet

Jeg får vanligvis lønn 27., men i desember er offisiell dato 15. 

Kom i går. 

Anonymkode: ecd18...e5f

Skrevet

Det finnes ingen fasit på dette, noen steder utbetaler tidligere mens andre ikke gjør det.

Anonymkode: ca197...6a3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis alle klarer å levere timelister før fristen sier sjefen at får vi lønn noen dager tidligere enn vanlig i desember. Det har ennå ikke skjedd, for det er alltid minst en som ikke klarer det.

Anonymkode: 8e4c2...e62

Skrevet

Har lønningsdag den 12, men får alltid rundt 9.-10. På kvelden.

Anonymkode: c3b36...195

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, en får ikke lønnen tidligere fordi det er desember. Men - vi har det soste halve året fått inn lønnen kl 1900 dagen før. Dette er nok banken som styrer. Har Sbanken (kan sikkert skrive DNB…). 

Anonymkode: 6cdcb...d26

Kanskje ikke svare på vegne av alle der ute? 

pleier få lønn 28., får den alltid i midten av desember. 

Anonymkode: d1270...609

Skrevet

Spør arbeidsstedet ditt. Noen praktiserer tidligere utbetaling i desember, andre ikke.

Anonymkode: 851f2...5fc

Skrevet

Får alltid lønn den 12. uansett hvilken måned det er. 

Skrevet

Vi får vanligvis 25., får tidligere i desember. Tror det er 20.  

Anonymkode: 1b5e5...6c8

Skrevet

Jeg har aldri opplevd å få den tidligere nei. Der jeg jobba før hadde siste i mnd. fikk bestandig lønnen da å i desember. No har jeg den 20 hver mnd. får lønning neste fredag. Men det går fint for meg det. Jeg sparer hele året for å kjøpe gaver. Så jeg er ferdig med gavene jeg. Jeg liker å være ferdig før desember. Siden det er verste mnd på jobben. 

Anonymkode: 14172...7a0

Skrevet

Vi fikk lønn i dag og har egt 25. Det er vanlig der jeg jobber.

Anonymkode: ea0d9...989

• Liker 1
Skrevet

Vanlig lønningsdag for oss er 20., men i desember får vi alltid den 12.

Anonymkode: 43238...967

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...