AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hva tenker dere om å inkludere anbefalingsbrev sammen med CV og søknad? Eller er det bedre å vente til intervjueren etterspør referanser? Anonymkode: 3adba...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Mener du attest? Anonymkode: ae1b1...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Litt usikker på om det kan ses som attest. Anonymkode: 3adba...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt usikker på om det kan ses som attest. Anonymkode: 3adba...e46 Hva er et "anbefalingsbrev"? Jeg har aldri hørt om dette. Anonymkode: ae1b1...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #5 Del Skrevet 17 minutter siden Som arbeidsgiver ville jeg stilt spørsmål ved leseferdighetene dine. Ber jeg om CV og søknad, så er det CV og søknad jeg ønsker. Jeg ønsker sjelden attester, anbefalingsbrev eller andre dokumenter i første omgang, da det handler om å velge ut intervju-kandidater på bakgrunn av kvalifikasjoner. Da blir slike ting bare irriterende støy. Anonymkode: 52c8e...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #6 Del Skrevet 11 minutter siden Bare CV og søknad er nok synes jeg. Hvis de trenger mer, skal de gi beskjed. Anonymkode: 4f45f...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå