Gå til innhold

Hva er din side-hustle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg baker, særlig i jula. Mange som kjøper "rustikk" julebakst sånn at det faktisk ser hjemmelagd ut. Små pepperkakehus og sånt. Lager fondant blomster osv som man kan ta på kaken selv, de skal tørke og holder i noen uker. Er ikke så god på kaker, men kjeks. Det estetiske er mer min greie.

Og så lager jeg miniatyr modeller av ting som biler, hus, små sener fra filmer osv. For eksempel kafen i friends. Biblioteket i Harry Potter osv. Hytta fra et fotografi. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men får du solgt strikketingene på Tise? Prøvde for noen år siden uten suksess. Får du ok igjen etter garnkostnad er trukket fra?

Anonymkode: 67720...5d8

Prøvd epla.no?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men får du solgt strikketingene på Tise? Prøvde for noen år siden uten suksess. Får du ok igjen etter garnkostnad er trukket fra?

Anonymkode: 67720...5d8

Ikke meg du siterer, men du må finne ut hva markedet etterspør. Jeg har solgt flere gensere med gevinst på 800-1000 kr per stykk. F.eks Ponnigenser til barn er kjapt å strikke og drar lett inn en 500 lapp (etter garn er trukket fra).

Har solgt både på finn og på fysiske markeder, men ikke prøvd Tise.

Anonymkode: 98994...afe

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva det er engang. Skriver norsk jeg.

Anonymkode: beb7d...64c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hva det er engang. Skriver norsk jeg.

Anonymkode: beb7d...64c

Så du har ingen begrep om hva tråden handler om?

Anonymkode: 75ed4...9db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har eget ENK, sitter i to styrer, og så er jeg seremonileder for vigsel i HEF.  

Anonymkode: 4524f...3a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier ut en hybel i huset mitt. Tar vakter på gamlejobben som hvilende nattevakt, så går jeg på jobb dagen etterpå igjen.

Har kjøpt noen aksjer, men de står relativt stille.. Så jeg lar de bare stå. 

Sparer jo også i fond, men har ikke mer enn et par hundre tusen der, så det er ikke noe side hustle akkurat. 

Anonymkode: 74ecb...325

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel teknisk sett det samme jeg jobber med som også er side-hustle. Er grafisk designer, så jeg tar gjerne i mot bestillinger på fritiden hvor jeg lager plakater, kort, logoer og diverse, i tillegg til å eventuelt redigere bilder.

Anonymkode: a922b...24f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg streamer lokalpolitiske møter. Gir en grei slant i lomma, men tidsbruken varierer. Har fast sum per møte, om det varer en time tjener jeg ganske godt, om det varer i seks timer blir timelønna relativt lav. 3000,- per møte, brutto.

Anonymkode: 9a112...bb4

AnonymBruker
Skrevet

Aksjer. Jobber 100% ved siden av. Så går litt i rykk og napp. Men har over en million avkastning siden pandemien. 

Anonymkode: bfcae...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...