AnonymBruker Skrevet i går, 17:29 #1 Del Skrevet i går, 17:29 Heisann! Har dere en «side-hustle» som dere tjener penger på ved siden av jobben? Jeg er ufør og har ikke all verden å leve for i måneden (spesielt nå i desember med gaver og alt). Jeg prøver derfor å vær kreativ med hvordan jeg kan tjene noen ekstra kroner. Til nå har jeg prøvd meg i aksjemarkedet (gikk ikke så bra), passer hunder, sitter barnevakt noen kvelder, har «pusset opp» noen billige møbler på Finn og solgt videre og selger unna klær og ting som jeg ikke bruker lenger. Hva gjør dere når økonomien er litt ekstra trang? Anonymkode: 34220...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:31 #2 Del Skrevet i går, 17:31 Brukte å være trading. Er nå min hovedinntekt. Så nå jobber jeg deltid på min gamle jobb som sidehustle for å få ukene til å gå😅 Anonymkode: c63b6...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #3 Del Skrevet i går, 17:33 Passer dyr Anonymkode: 15c97...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #4 Del Skrevet i går, 18:02 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Brukte å være trading. Er nå min hovedinntekt. Så nå jobber jeg deltid på min gamle jobb som sidehustle for å få ukene til å gå😅 Anonymkode: c63b6...494 Hvordan klarte du det?:O Anonymkode: 34220...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:03 #5 Del Skrevet i går, 18:03 Selger ting på Finn og Tise og Facebook Market Anonymkode: f8d5d...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:45 #6 Del Skrevet i går, 18:45 Selger strikkeoppskrifter og en og annen strikkegenser. Anonymkode: 98994...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #7 Del Skrevet i går, 18:51 Har et enk og skriver/drifter på noen nettsteder for et utenlandsk firma. Ikke noe shady altså. Blir mellom 2-10k ekstra i måneden før skatt. Anonymkode: c52df...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:12 #8 Del Skrevet i går, 19:12 Aksjer og fond. Har tjent to årslønner på noen år... Ingen av de andre sidehustles jeg har forsøkt har gitt en brøkdel av den type gevinst. Anonymkode: 19368...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:19 #9 Del Skrevet i går, 19:19 Airbnb, leier ut hytta. Sitter i et styre, fører regnskap for et selskap utenom dagsorden. Anonymkode: 58398...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Airbnb, leier ut hytta. Sitter i et styre, fører regnskap for et selskap utenom dagsorden. Anonymkode: 58398...645 Samme her, men jeg leier ut leiligheten hele sommeren, mai-sept, mens jeg selv er på hytta😄 Anonymkode: 75ed4...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Har jobbet frilans som oversetter, mest undertekster til filmer og tv-serier. Enkelte prosjekter har hatt latterlig høy timebetaling, men dessverre er det langt mellom dem. Nå har jeg små barn og orker ikke kveldsarbeid lenger, men i gode måneder kunne jeg sanke inn en ekstra månedslønn på det. Anonymkode: e5a8a...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Har hatt i snitt nesten én ekstra månedslønn hvert år de siste årene fra fond. Det er egentlig ikke så mye når man tenker på risikoen og man må skatte 38% av gevinsten eller egentlig mer fordi pengene kunne ellers stått på sparekonto som man ikke skatter like mye av gevinsten på. Anonymkode: 91e24...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jobbet frilans som oversetter, mest undertekster til filmer og tv-serier. Enkelte prosjekter har hatt latterlig høy timebetaling, men dessverre er det langt mellom dem. Nå har jeg små barn og orker ikke kveldsarbeid lenger, men i gode måneder kunne jeg sanke inn en ekstra månedslønn på det. Anonymkode: e5a8a...07d Hvordan får du oppdrag som oversetter? Har du utdannelse? Jeg kunne gjerne tenkt meg noe slikt, har Google litt rundt, men ikke klart å finne noen åpenlyst vei inn i det Anonymkode: 8afca...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Jeg lærte meg å lage nettside, de som er veldig enkle, vel og merke. Også har jeg fått betalt mellom kr 5000 til kr 10.000 av dem, primært gjennom "Jungelteregrafen" eller anbud på freelance plattformer som Fiverr og Upwork. Anonymkode: 88b1b...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Min side hustle heter Kristian, Hehe Anonymkode: c4289...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan får du oppdrag som oversetter? Har du utdannelse? Jeg kunne gjerne tenkt meg noe slikt, har Google litt rundt, men ikke klart å finne noen åpenlyst vei inn i det Anonymkode: 8afca...2d8 Det markedet er vel mer eller mindre dødende nå på grunn av AI-språkmodeller som gjør jobben mye billigere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Jeg syr bunadsøm. Hardangersøm, smøyg, perlebelte, bringeduker osv. selger på Finn eller syr på bestilling. Anonymkode: 232c1...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Utleiedelene i huset vårt. Er lure jobb da, men får jo inn en del. Anonymkode: 61ef7...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Pokemon-kort Anonymkode: 34220...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå