G1987 Skrevet 13. desember 2024 #21 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke så viktig at jeg er 19 år, men mer sentralt at jeg har en fast, veldreid og deilig kropp med ungpikebryster som peker frekt oppover. Det jeg liker å gjøre er å tenne menn på 40-60 som bare kan drømme om å få se og ta på en slik kropp. Å kjenne når en småfyldig mann på 50, som bare kan drømme om noen som meg, få lov til å komme inn i meg...det er ingen ting som gjør meg mer kåt enn det. Å se villskapen og hvor kåt slike menn kan bli, det er så deilig. Anonymkode: 53eda...9a8 "Det er ikke så viktig at jeg er 19 år, men mer sentralt at jeg har en fast, veldreid og deilig kropp med ungpikebryster som peker frekt oppover" Hahaha hilsen mann 62år?? Det her blir bare for dumt.... 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #22 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke så viktig at jeg er 19 år, men mer sentralt at jeg har en fast, veldreid og deilig kropp med ungpikebryster som peker frekt oppover. Det jeg liker å gjøre er å tenne menn på 40-60 som bare kan drømme om å få se og ta på en slik kropp. Å kjenne når en småfyldig mann på 50, som bare kan drømme om noen som meg, få lov til å komme inn i meg...det er ingen ting som gjør meg mer kåt enn det. Å se villskapen og hvor kåt slike menn kan bli, det er så deilig. Anonymkode: 53eda...9a8 Haha hilsen mann 55 Anonymkode: 800b3...18b 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #23 Del Skrevet 13. desember 2024 Phitta Phjong skrev (3 timer siden): Første jeg skulle suge en knallhard kuk som dryppet av precum. Han var dobbelt så gammel som meg, men det var så deilig å kjenne den i munnen. Varmen og smaken fra det klissete kukhodet gjorde meg så kåt. Kuk i munnen er undervurdert🤩 Anonymkode: 7912e...c4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #24 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke så viktig at jeg er 19 år, men mer sentralt at jeg har en fast, veldreid og deilig kropp med ungpikebryster som peker frekt oppover. Det jeg liker å gjøre er å tenne menn på 40-60 som bare kan drømme om å få se og ta på en slik kropp. Å kjenne når en småfyldig mann på 50, som bare kan drømme om noen som meg, få lov til å komme inn i meg...det er ingen ting som gjør meg mer kåt enn det. Å se villskapen og hvor kåt slike menn kan bli, det er så deilig. Anonymkode: 53eda...9a8 Helt enig. Og det synes jeg de fortjener også. I alle fall hvis de har vært gift med et gammalt hespetre i 30 år. Anonymkode: 0ed0e...673 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #25 Del Skrevet 19. desember 2024 Dette skjedde sommeren da jeg var 17. Jeg hadde en kamerat på overnattingsbesøk. Min søster er to år yngre enn meg. Hun hadde også en venninne på overnatting. Jeg velger å kaller henne Tone. Tone var helt utrolig søt. Hun hadde lagt mørkt hår og et smil og et blikk som satte meg helt ut. Jeg var nok ganske forelsket i henne. Soverommene til meg og søsteren min var i andre etasje i huset. Denne kvelden satt foreldrene våre nede i stua og så på en film eller noe. Det var ganske sent på kvelden. Jentene drev og tullet og kom inn på rommet mitt. De fniste og foreslo at vi skulle spille klespoker. De foreslo at vi skulle spille til en av oss var helt naken. Jentene hadde allerede tatt på seg noen ekstra plagg og var ganske sikre at de var trygge. Vi gutta hadde ikke regnet med at noe slikt kunne skje så vi hadde bare t-skjorte, sokker, truse og bukser. Vi fikk ikke lov til å ta på noen ekstra klesplagg. Hvis vi gjorde det kunne vi glemme å spille, mente jentene. De var ganske sikre på at de skulle få se en av oss nakne, men vi tenkte at de kanskje ikke var så gode i poker. Tilbudet var for fristende så vi bestemte oss for å ta sjansen og bli med i spillet. Vi satt oss i en ring på gulvet og ble enige om at den som skulle ta av seg et plagg måtte reise seg opp slik at de andre fikk se ordentlig. Jeg hadde min kamerat rett ovenfor meg og en jente på hver side. Det ble fort klart at vi gutta hadde mer erfaring med poker. Tone spilte ganske dårlig og tapte mer enn oss andre. Det var en god motivasjon, og det hjalp henne ikke så mye at hun hadde to par sokker utenpå hverandre og en ekstra truse. Etter noen raske runder ble det klart at Tone og jeg satt igjen med to plagg hver. Hun hadde nettopp tapt to runder etter hverandre og hadde bare en tynn t-skjorte en hvit truse igjen. Jeg hadde også to plagg igjen men følte meg likevel ganske trygg siden tendensen var at Tone tapte mye oftere enn meg. Nå begynte det å gå mot slutten og tanken på at Tone snart ville stå kliss naken foran oss, begynte å synke inn. Jeg kjente at jeg ble hard bare av tanken på hva jeg åpenbart ville få se. Dette påvirket nok spillet mitt. Jeg tapte neste runde og måtte reise meg opp for å ta av t-skjorten. Det var selvfølgelig helt umulig å skjule pikken som stod som en teltstang i bokseren til jentenes store begeistring. Plutselig slo en tanke ned i hodet mitt med rå og voldsom kraft. Nemlig tanken på at det straks kunne være meg som måtte kle meg naken foran dem! Det gjorde meg så hard at jeg nesten kom der og da. Så ble kortene delt ut igjen. Kortene jeg fikk var ekstremt dårlige og da ble alt plutselig alvor. Jeg tapte… De andre hadde reglene på sin side og jeg hadde gått med på dem. De hadde nå en rett til å se meg naken. Det var ingen vei utenom. Venninnen til søsteren min sendte meg et blikk og et lurt smil som tok pusten fra meg. Jeg var på randen av orgasme og forsøkte å puste med magen og tenke på noe annet. Men det hjalp ikke så mye. Nå måtte jeg opp og stå. Jeg reiste meg forsiktig opp. Pikken var stor og hard og jeg kjente at det ikke skulle mye til før jeg ville sprute. Jentene så på meg med store øyne og ventet på at jeg skulle trekke ned bokseren. Jeg nølte et sekund eller to. Jeg var redd for at jeg ville komme der og da. Men jentene ville ikke vente. De tok plutselig tak i bokseren fra hver sin side og trakk den raskt ned. Jeg hadde ikke ventet at det skulle skje, så det store, stive lemmet mitt fulgte bokseren ned og så vippet det opp igjen med full kraft og jeg kjente at det begynte å rykke faretruende i hele pikken, resten av underlivet og i korsryggen. Orgasmen var på vei og jeg forsøkte å holde hendene mine foran sånn at ikke sæden skulle skyte langt utover i rommet. Jeg kom som en vulkan. Bena mine sviktet meg totalt og jeg sank sammen mens pikken pumpet og pumpet sæd. Det var som om det aldri tok slutt. Til slutt satt jeg på knærne, sprut rød i ansiktet. Med klissete sæd over alt og bokseren rundt anklene. Skammen var umenneskelig. Venninnen til søsteren min så meg inn i øynene, så sa hun: «Wow! Det der så utrolig flaut ut». Jeg kommer aldri til å glemme de ordene og måten hun sa det på. Jentene mente nå at de hadde fått nok av klespoker for en stund og så samlet de sakene sine og forsvant fnisende ut av rommet mitt. Kameraten min som bodde bare et par hus fra vårt, fant plutselig ut at han skulle hjem og jeg satt naken igjen på gulvet med all skammen. Tone passerte nær meg på vei ut. Fitta hennes bare noen cm fra ansiktet mitt og kun det tynne hvite trusestoffet som stengte utsikten til det jeg drømte om, men aldri skulle få se. Og så tanken på urettferdigheten i at hun hadde sett meg på det mest intime. Det var ikke til å holde ut. Jeg forsøkte å unngå Tone så mye som mulig i tiden som fulgte, men jeg møtte henne noen ganger da hun plutselig var hjemme hos oss sammen med søsteren min. Hun pleide å knise og bli lattermild når hun så meg og hun sendte meg noen blikk som jeg umiddelbart kjente at jeg ble kåt av. Jeg merket også at de andre venninnene til søsteren min sendte meg blikk og fniste når de så meg. Tone og søsteren min må ha snakket om det til flere. Det var flaut, men også noe opphissende ved tanken på at jeg visste hvilke tanker og fantasier disse jentene hadde i hodene sine. Denne hendelsen har sveiset seg fast i hukommelsen min og jeg tror den har formet hele sexlivet mitt videre. Jeg tenner voldsomt på å bli satt i flaue situasjoner og det har vel kanskje vært veien inn i en slags underdanig legning. Uansett er det en hendelse jeg bærer med meg og som jeg tenker på og fantaserer om ofte. Jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk oppleve dette. Anonymkode: 3c417...14c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #26 Del Skrevet 20. desember 2024 Da jeg fikk se puppene til barnevakten som 12 åring (har yngre søsken som trengte barnevakt). Anonymkode: 65128...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #27 Del Skrevet 20. desember 2024 Da jeg på ett morgenfly fra Spania til Amsterdam ble runket av en voksen ukjent dame. Jeg var vel 22/23 år gammel Anonymkode: 14c85...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. desember 2024 #28 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette skjedde sommeren da jeg var 17. Jeg hadde en kamerat på overnattingsbesøk. Min søster er to år yngre enn meg. Hun hadde også en venninne på overnatting. Jeg velger å kaller henne Tone. Tone var helt utrolig søt. Hun hadde lagt mørkt hår og et smil og et blikk som satte meg helt ut. Jeg var nok ganske forelsket i henne. Soverommene til meg og søsteren min var i andre etasje i huset. Denne kvelden satt foreldrene våre nede i stua og så på en film eller noe. Det var ganske sent på kvelden. Jentene drev og tullet og kom inn på rommet mitt. De fniste og foreslo at vi skulle spille klespoker. De foreslo at vi skulle spille til en av oss var helt naken. Jentene hadde allerede tatt på seg noen ekstra plagg og var ganske sikre at de var trygge. Vi gutta hadde ikke regnet med at noe slikt kunne skje så vi hadde bare t-skjorte, sokker, truse og bukser. Vi fikk ikke lov til å ta på noen ekstra klesplagg. Hvis vi gjorde det kunne vi glemme å spille, mente jentene. De var ganske sikre på at de skulle få se en av oss nakne, men vi tenkte at de kanskje ikke var så gode i poker. Tilbudet var for fristende så vi bestemte oss for å ta sjansen og bli med i spillet. Vi satt oss i en ring på gulvet og ble enige om at den som skulle ta av seg et plagg måtte reise seg opp slik at de andre fikk se ordentlig. Jeg hadde min kamerat rett ovenfor meg og en jente på hver side. Det ble fort klart at vi gutta hadde mer erfaring med poker. Tone spilte ganske dårlig og tapte mer enn oss andre. Det var en god motivasjon, og det hjalp henne ikke så mye at hun hadde to par sokker utenpå hverandre og en ekstra truse. Etter noen raske runder ble det klart at Tone og jeg satt igjen med to plagg hver. Hun hadde nettopp tapt to runder etter hverandre og hadde bare en tynn t-skjorte en hvit truse igjen. Jeg hadde også to plagg igjen men følte meg likevel ganske trygg siden tendensen var at Tone tapte mye oftere enn meg. Nå begynte det å gå mot slutten og tanken på at Tone snart ville stå kliss naken foran oss, begynte å synke inn. Jeg kjente at jeg ble hard bare av tanken på hva jeg åpenbart ville få se. Dette påvirket nok spillet mitt. Jeg tapte neste runde og måtte reise meg opp for å ta av t-skjorten. Det var selvfølgelig helt umulig å skjule pikken som stod som en teltstang i bokseren til jentenes store begeistring. Plutselig slo en tanke ned i hodet mitt med rå og voldsom kraft. Nemlig tanken på at det straks kunne være meg som måtte kle meg naken foran dem! Det gjorde meg så hard at jeg nesten kom der og da. Så ble kortene delt ut igjen. Kortene jeg fikk var ekstremt dårlige og da ble alt plutselig alvor. Jeg tapte… De andre hadde reglene på sin side og jeg hadde gått med på dem. De hadde nå en rett til å se meg naken. Det var ingen vei utenom. Venninnen til søsteren min sendte meg et blikk og et lurt smil som tok pusten fra meg. Jeg var på randen av orgasme og forsøkte å puste med magen og tenke på noe annet. Men det hjalp ikke så mye. Nå måtte jeg opp og stå. Jeg reiste meg forsiktig opp. Pikken var stor og hard og jeg kjente at det ikke skulle mye til før jeg ville sprute. Jentene så på meg med store øyne og ventet på at jeg skulle trekke ned bokseren. Jeg nølte et sekund eller to. Jeg var redd for at jeg ville komme der og da. Men jentene ville ikke vente. De tok plutselig tak i bokseren fra hver sin side og trakk den raskt ned. Jeg hadde ikke ventet at det skulle skje, så det store, stive lemmet mitt fulgte bokseren ned og så vippet det opp igjen med full kraft og jeg kjente at det begynte å rykke faretruende i hele pikken, resten av underlivet og i korsryggen. Orgasmen var på vei og jeg forsøkte å holde hendene mine foran sånn at ikke sæden skulle skyte langt utover i rommet. Jeg kom som en vulkan. Bena mine sviktet meg totalt og jeg sank sammen mens pikken pumpet og pumpet sæd. Det var som om det aldri tok slutt. Til slutt satt jeg på knærne, sprut rød i ansiktet. Med klissete sæd over alt og bokseren rundt anklene. Skammen var umenneskelig. Venninnen til søsteren min så meg inn i øynene, så sa hun: «Wow! Det der så utrolig flaut ut». Jeg kommer aldri til å glemme de ordene og måten hun sa det på. Jentene mente nå at de hadde fått nok av klespoker for en stund og så samlet de sakene sine og forsvant fnisende ut av rommet mitt. Kameraten min som bodde bare et par hus fra vårt, fant plutselig ut at han skulle hjem og jeg satt naken igjen på gulvet med all skammen. Tone passerte nær meg på vei ut. Fitta hennes bare noen cm fra ansiktet mitt og kun det tynne hvite trusestoffet som stengte utsikten til det jeg drømte om, men aldri skulle få se. Og så tanken på urettferdigheten i at hun hadde sett meg på det mest intime. Det var ikke til å holde ut. Jeg forsøkte å unngå Tone så mye som mulig i tiden som fulgte, men jeg møtte henne noen ganger da hun plutselig var hjemme hos oss sammen med søsteren min. Hun pleide å knise og bli lattermild når hun så meg og hun sendte meg noen blikk som jeg umiddelbart kjente at jeg ble kåt av. Jeg merket også at de andre venninnene til søsteren min sendte meg blikk og fniste når de så meg. Tone og søsteren min må ha snakket om det til flere. Det var flaut, men også noe opphissende ved tanken på at jeg visste hvilke tanker og fantasier disse jentene hadde i hodene sine. Denne hendelsen har sveiset seg fast i hukommelsen min og jeg tror den har formet hele sexlivet mitt videre. Jeg tenner voldsomt på å bli satt i flaue situasjoner og det har vel kanskje vært veien inn i en slags underdanig legning. Uansett er det en hendelse jeg bærer med meg og som jeg tenker på og fantaserer om ofte. Jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk oppleve dette. Anonymkode: 3c417...14c Takk for at du delte. Dette var en fin skildring. Mye bra her 💕 Veldig nyansert og god beskrivelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #29 Del Skrevet 20. desember 2024 Det var vel da jeg var student og bodde i et lite kollektiv, med 120 seng på rommet. Det ble nach med noen venner og det endte med at dama og en venninne av henne ble sovende over på rommet mitt. Våkna med solid morgenbrød mot "feil" rygg og rumpe i senga dagen etterpå. Og venninen gjorde ingen forsøk på å trekke seg unna i alle fall kan du si. Dama mi vokna etterhvert og gikk i dusjen mens jeg og venninnen ble igjen i sengen. Begge var nok mer våkne enn vi latet som og når jeg kjente at hun faktisk presset seg mot meg tok jeg mot til meg og stakk fingeren inn under trusen og kjente at hun var søkk våt, og sukket når jeg rørte klitorisen hennes. Historien slutter der og det ble ikke noe mer enn dette. Men at det er et av mine kåteste øyeblikk er hevet over enhver tvil. Anonymkode: 13d35...34d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. desember 2024 #30 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg har to av dem 😆😆😆 Og nei det ble ikke sex 😂 Fine øyeblikk å se tilbake på likevel 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #31 Del Skrevet 20. desember 2024 Første gang en jente tok pikken min i munnen og begynte å føre hodet sitt opp og ned over pikkhodet samtidig som hun runket meg. Anonymkode: 3bb45...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #32 Del Skrevet 20. desember 2024 muligens da en jente som heter mona onanerte meg bak skolebygget i 8. klasse. kom som et uvær- synd vi ikke fikk ligget sammen. Anonymkode: bfeb7...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #33 Del Skrevet 20. desember 2024 Hjemme alene fest i ungdommen da jeg og ei tørrjukket under ei dyne med klær på til hun kom. Jeg var millimetere unna selv, men hun stoppet da hun kom. Anonymkode: 93358...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 21. desember 2024 #34 Del Skrevet 21. desember 2024 Tror det må være i ungdomstiden, og den kåtheten ble nok på mange måter bygget over tid, flere år faktisk😳 Min eldre søster var sammen med en eldre fyr som var både høy, mørk, mystisk og i mine øyne en superkjekk type.. selvfølgelig forelsket jeg meg i ham😳 Og hun hadde rom i kjelleren vegg i vegg med meg, noe som igjen medførte at jeg hørte at han til stadighet gjorde det veldig deilig før søsteren.. Jeg var nok både forelsket og misunnelig og på tross av flere random forhold og partnere klarte jeg ikke å legge vekk fantasiene om typen til søsteren og etter ca 3 år gikk de hver til sitt, noe som igjen medførte at jeg begynte å «tilfeldig» gå forbi der han jobbet like rundt tidene han var ferdig på jobb og etter en del tilfeldige møter begynte jeg å innse at jeg kunne score ham😳 Det ble ikke noe kjæreste forhold men vi ble gode fuckfriends og han var mildt sagt fantastisk, første gangen med ham var nok det kåteste øyeblikket mitt😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #35 Del Skrevet 21. desember 2024 Måtte vært et par år sida. En kollega gjorde meg så våt i trusa at jeg trodde jeg tisset på meg. Grusomt, var midt i et møte klarte ikke få ned meg noe. Han gjorde det med vilje ... slemt. Anonymkode: d1627...419 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 21. desember 2024 #36 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Måtte vært et par år sida. En kollega gjorde meg så våt i trusa at jeg trodde jeg tisset på meg. Grusomt, var midt i et møte klarte ikke få ned meg noe. Han gjorde det med vilje ... slemt. Anonymkode: d1627...419 Hva gjorde han da? Og hva trigget deg så sterkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #37 Del Skrevet 21. desember 2024 goodbeforelong skrev (5 minutter siden): Hva gjorde han da? Og hva trigget deg så sterkt? Den dagen...Han slo en del seksuelt eksplisitte vitser med kunden og stirret på meg og gliste. Både han og kunden var litt rampete den dagen. Ble på et visst sett ubehagelig for meg, men jeg ble også jævlig unbehagelig kåt av det. Ganske sikker kunden registrerte det ettersom han kommenterte med å spørre når han sist har sett kona. Anonymkode: d1627...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 21. desember 2024 #38 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den dagen...Han slo en del seksuelt eksplisitte vitser med kunden og stirret på meg og gliste. Både han og kunden var litt rampete den dagen. Ble på et visst sett ubehagelig for meg, men jeg ble også jævlig unbehagelig kåt av det. Ganske sikker kunden registrerte det ettersom han kommenterte med å spørre når han sist har sett kona. Anonymkode: d1627...419 Så det var stemningen og tonen i rommet som gjorde det da. Interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #39 Del Skrevet 21. desember 2024 goodbeforelong skrev (1 minutt siden): Så det var stemningen og tonen i rommet som gjorde det da. Interessant. Han drev på sånn hele tiden.. prøvde å få reaksjon ut av meg. Jeg vet ikke hvorfor.Jeg ble vel bare tennt av hans flørt uansett om han mente noe med det eller ikke. Var veldig slitsomt for meg å jobbe så tett med den fyren. Bli seksuelt " wound up" hele tida, når min hjemme ikke ga meg særlig oppmerksomhet. Det bar bare den hersens kommunikasjonen/kjemien...kunne pult han lenge sida, men sånn ble det ikke. Nå blir jeg bare irritert når jeg tenker på det. Han oppførte seg ikke så ille med de andre. Anonymkode: d1627...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 21. desember 2024 #40 Del Skrevet 21. desember 2024 Ja, selv om du fikk en seksuell opplevelse av det, så er oppførselen ikke helt etter boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå