AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg venter og venter på at brystene skal bli mindre. De blir liksom ikke mindre og jeg hadde håpet de skulle forsvinne litt i takt med kiloene. Veier nå 65 kg,er 169 cm høy. Men puppene er enorme. Har D-E cup.. kommer an å BH’en… Noen med erfaringer? Anonymkode: bd8eb...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Noen legger på seg på magen, andre rumpa og andre igjen puppene. Men de blir nok noe mindre om du fortsetter, sjeldent man punktslankes Anonymkode: 0ac50...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det første som forsvinner når jeg går ned i vekt er puppene og så rumpa😕 Anonymkode: 0c2dc...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Alder har mye å si. Hvor gammel er du? Anonymkode: 5a87b...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Da må du ha volum, for jeg har samme størrelse og mine er er ikke enorme. Vi er like høye og like tunge. Kansje du er smalt bygd, annet bygd, eller har andre preferanser for dem? Anonymkode: 4b0d6...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har gått ned 20 kg i år. Puppene har samme cup. Jeg venter på brystreduksjon. Størrelsen rikker seg ikke. Anonymkode: 6509c...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har gått ned 20 kg i år. Puppene har samme cup. Jeg venter på brystreduksjon. Størrelsen rikker seg ikke. Anonymkode: 6509c...97b Mine er større enn dine, da. Mine er en G-cup. Jeg veier 6 kg mindre enn deg. Anonymkode: 6509c...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Da jeg gikk ned 25 kg tidligere mistet jeg ingenting på brystene. Men ble henvist til og fikk brystreduksjon med G-cup. Anonymkode: 05d30...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Gikk ned fra 90E (96 kg) til 85D (89 kg) på 6 md. Var fortsatt 85D inntil 85 kg, 6 md. Gik ned til 85C (75 kg) på 12 md. Er nå 72 kg og på grensen mellom 85C og 85B. 177 cm høy. Anonymkode: ff9b9...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå