AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Skrevet 12. desember 2024 Altså…hva tror dere? Før hadde jeg bare noen få, og på 10 mnd med sukker hver dag og ingen trening inkludert en tung depresjon fordi kjæresten døde så har jeg EKSTREMT MYE nå plutselig 😭 overdriver ikke! Det er mye og det ser ille ut! Men spørsmålet mitt er jo om det er sånn at jo flere år man har gått med dem (!) jo vanskeligere er det å bli kvitt noen? Jeg prøver å roe meg ned med at jeg bare har hatt dem i 5-6 mnd og at det kanskje hadde vært vanskeligere å bli kvitt dem om det nå var eksempelvis 2-4 år sia dem kom ? Er i midten av 30 åra. håper på svar selv om det kanskje ikke finnes en fasit<3 Er virkelig enda mer deprimert nå. Anonymkode: 73aac...59d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Skrevet 13. desember 2024 Det er jo fettceller, borte kan de aldri bli men de kan bli mindre hvis du får ned fettprosent på kroppen. Anonymkode: f55cd...735
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Skrevet 13. desember 2024 Jeg spiser ikke sukker og løper flere ganger i uken, men har cellulitter 🙂 Celullitter kan også være arvelig. Man blir aldri kvitt de, men kan gjøre de mindre synlige med å trene 🙂 Anonymkode: 88206...417
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #4 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er jo fettceller, borte kan de aldri bli men de kan bli mindre hvis du får ned fettprosent på kroppen. Anonymkode: f55cd...735 Ikke nødvendigvis. Det er fettceller produsert av bla østrogen. Det er i stor grad genetisk. Jeg er tynn men har likevel masse cellulitter. Har prøvd det meste av massasje, kremer og kosthold, men de rikker seg ikke. Har vært de samme fra jeg var 18 til 45 år. Anonymkode: 1ee91...bde 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Skrevet 14. desember 2024 Det er arvelig. Anonymkode: 734e8...108
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke nødvendigvis. Det er fettceller produsert av bla østrogen. Det er i stor grad genetisk. Jeg er tynn men har likevel masse cellulitter. Har prøvd det meste av massasje, kremer og kosthold, men de rikker seg ikke. Har vært de samme fra jeg var 18 til 45 år. Anonymkode: 1ee91...bde I dette tilfellet har jo cellulittene kommet i forbindelse med vektoppgang. Anonymkode: f55cd...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå