AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har nylig blitt kjent med en dame som anser meg som sin venninne. Vi har kanskje hengt sammen 3-4 ganger. Jeg kjenner veldig på at vi har veldig ulike verdier og er i utgangspunktet veldig ulike. Hun på sin side tror at vi er veldig gode venner. Jeg vet ikke hvordan jeg skal avslutte forholdet uten å såre henne. Anonymkode: b6d19...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Hadde i grunn bare latt det ebbe ut av seg selv. Ikke vits å ha en stor "avsluttning" heller bare ikke treffe henne mer. Være høflig på melding osv, men si at du ikke har tid osv. Anonymkode: 9b934...dc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ja, ikke noen vits i lage noen stor greie utav det. Bare å la det dø ut. Være opptatt Anonymkode: 80c98...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå