AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #21 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 15.27): Etter å ha vært overvektig i ca. 15 år har jeg det siste året tatt av meg 25 kg, og er normalvektig. Jeg gikk ned på et ganske ekstremt lavkalori kosthold, som følge av en livskrise som tok vekk all matlyst i lang tid. Måtte tvinge ned en minimum for å komme gjennom dagen, vil tippe jeg lå på gjennomsnittlig 1000 kalorier/dag i ca et halvt år. Nå er jeg slank, alle kommenterer den fantastiske kroppen min - men jeg er lang ifra lykkelig. Har alltid vært glad i mat, men nå kan jeg ikke spise en brødskive en gang uten at jeg legger på meg. Lager all mat fra bunnen, minimalt med fett og sukker, masse grønnsaker, egg, og rene råvarer. Prøver å minimere karbohydrater, men noe må jeg ha for å få energi. Jeg går raskt opp 2 - 3 kg i uka nå, selv om kaloriinntaket er på ca. 1500/dagen. Hva kan jeg egentlig gjøre for å tilpasse kroppen til et normalt sunt kosthold, uten å sulte meg? Anonymkode: 2542b...1db Nå vil nok alle ha fokus på mat og trening, men har du sjekket hormonene dine. Enkelte tilstander krever at man lever på et enormt underskudd hele livet for å Bevare vekta, og noen tilstander gjør at du kan "sjokke" kroppen ned, men den vil gå opp så sant det er inntak grunnet feilkoblinger.. Anonymkode: f677e...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå