AnonymBruker Skrevet i går, 14:11 #1 Del Skrevet i går, 14:11 Kjenner en person men aldri vært der hun bor. har lyst å glede hun og familien i år, da de går gjennom noe tøft. hun er alenemor til flere barn. jeg har hennes nr og navn selvsagt, men ingen felles kjente. finner ikke adressen hennes noe sted, posten kan ikke hjelpe, ikke 180, gulesider, 1881, ingenting . Hun står oppført med en postboksadresse men jeg tør ikke sende dit, for hva om den ikke er aktiv? ringte posten og spurte om den var aktiv og det kunne de ikke svare på (ikke lov) Hvordan finner jeg adressen hennes, da? jeg skulle sende julegaver til alle barna.... er så lei meg, ønsker glede henne. kan jo ikke ringe og be henne om adressen, da blir det ingen overraskelse. Noen med erfaring med postboks? Håper noen kan bidra til å hjelpe. vet ikke om dette er rett forum. Anonymkode: 3a532...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet i går, 15:33 #2 Del Skrevet i går, 15:33 Noe sier meg at du har besøksforbud mot denne personen. Trå forsiktig. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden MacadamiaNut skrev (3 timer siden): Noe sier meg at du har besøksforbud mot denne personen. Trå forsiktig. Enig. Som om julegaver til barn må være en overraskelse. Hvis du spør om adressen vil hun vite det 3-8 dager før hun henter i posten. Så du kan like gjerne spørre Anonymkode: 0bda0...f47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Samme tråd i «forbruker, jus og økonomi» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden MacadamiaNut skrev (5 timer siden): Noe sier meg at du har besøksforbud mot denne personen. Trå forsiktig. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig. Som om julegaver til barn må være en overraskelse. Hvis du spør om adressen vil hun vite det 3-8 dager før hun henter i posten. Så du kan like gjerne spørre Anonymkode: 0bda0...f47 Jeg har ikke besøksforbud mot min venninne nei... Hjelpes! Kg altså...! 😅 Hadde bare lyst til å overraske, er det så rart. Men ser ut til at jeg må spørre henne direkte. Tror ikke jeg tør bruke postboks, i tilfelle den ikke er aktiv. Fjugur skrev (1 time siden): Samme tråd i «forbruker, jus og økonomi» Ja og jeg skrev der at jeg var usikker på hvilket forum som var rett. Anonymkode: 3a532...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå