anna-josefine Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 :brunette: Nå må dere hjelpe meg, please! Jeg har vanligvis kommunebrunt/musegrått kjedelig hår, og for å hjelpe naturen litt, så har jeg stripet håret....mange ganger! Frisøren synes jeg er SÅ fin som blondine, men nå vil jeg om ikke bli musegrå igjen, ihvertfall ikke være stripe-blond...det blir jo så "grått" og tørt. Jeg har et typisk "fint" hår, mykt, glatt og tynne hårstrå. Jeg ønsker meg varm blondt (altså brunrødt hår). Det har jeg hatt tidligere, veldig fint, synes jeg. Fargestoff med rødt i og striper=oransj hår (basert på tidligere erfaring). Er det noen som har en hokus pokus oppskrift til meg ??? Jeg tenkte jeg skulle farge selv, blir ALLTID uansett hva jeg sier til frisøren, for mørk!! Noen som ser noen løsning, så vær en engel og gi meg den.....
Gjest Lupi ii. Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 :brunette: Nå må dere hjelpe meg, please! Jeg har vanligvis kommunebrunt/musegrått kjedelig hår, og for å hjelpe naturen litt, så har jeg stripet håret....mange ganger! Frisøren synes jeg er SÅ fin som blondine, men nå vil jeg om ikke bli musegrå igjen, ihvertfall ikke være stripe-blond...det blir jo så "grått" og tørt. Jeg har et typisk "fint" hår, mykt, glatt og tynne hårstrå. Jeg ønsker meg varm blondt (altså brunrødt hår). Det har jeg hatt tidligere, veldig fint, synes jeg. Fargestoff med rødt i og striper=oransj hår (basert på tidligere erfaring). Er det noen som har en hokus pokus oppskrift til meg ??? Jeg tenkte jeg skulle farge selv, blir ALLTID uansett hva jeg sier til frisøren, for mørk!! Noen som ser noen løsning, så vær en engel og gi meg den..... ← Jeg har samme problemet som deg. Jeg har nå mørkt hår, enda det var mellomblondt jeg skulle ha. hvordan er det mulig? jeg har sett på den hårfargen til nutrisse som heter gyldenblond, synes den ser veldig fin ut. fargen vil alltid bli en nyanse mørkere enn det ser ut på bildet, så da tror jeg den blir flott! jeg har dessverre for mørkt hår til å prøve dene fargen nå, ellers skulle jeg gjort det. tipper den blir sånn blond/brun med gyldent skjær.
Gjest Rødtoppen Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 HEI! Jeg har ekspreimentert med det meste på hjemmefronten, for å si det sånn. Hvis du er kommunegrå med lyse striper, MÅ du farge håret i en nyanse som inneholder en del røde pigmenter (gyllen eller mer) hvis ikke er du dømt til å få mørkere hår med grønne striper!! Det jeg ble anbefalt å gjøre da jeg ville gå fra lys lys blond til mørkere igjen, var å først farge håret i en gyllen blond nyanse (la virke litt lenger enn pakka tilsier, så slipper det å bli helt gulrot), og så etter et par hårvask farge i en mer nøytral blond farge Mange steder der de selger hårfarge er de veldig flinke med hvordan du bør gjøre det. Spør der
anna-josefine Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2006 HEI! Jeg har ekspreimentert med det meste på hjemmefronten, for å si det sånn. Hvis du er kommunegrå med lyse striper, MÅ du farge håret i en nyanse som inneholder en del røde pigmenter (gyllen eller mer) hvis ikke er du dømt til å få mørkere hår med grønne striper!! Det jeg ble anbefalt å gjøre da jeg ville gå fra lys lys blond til mørkere igjen, var å først farge håret i en gyllen blond nyanse (la virke litt lenger enn pakka tilsier, så slipper det å bli helt gulrot), og så etter et par hårvask farge i en mer nøytral blond farge Mange steder der de selger hårfarge er de veldig flinke med hvordan du bør gjøre det. Spør der ← Takk for svaret Trinemor. Jeg skal huske hva du har skrevet og ta en prat med "dama i jåledamebutikken" etterpå. Grønnestriper har jeg ikke tenkt på at var mulig å få, husker bare den herlige veiarbeideroransje gargen jeg fikk her et år.....
Gjest Lupi ii. Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 HEI! Jeg har ekspreimentert med det meste på hjemmefronten, for å si det sånn. Hvis du er kommunegrå med lyse striper, MÅ du farge håret i en nyanse som inneholder en del røde pigmenter (gyllen eller mer) hvis ikke er du dømt til å få mørkere hår med grønne striper!! Det jeg ble anbefalt å gjøre da jeg ville gå fra lys lys blond til mørkere igjen, var å først farge håret i en gyllen blond nyanse (la virke litt lenger enn pakka tilsier, så slipper det å bli helt gulrot), og så etter et par hårvask farge i en mer nøytral blond farge Mange steder der de selger hårfarge er de veldig flinke med hvordan du bør gjøre det. Spør der ← Ja da vil jo den gyldenblonde som jeg anbefalte være helt knall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå