AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg har en AHM på 0,7 sier min gynekolog, men er det mye eller lite? Skjønner ingenting 😔 Anonymkode: bde29...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg regner med du mener AMH, altså anti-muller-hormon? Det er i så fall ganske lite, men hva det betyr for deg i praksis bør du spørre gynekologen om. Selv har jeg en AMH-verdi på 0,3, og har i praksis ingen eggreserve jfr. gynekologen min. Anonymkode: 45499...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 "Hva skal AMH ligge på? Kvinnen oppfattes til å være i fertil alder med en AMH mellom 3 og 60. I teorien vil en lavere verdi indikere færre eggreserver. Når du blir eldre vil egglageret ditt avta. AMH-verdien kan derfor være en fin indikasjon for de mellom 30 og 40 år som planlegger eller vil vurdere mulighetene for å vente med graviditet." Hentet fra kjapt google-søk. Anonymkode: 2d839...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå