AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #61 Del Skrevet 21 timer siden Jeg bruker aldri de selvbetjente kassene. Jeg vil ikke støtte det, fordi en overgang til kontantfritt og bare selvbetjente kasser vil føre til at man alltid blir registrert når man handler, og jeg mener dette er planen bak det hele, Norge er trukket ut som et land som skal gjøres kontantfritt før man innfører det i andre land. Anonymkode: 9c390...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #62 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mulig du ikke har opplevd det, men det er slik det fungerer. Når kvitteringen skannes for å åpne porten, vil den innimellom blinke rødt fordi man tas ut til en tilfeldig stikkprøvekontroll. Anonymkode: 93d18...382 Jeg har heller aldri opplevd eller vært vitne til kontroll når man scanner seg ut porten. Alle kontroller jeg har opplevd eller sett har foregått ved at kassen stopper opp når man skal til å betale og det står på skjermen at man må vente på at ansatte skal komme og gjøre kontroll. Anonymkode: cc784...942 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #63 Del Skrevet 11 timer siden Bruker selvbetjent kasse nesten hele tiden, med unntak av når jeg kjøper øll, paracet, snus osv. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har blitt kontrollert i år. Tror nok ikke det er så tilfeldig som alle skal tro. Selv ser jeg ganske suksessfull ut, har fine klær og sminker meg fint. De har jo videovervåkning. Så anntar at de har noen på kontoret som følger med. Hvor de velger ut hvem som får kontroll. Ser du litt nervøs ut, går i billige merkeklær eller oppfører deg merkelig så tror jeg det er større sjangse for at du blir trukket ut. Det kan forklare hvorfor noen veldig ofte får kontroll, mens andre ikke. Anonymkode: 0ae77...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #64 Del Skrevet 9 timer siden Hver eneste gang jeg kjøper en liten pepxi max så går tydeligvis "alarmen" og jeg må på "kontroll". Så jeg har sluttet å bruke selvbetjent kasse der. Idiotisk. Anonymkode: 3392d...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #65 Del Skrevet 9 timer siden Hva er poenget med selvbetjente kasser i det hele tatt? Jeg gidder ikke å jobbe som ubetalt kassadame. Anonymkode: 3767d...3f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #66 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er poenget med selvbetjente kasser i det hele tatt? Jeg gidder ikke å jobbe som ubetalt kassadame. Anonymkode: 3767d...3f7 For min del er det at jeg slipper å forholde meg til mennesker. Anonymkode: a4697...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #67 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): For min del er det at jeg slipper å forholde meg til mennesker. Anonymkode: a4697...b66 Da burde du jo heller handle på Oda Anonymkode: 3767d...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #68 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jobber selv i Coop og jo, en havner på "liste". Anonymkode: ac715...e19 Tull. Anonymkode: c3fc6...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6 timer siden #69 Del Skrevet 6 timer siden Aldri blitt kontrollert. De må bare komme å klikke ut når jeg kjøper røyk. Hender det tar litt tid, men helt ok. Selvbetjening passer meg, er det kø, går jeg i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #70 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har heller aldri opplevd eller vært vitne til kontroll når man scanner seg ut porten. Alle kontroller jeg har opplevd eller sett har foregått ved at kassen stopper opp når man skal til å betale og det står på skjermen at man må vente på at ansatte skal komme og gjøre kontroll. Anonymkode: cc784...942 Brukt kun selvbetjening i mange år nå, og aldri sett det selv, men noen få ganger hender det den ikke registrerer eller er litt treg Anonymkode: 5eb99...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #71 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi har en Coop-butikk med to selvbetjente kasser, og to normale kasser. Mange sier det er veldig effektivt med selvbetjent, men ikke når hver femte eller noe sånt blir trukket ut til "tilfeldig" kontroll! Personalet må fly mellom betjent kasse og selvbetjent kasse, personen i den selvbetjente kassa står og venter, blir bare forsinkelser og tull. I går var jeg i butikken to ganger, fordi jeg glemte noe første ganger. Tror dere ikke at jeg ble trukket "tilfeldig" for kontroll begge gangene, altså to ganger på én dag? Hva er poenget med slikt? Da er det bare å kutte ut selvbetjente kasser. Blir bare stress for alle. Anonymkode: 846fa...55d Hvis du kjøper for under kr 10, så må handelen godkjennes av betjeningen. Hva som er teorien bak det, vet jeg ikke. Men slik er det. Der jeg handler, kjenner de meg og godkjenner stort sett fra en annen skjerm enn der jeg står, så det går raskt. Jeg bruker alltid selvbetjent der det er mulig. Hos Coop ble jeg trukket ut ofte i starten. Sikkert som en sikkerhetsmekanisme for å luke ut de som prøver seg på å stjele. Hos Meny er jeg aldri blitt trukket ut. Jeg synes selvbetjente kasser er gull. Jeg får tid til å kontrollere på skjermen at prisen jeg betaler er korrekt i ro og mak. I betjente kasser går det mye kjappere, og det skal betales før jeg får sett over skjermen for å kontrollere en siste gang. Trives man ikke med selvbetjente kasser, er det jo bare å la være å bruke de. Trenger ikke klage på noe som man med enkelhet kan unngå. Anonymkode: dd817...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #72 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvis du kjøper for under kr 10, så må handelen godkjennes av betjeningen. Hva som er teorien bak det, vet jeg ikke. Men slik er det. Der jeg handler, kjenner de meg og godkjenner stort sett fra en annen skjerm enn der jeg står, så det går raskt. Jeg bruker alltid selvbetjent der det er mulig. Hos Coop ble jeg trukket ut ofte i starten. Sikkert som en sikkerhetsmekanisme for å luke ut de som prøver seg på å stjele. Hos Meny er jeg aldri blitt trukket ut. Jeg synes selvbetjente kasser er gull. Jeg får tid til å kontrollere på skjermen at prisen jeg betaler er korrekt i ro og mak. I betjente kasser går det mye kjappere, og det skal betales før jeg får sett over skjermen for å kontrollere en siste gang. Trives man ikke med selvbetjente kasser, er det jo bare å la være å bruke de. Trenger ikke klage på noe som man med enkelhet kan unngå. Anonymkode: dd817...b8d Problemet her jeg bor er at det ofte ikke er ansatte i de betjente kassene. De er langt inne i butikken, og det tar år og dag før de kommer etter at man har ringt etter dem. Har også fått beskjed flere ganger fra ansatte om å bruke selvbetjent kasse, fordi de er opptatt. Jeg er ofte stresset når jeg handler. Har full jobb, fire barn som er aktive i idrett, ekstrajobb som jeg MÅ ha siden jeg holder på å "skifte beite" på jobb. Jeg har ikke tid til å observere ting i "ro og mak", søke opp det ene og det andre OG stå og vente på kontroll. Anonymkode: 846fa...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #73 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da burde du jo heller handle på Oda Anonymkode: 3767d...3f7 Er ikke noe sånt her. Anonymkode: a4697...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå