AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Dersom du var nyskilt, kunne du bosatt deg rett ved siden av eks-mannen nærmeste familie? Altså hus-i-hus? Du er ikke særlig fan av familien, og de er ikke særlig fan av deg (men det har du kanskje ikke skjønt før nå) Anonymkode: 0e04a...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Nei, ikke om det ikke var omtrent eneste mulighet. Jeg hadde ikke hatt ønske om å flytte oftere, og en sånn situasjon høres kjip ut. Kan være det går helt fint, men potensielt så blir det «drama», og det har en vel hatt nok av som nyskilt, og mulig har enda, og en trenger ikke mer. Jeg hadde prøvd å finne meg et annet sted å bo om det var jeg som valgte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Nei Anonymkode: 01df0...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Ja, hvis det var til barnas beste. F.eks. om far ikke ville/kunne ha samvær, og jeg hadde en jobb med turnus slik at barna ville trenge fast barnevakt/tilsyn. Da hadde det vært supert for barna å ha besteforeldre eller tante i nabohuset. Hadde fint klart å samarbeide med svigers om barna selv om vi ikke var venner. Anonymkode: 5ed5c...330 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Ja det kunne jeg gjort angående den svigermor jeg har nå (men definitivt ikke angående ekssvigermor 😬). Jeg og svigermor er fan av hverandre da, og var det også den tiden jeg og min mann holdt på å gå fra hverandre. Vi er ikke like (ikke i nærheten), vi kan bli uenige og til og med sette hennes sønn i en litt vanskelig situasjon angående at vi begge kan dra ham i ulik retning, men det er såpass grunnleggende gjensidig respekt for hverandre at vi ikke blir ugrei mot hverandre likevel. Den verste og eneste "konflikt" vi har hatt dreide seg om noe så uvesentlig som glasskluter, og det er en "konflikt" jeg har ledd mye av. Ingen vonde følelser, det er bare en vittig historie. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): F.eks. om far ikke ville/kunne ha samvær, og jeg hadde en jobb med turnus slik at barna ville trenge fast barnevakt/tilsyn. Da hadde det vært supert for barna å ha besteforeldre eller tante i nabohuset. Anonymkode: 5ed5c...330 Uff så påtrengende eks-svigerdatter. Anonymkode: 5bdd0...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Uff så påtrengende eks-svigerdatter. Anonymkode: 5bdd0...517 Altså jeg hadde jo snakket med dem først. Jeg hadde ikke bare kjøpt nabohuset uten å snakke med dem. De hadde jo måttet ha et tydelig ønske om å bidra, for at det skulle være noe vits. Anonymkode: 5ed5c...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså jeg hadde jo snakket med dem først. Jeg hadde ikke bare kjøpt nabohuset uten å snakke med dem. De hadde jo måttet ha et tydelig ønske om å bidra, for at det skulle være noe vits. Anonymkode: 5ed5c...330 Og gjort det nesten umulig for dem å si nei. Anonymkode: 5bdd0...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Altså jeg hadde jo snakket med dem først. Jeg hadde ikke bare kjøpt nabohuset uten å snakke med dem. De hadde jo måttet ha et tydelig ønske om å bidra, for at det skulle være noe vits. Anonymkode: 5ed5c...330 Men ville du stolt på at de faktisk ønsket bidra, hvis du ikke liker dem, og du vet de ikke liker deg? Anonymkode: 1e2ed...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6 minutter siden #10 Del Skrevet 6 minutter siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg