AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Har slitt med pankreatitt, vet noen hvor lenge jeg må gå til når jeg kan drikke alkohol igjen? Anonymkode: f05c1...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Never Anonymkode: ebc84...a0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 Om du vil beholde helsa, så benytter du anledninga til å bli avholdende. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 Høyt alkoholforbruk. Dersom årsaken til betennelse i bukspyttkjertelen skyldes høyt alkoholforbruk, kan du prøve et behandlingsprogram mot alkoholavhengighet. Fortsetter du å drikke alkohol, kan betennelsen komme tilbake og forårsake andre alvorlige helseproblemer. https://www.helsebiblioteket.no/innhold/artikler/pasientinformasjon/betennelse-i-bukspyttkjertelen-akutt-pankreatitt Anonymkode: 1632f...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 Hvorfor spør du ikke legen din? Anonymkode: 43bba...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har slitt med pankreatitt, vet noen hvor lenge jeg må gå til når jeg kan drikke alkohol igjen? Anonymkode: f05c1...6b7 Har du fått den diagnosen, så skal du og ha fått svar på spørsmålet ditt fra lege. Slutt å tenke på alkohol, du klarer deg bedre uten. Anonymkode: 5f9f4...475 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har slitt med pankreatitt, vet noen hvor lenge jeg må gå til når jeg kan drikke alkohol igjen? Anonymkode: f05c1...6b7 Om du absolutt skal ruse deg, bør du med tendens til pankreatitt finne andre midler enn alkohol. Jesus? Livet? Mindre farlige rusmidler? Anonymkode: dcfc5...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 12. desember 2024 #8 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har slitt med pankreatitt, vet noen hvor lenge jeg må gå til når jeg kan drikke alkohol igjen? Anonymkode: f05c1...6b7 Er du alkoholiker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå