AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden I appen står det 7+0 uke 8, sier jeg at jeg er i uke 7 eller 8 da? Anonymkode: 154a8...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): I appen står det 7+0 uke 8, sier jeg at jeg er i uke 7 eller 8 da? Anonymkode: 154a8...8d4 Folk sier forskjellig. Min fastlege ville sagt i uke 8, mens de på fødeavdelingen ville sagt uke 7. 7+0 er uansett riktig, så du kan bare si uke+dag hvis du vil være nøyaktig: Anonymkode: 18937...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det finnes to måter å regne på. Du kan si du er i den åttende uken, eller at du er sju uker på vei (sju fullgåtte uker). Jeg sa jeg var i uke 10 da jeg var 9+4, men jordmor mente da at jeg var 9 uker på vei... Så jeg har heller brukt fullgåtte uker, og sagt uke+dag når jeg har snakket med helsepersonell. Opp til deg hvordan du vil si det, men jeg syntes det var lettest å gå ut i fra fullgåtte uker. Anonymkode: 5721b...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Da er du i uke 8? 7 fullgåtte uker + feks 2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #5 Del Skrevet 43 minutter siden 99% av helsepersonell forholder seg til fullgåtte uke og vil da si uke 7 når du er 7+0 - 7+6. Det er det de mener når det står feks hvilken uke man skal ha kontroller osv i. Så det er det som er lettest synes jeg. En del apper og noen folk bruker uke 8 om 7+X, uke 9 om 8+X osv. Anonymkode: 94d68...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå