Gå til innhold

Fast sexdag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi prøvde, men den funket ikke for oss. Det ble et "press" og hvis den ene absolutt ikke ville, så ble det helt feil.

Anonymkode: 38ef4...8d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enni skrev (3 timer siden):

Var han slik før dere fikk barn også?

Jepp. Aldri vært spesielt opptatt av sex og glemmer det. Men med en gang jeg spør om vi skal gjøre det eller tar initiativ så sier han ja. Vi har veldig god sex! Men kanskje ikke så god om det er tredje gang den uka liksom.. da er han litt sånn "gjør det du vil og så ligger jeg her" og da er det jo kanskje  et tegn på at det er plikt for han.. TS

Anonymkode: 152d0...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskulis skrev (3 timer siden):

Litt usikker der altså. For min del hadde det drept den deilige spontaniteten tror jeg? Blitt for kalenderstyrt på noe som bør være mer styrt av lyst og følelser. Også er det hvertfall ingen løsning for de som ikke har høy nok sexlyst, evt helt fraværende lyst. Skal de gå og grue seg til sexdagen da? Det går ikke.

Det kan sikkert funker for å sparke i gang spontaniteten i sexlivet igjen, hvis det ikke er snakk om at en av partene har mistet lyst, kun manglende prioritering og rett og slett somling som gjør at man faktisk glemmer det i hverdagens mas og kjas.

Tror han gleder seg til sex, for han blir jo tent lett så lenge jeg bringer det på banen. Han er responsiv og jeg har naturlig spontan lyst, og kan få lyst bare jeg ser han ta av buksa 😂

Men det er som du sier litt somling og prioritering av jobb og selvvalgte oppgaver og hobby. Og han liker ikke om jeg spør om han kan prøve å ta initiativ, da føler han press. Så det har jeg sluttet å spørre om. Har innfunnet meg med at skal vi ha sex så er det jeg som må ta initiativ. Mulig at han føler at denne faste dagen gjør det litt til hans initiativ uten at han må "huske på det"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og du lurer på hvorfor det døde ut, det vet vi andre. 

Anonymkode: 998da...bf0

Det vet vi slett ikke, snakk for deg selv.

Anonymkode: caf67...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne hadde fast sexdag med exen. Han masa så fælt hele tiden å hun var vel egentlig lei hele fyren (men sant, barn, gård, økonomi osv…) så det ble fastsatt en dag etter leggetid for barnet. Skikkelig pliktsex fra hennes side. 

Anonymkode: 1c4d9...aff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mulig at han føler at denne faste dagen gjør det litt til hans initiativ uten at han må "huske på det"?

Som utpreget responsiv hadde nok jeg også kanskje «husket det» om vi hadde en fast dag.

Jeg vet jo at kona syntes det er hyggelig at jeg tar initiativ, men sex er ikke noe jeg går rundt og tenker på/husker på av meg selv. Jeg trenger et initiativ for å selv få lyst. Når partner tar initiativ, så får jeg umiddelbart lyst, hver eneste gang. I så måte kunne jeg fint hatt sex hver eneste dag. 
Når partner ikke tar initiativ, så kan det lett gå uker og flere måneder uten at jeg tenker på å ha sex.

Anonymkode: 8bda9...0ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takinova skrev (20 timer siden):

Tror det er enklere i tilfellet TS - da det er hun som har størst sexlyst. Tror det hadde vært verre om det var fruen i forholdet som måtte være klar hver "fredda".

Nei, kjønn har ingenting med dette å gjøre. 

Anonymkode: a8e0f...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og du lurer på hvorfor det døde ut, det vet vi andre. 

Anonymkode: 998da...bf0

Å ja, så du kjenner til den alvorlige diagnosen hans?

Jeg trodde jeg var anonym her.

Anonymkode: ab1a6...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...