AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg bestilte julekort i starten av desember og fortsatt står status som "i produksjon". Fikk også e-post om at ordren er forsinket, men de svarer ikke på e-post. Andre som opplever det samme? Er for sent å bestille nye fra andre leverandører, og med baby i hus og flyttekaos har jeg heller ikke tid. Begynner å haste da kortene skal sendes med Posten til venner og familie. Jeg skal aldri bestille julekort fra Fotoknudsen igjen... Anonymkode: e1f25...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Det er litt dumt å vente til desember med å bestille sånt, da, for da skal jo "alle" ha på likt.... det blir kø og ventetid av det å utsette bestillingen til desember. Lærdom til neste år; bestill i begynnelsen av november i stedet? Anonymkode: 94f52...f4d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 Ser jo nå i ettertid at jeg burde det, men som evig tidsoptimist har det gått fint når jeg har bestilt sent fra andre firma tidligere år😅 Stod at ordren skulle komme frem senest 16.desember og valgte å stole på det da jeg bestilte. Anonymkode: e1f25...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 Jepp! For første gang skulle mannen i huset ordne julekort, og han bestilte hos Fotoknudsen, han har fått beskjed om at de er forsinket. Jeg er i grunn litt sur, spesielt hvis de ikke kommer tidsnok til å få sendt før jul. Jeg har fikset disse i over 30 år, så jeg syntes i grunnen det var hans tur nå. Anonymkode: 8e807...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) Jeg har dessverre veldig dårlig erfaring med å bestille julekort fra Foto Knudsen, bestilte fra de for noen år siden. Jeg bestilte midt i november og det var såvidt de kom frem i tide. Det Endret 12. desember 2024 av Splittbinders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 Det florerer av folk på Facebook som har fått feil levering av kalender og andre fotoprodukter fra fotoknudsen. Folk har fått kalendere ol med fremmede folk. Anonymkode: 77a5c...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 Samme her.. vi bestilte i slutten av november. Skulle igrunn komme senest 9.desember, så 12.desember. Nå står det 19.desember. Så de rekker nok ikke å komme frem i år nei.. sinnsykt irriterende når de lover leveringsdato. Vi hadde jo aldri bestilt hvis ikke. Anonymkode: ac2ce...63a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 Julekort som kommer så sent at man ikke får sendt de til folk så de mottar det før jul, må man jo kunne kreve prisavslag på! Anonymkode: d615b...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 Foto, Nyhetsvarsel | Rundt 1000 kan være rammet av feil hos FotoKnudsen – Datatilsynet undersøker saken Anonymkode: 98b55...67a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 Opplever det samme, og kommer aldri til å bestille fra dem igjen! Bestilte kalendere i november, med lovnad om levering innen 10.desember. 8 desember får jeg plutselig flere mailer fra dem om at produktene fortsatt er i produksjon, og da ble jeg irritert. Kontaktet dem på chat og fikk snakke med en kundebehandler som beklaget og skrev at hvis produktene ikke var mottatt innen 5 dager etter 10.desember kunne jeg få pengene refundert. Så får jeg ny mail nå i kveld om ytterligere forsinkelser, og ny «estimert» dato er 19.desember. Kjenner jeg blir rasende. Har null tro på at jeg kommer til å få noe penger refundert, og gavene får jeg overhodet ikke bruk for nå, siden de skulle sendes til andre siden av landet! Anonymkode: 5a4ce...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 Fotoknudsen har enormt mange kunder. Det er nok grunnen til forsinkelsene. Anbefaler Cewe til en annen gang. Da får du produktene innen en uke. Bedre kvalitet på bildene også Anonymkode: 42608...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #12 Del Skrevet 14. desember 2024 Bestilte kalendere på Optimalprint, og de ble fort sendt av gårde. Bestilte fotobok på fotoknudsen, men den kommer ikke før etter jul står det. Helt utrolig! Aldri igjen, noe jeg har sagt før også men. Bestill på cewe da de har god kvalitet noe ikke fotoknudsen har. Anonymkode: 63865...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14. desember 2024 #13 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fotoknudsen har enormt mange kunder. Det er nok grunnen til forsinkelsene. Anbefaler Cewe til en annen gang. Da får du produktene innen en uke. Bedre kvalitet på bildene også Anonymkode: 42608...563 Har hatt samme problem med dem tidligere. Vi bestilte julekort fra Fotoknudsen tidlig i november. Vi fikk beskjed i dag om at det er forsinkelse. Er ikke akkurat fornøyd, nei. Synes ikke vi var så sent ute, dette var tross alt før Black Friday osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #14 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bestilte kalendere på Optimalprint, og de ble fort sendt av gårde. Bestilte fotobok på fotoknudsen, men den kommer ikke før etter jul står det. Helt utrolig! Aldri igjen, noe jeg har sagt før også men. Bestill på cewe da de har god kvalitet noe ikke fotoknudsen har. Anonymkode: 63865...0d4 Bruker kun Optimalprint og har aldri opplevd trøbbel med dem Brukt dem i mange mange år og like fornøyd hver gang Anonymkode: 0a6c4...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 14. desember 2024 #15 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg bestilte fra Fotoknudsen 6.desember Fikk da beskjed om leveringsdato 30.12. Skrev da mail til dem om at det var uaktuelt, så fikk kansellert ordren. Bestilte så fra Elite foto, og fikk ordren etter 3-4 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 17. desember 2024 #16 Del Skrevet 17. desember 2024 Sto at orderen skulle være antatt levert 13 desember. Jeg bestilte 1 desember. Så ble tiden utsatt til 17 desember. Men jeg er mer redd for at produktene er feil. Jeg har ikke fått mail om at jeg kan være berørt. Men ordren min er laget i «riktig» tid.. fikk varsel fra posten at produktene er estimert levert torsdag 19 desember. Ikke kjempe imponert over Fotoknudsen i år. Tidligere har jeg bestilt under black week uten problemer. kjøpte kalender fra optimalprint i fjor, syntes kvaliteten var kjipere enn Fotoknudsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #17 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 12.42): Det er litt dumt å vente til desember med å bestille sånt, da, for da skal jo "alle" ha på likt.... det blir kø og ventetid av det å utsette bestillingen til desember. Lærdom til neste år; bestill i begynnelsen av november i stedet? Anonymkode: 94f52...f4d Hvis firmaet angir en forventet leveringsdato, er det ikke rart at kjøper forholder seg til det. Anonymkode: 8c2ae...05e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå