Gå til innhold

Hvordan er disse vinterdressene fra europris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger å kjøpe en dress som jeg kan bruke til å måke snø og ake med barna. Fikk øye på disse dressene fra europris. Noen som bruker disse og er fornøyd?

Screenshot_20241212_115019_Kupp.jpg

Anonymkode: 38ae9...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd dem selv, men kjenner et par som har dem. De bruker dem på fjellet i flere minusgrader, og sier at de er veldig fornøyde med disse, hvertfall :) 

Anonymkode: 260fe...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greie dresser, men verken passform, kvalitet eller justeringsmuligheter kan på ingen måte sammenlignes med kvalitetsdresser som f.eks de fra Hoppin. Men det gjenspeiles jo også i prisforskjellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den i barnehagen før men investerte i en skikkelig god. Dressen er veldig tung og dårlig passform. Følte jeg ble dratt bakover i hetta, stivt å bøye seg. Men det kommer nok litt an på om den passer i figuren også. Hva skal du bruke den til?

Anonymkode: 71bcc...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde den i barnehagen før men investerte i en skikkelig god. Dressen er veldig tung og dårlig passform. Følte jeg ble dratt bakover i hetta, stivt å bøye seg. Men det kommer nok litt an på om den passer i figuren også. Hva skal du bruke den til?

Anonymkode: 71bcc...65a

Tips: les HI:

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Trenger å kjøpe en dress som jeg kan bruke til å måke snø og ake med barna. Fikk øye på disse dressene fra europris. Noen som bruker disse og er fornøyd?

Anonymkode: 38ae9...87d

Anonymkode: 5570e...0a5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK. Har en selv. Men jeg har kjøpt en fra Swedemount på sportshoppen på salg til 1500,-. Det er 3 ganger prisen, men minst 3 ganger så bra. 

Anonymkode: cde67...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har weenaas fra felleskjøpet, de er dyrere. Men mye mye bedre enn de fra europris. De er harde, stive, ikke komfortabel i det hele tatt. Jeg har hatt et par av dem. 

https://www.felleskjopet.no/arbeidsklaer-og-verneutstyr/arbeidsklaer/varme--og-kjeledresser/varmedress-svart-50342732-base/?_gl=1*93f2z1*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI3sqKgo-jigMVKAqiAx217QrnEAAYASAAEgLkpfD_BwE

Anonymkode: d856e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som jeg til tider bruker daglig når jeg kjører mobilitetsscooter (fra NAV fikk jeg støtte til barneversjonen, ikke mer, og det var i en periode jeg hadde lite penger). Jeg synes den er god, men man må jo polstre den med riktige klær under. Jeg begynner å bruke den når temperaturen nærmer seg 0 (litt etter vær og vind) og går med kun superundertøy og en tykk genser når jeg skal på butikken og nevnte undertøy + vanlig bukse (= romslige jeans og lignende) når det blir kaldere og når jeg skal på besøk. Den er litt vanskelig (men visste ikke om at det fantes hette før etter noen år, så så lite gjør den av seg), men den holder varmen og er best når det regner og man MÅ ut (da havner den på litt før kulden er der). Jeg bruker også bobleskjørt fra Spar Kjøp som et supplement når det er litt mildere og jeg skal inn steder det er vanskelig å ta av og på dressen, som på kino. Jeg har en tykk boblejakke, så er på utkikk etter en boblebukse som jeg kan bruke i stedet, Har gått litt ned i vekt og dressen har blitt litt romslig, men som sagt så fyller jeg den ut med klær og da går det greit.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en før, men bytta til denne, trenger ikke holde på med hest for å få glede av den - men den er laget for varme og mobilitet så den er kjempegod! 

https://www.hooks.no/rytter/barneklaer/allvaersklaer/overall-harely-crw-1

Bytta mest fordi jeg følte at jeg gikk litt som en robot. Også var den utrolig glatt i stoffet, veldig fint i noen situasjoner, men den er nesten ubehagelig glatt. Ellers var den varm og god altså.

Anonymkode: 3ae8c...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...