Gå til innhold

Lip fillers, finner menn det attraktivt?

AnonymBruker

Lip fillers  

108 stemmer

1. 1. Finner menn det attraktivt? Kun menn kan svare, men det går an å bare vise resultatet,

• JA
      7
    • NEI
      91
    • Spiller ingen rolle
      2
    • Vet ikke
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men du kan snakke for hele det motsatte kjønn? 

Anonymkode: bf017...eb2

Har allerede sagt at det ikke gjelder absolutt alle. Men at de fleste kvinner gir faen i hvordan de ser ut forran menn er det ingen som kan lure meg til å tro 😅

Anonymkode: c54e1...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, men ALT MED MÅTE! 

Jeg har akkurat nok til at ingen ser jeg har tatt det, ser ut som jeg naturlige store lepper. 

Jeg bruker å spøke med kjæresten og si at jeg skal ta lip fillers, da blir han sint for han mener jeg har perfekte lepper fra før 😉😙

Anonymkode: b4ff1...a8d

Samme, har en samboer gjennom to år nå som ikke aner at jeg har tatt (ca en gang i halvåret og tar det når han er bortreist). 

Han uttrykker at han synes at lipfillers er veldig overfladisk og idiotisk, samtidig som han ofte komplementerer både utseendet mitt generelt og sier jeg er heldig med naturlige perfekte lepper. 

Med 0,5 hver 6mnd ser det IKKE ut på bildet her, og har aldri fått mistanke en gang fra nærmeste venninne. Vært med i flere samtaler i lunsjen der folk omtaler det som tullete (der jeg holder pent kjeft, så klart). Aka er det veldig tydelig at ingen ser det.

Alt med måte.

Anonymkode: 24da1...a37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, men ALT MED MÅTE! 

Jeg har akkurat nok til at ingen ser jeg har tatt det, ser ut som jeg naturlige store lepper. 

Jeg bruker å spøke med kjæresten og si at jeg skal ta lip fillers, da blir han sint for han mener jeg har perfekte lepper fra før 😉😙

Anonymkode: b4ff1...a8d

Hehe, samme her!

Ingen av mine kjærester har skjønt eller visst at jeg bruker filler, fordi det er så diskret og pent utført, jeg bruker kun den dyktigste kosmetiske sykepleieren vi har her til lands😉

Mange her vil sikkert blånekte for at fillers kan se naturlig ut, men det kan det selvsagt, om det gjøres riktig.

PS. Jeg vil ikke kalle leppene mine "store". De ser passe fyldige og feminine ut, bruker en moderat mengde filler. Sykepleieren "min" er flink til å fylle slik at man får mer markert amorbue, men uten det typiske (og stygge!) nebbet som enkelte får i profil.

Anonymkode: 81522...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For meg er dette like meningsfullt som å diskutere om 1+ 1 = 2. Så er ikke noe jeg gidder bruke energi på. Og du kan kun snakke for deg selv, ikke alle andre 

Anonymkode: c54e1...237

Nå er det sikkert ikke mulig å få noen ærlige svar her, særlig i denne tråden. Men hva tenker dere som synes dette er så himla viktig, vakkert og helseskadelig om det store flertall som ikke bruker fillers og botox? Er de stygge, primitive og uvitende? Eller er det ikke lov å være naturlig vakker? Jeg kunne nevnt mange kvinner i fleng som fremstår totalt usminket som sjarmerer mye mer en dere med lepper som en skulle tro hadde fått seg et slag mitt i trynet. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart å lese at mange kvinner lar seg provosere av dette. Hvis dere er så overbevist om at mannfolk ikke kan fordra dette, så blir det jo bare flere mannfolk til dere 🤷‍♀️ Så hva er det dere er så redd for? Det må jo bare være en fordel for dere at så mange kvinner velger å gjøre seg "motbydelige og uattraktive". 

Mistenker egentlig at flere av innleggene her som liksom er fra menn, egentlig er fra kvinner. 

Anonymkode: 5641b...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle presisert i første innlegg at dette handler om duckface. Altså fylling utover det som kan betraktes som normale lepper.
At personer med misdannede lepper, eller som har sykdommer, bruker fillers er selvsagt ok.

Men duckfacene kaster bort tid og penger, det viser denne meningsmålingen ganske tydelig. Det virker mot sin hensikt, man blir mindre attraktiv i menns øyne.
Og dere som ville hatt duckface selv om dere var alene på en øde øy, nice try.... 😀

Anonymkode: 92c7b...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes dette har blitt det nye solariumet. De som tok så mye at de så ut som en godt brukt, brun skinnsko så det aldri selv, og følte seg bleke etter en uke fri fra boksen. Nå fylles og etterfylles det på både vipper, negler, lepper og løshår og jeg tenker med gru på den dagen de ikke har råd til dette mer eller innser at JO,det ser dumt ut å ha 3 cm lange flueben til vipper, elektrikertape av noen bryn, nebb til munn og stramt tryne mens hudfargen øg hudkvaliteten på halsen røper at du har passert "best før" datoen. De vil vel føle seg som grå mus hele gjengen, selv om de er naturlig pene under alt staffasjen. 

Nei, håper trenden snur til mer naturlig, uten at man ser ut som en alternativ venstrepolitisk sak som med vilje kjøper mismatchende klær på gjenbruken og klipper seg selv med hekksaks 😅

Anonymkode: 7aed8...790

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare tull. Menn elsker store pupper, smale midjer, rumper og store lepper.

Langt hår.

Spiller ingen rolle hva folk sier. Man ser hvem som blir fulgt i sosiale medier, på byen, på jobb ect

Anonymkode: 1e4ef...cd4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Bare tull. Menn elsker store pupper, smale midjer, rumper og store lepper.

Langt hår.

Spiller ingen rolle hva folk sier. Man ser hvem som blir fulgt i sosiale medier, på byen, på jobb ect

Anonymkode: 1e4ef...cd4

Godt poeng!

Noen som kan foretelle om hvorfor de følger en person med ducklips? (Oppgi om du er mann eller kvinne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du hyller sikkert influensere som Sofie Elise? Synes kanskje ikke forskjell?

Anonymkode: e9a32...c7f

Jeg følger INGEN influensere 😎💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For det store flertall av kvinner er det ikke vanlig å følge denne trenden, nei.

Anonymkode: e9a32...c7f

Samtlige følger ikke alle trender, nei. Det er det ingen som påstår. Men de som følger akkurat denne trenden gjør det fordi de synes det er pent. 

Anonymkode: 228da...124

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
G1987 skrev (På 12.12.2024 den 12.59):

Får jeg ikke lov å tenne på et sett perfeksjonerte silikonpupper heller, da..?

Er litt merkelig å bli kåt på to plastklumper som har blitt kirurgisk operert inn under brystmuskelen på noen, men har jo forlengst skjønt at menn foretrekker det unaturlige og uoppnåelige 🤷‍♀️

Anonymkode: f7d35...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åpenbart mange menn som tenner på det da mange kjendiser/influenser med dette svømmer i tilbud fra menn.

men er nok mange som sier de ikke tenner på det siden de tenker lip fillers = unaturlig enorme lepper

Anonymkode: 91f18...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Åpenbart mange menn som tenner på det da mange kjendiser/influenser med dette svømmer i tilbud fra menn.

Menn som ikke er på KG? 01ed5f4f-5924-43d4-9f5d-67c0eeecf371.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er litt merkelig å bli kåt på to plastklumper som har blitt kirurgisk operert inn under brystmuskelen på noen, men har jo forlengst skjønt at menn foretrekker det unaturlige og uoppnåelige 🤷‍♀️

Anonymkode: f7d35...377

Mye i tenningsmønster som kan kalles for ''merkelig'' ja, hos begge parter.

Alt som tukles med, kan veldig fort slå ut gale veien, men noen treffer jo spot on, og jeg har ingen problemer med å si at jeg tenner på det, og ingen burde heller måtte forsvare seg for hva som tenner dem. 

Litt på sidelinjen, men jeg liker ikke hvitvin, men jeg driver ikke å syter til di som liker det, og mesjer om hvorfor di ikke drikker rødvin eller pils..

Endret av G1987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...