Gå til innhold

Lip fillers, finner menn det attraktivt?

AnonymBruker

Lip fillers  

60 stemmer

1. 1. Finner menn det attraktivt? Kun menn kan svare, men det går an å bare vise resultatet,

• JA
      4
    • NEI
      49
    • Spiller ingen rolle
      0
    • Vet ikke
      7

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lyv for deg selv du. Har du aldri gjort deg fin for date for gjøre best mulig inntrykk? Nei du har vel aldri det... 😅

Nei, dere pynter dere ikke alltid for menn, men at dere aldri prøver å gjøre dere attraktive er bare en komisk påstand som alle vet er feil. Du hadde vel brukt like mye tid på utseende om du var siste igjen på jorden? Du pynter deg jo kun for deg selv.. 

Anonymkode: c54e1...237

Nei jeg gjør det for at jeg skal føle meg bra.

Veldig morsomt at et menneske med penis skal prøve å forklare meg hvordan jeg som dame fungerer.

Anonymkode: bf017...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lyv for deg selv du. Har du aldri gjort deg fin for date for gjøre best mulig inntrykk? Nei du har vel aldri det... 😅

Nei, dere pynter dere ikke alltid for menn, men at dere aldri prøver å gjøre dere attraktive er bare en komisk påstand som alle vet er feil. Du hadde vel brukt like mye tid på utseende om du var siste igjen på jorden? Du pynter deg jo kun for deg selv.. 

Ja. Ikke meg du siterte, men jeg kan pynte meg for meg selv sånn littegrann, men det er fordi jeg skal føle meg vel med livet mitt, vitende at jeg kan føle meg fin om noen plutserlig dukker opp, eller jeg kan gjenfortelle meg som en kvinne med feminin stil 😅 (Og føle meg vel for andre, som person, selv når ungen ser)

Er trist over å ikke ha nok grunner til å pynte meg mer, for å kunne være fin blandt andre. Er for lite på fest. Skulle helst ha dratt på ball.

Valg av stil er min preferanse, men har ingen skulle sett meg igjen har jeg aldri sikkert hatt noen behov for å hatt pent undertøy eller søte kjoler. Da forsvinner jo 70 prosent av gleden og det blir heller trist.

Anonymkode: a34d1...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men kjære deg kvinne. Det er jo nettopp dere som har mye fordommer her, det er jo dere som har denne utseende-fikseringen, ikke menn? Og så skriver du at det tryggeste er jo så klart å la være? Likevel betale opp til flere tusen for å ta denne risikoen som i tillegg ikke syntes? Ja, vakkert undertøy verdsettes av mannen, så spill på det, du.

Anonymkode: e9a32...c7f

Jeg har aldri fylt leppene mine. Og jeg er ikke utseende-fiksert. Jeg prøver bare å si at noen velger å gjøre dette og det er ikke alltid feil og noe man trenger å fordømme.

Anonymkode: 5641b...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvordan i all verden har en fake kropp å gjøre med evolusjon og instinkter? 😅 De aller fleste menn vil velge naturlig over fake om de hadde valget

Menns høyde i dag er også "fake", da det at vi er 190+ skyldes en kunstig tilgang på ekstremt næringsrik mat, likevel er det definitivt noe kvinner synes er attraktivt.

Anonymkode: 7b150...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er virkelig sørgelig at en Ja/Nei poll, ender med side opp og side ned med hva som er feil, ekkelt, stygt, iq(!?) og det som værre er.. Di som lør utav seg med sjit, forteller så evinnelig mye mer om seg selv, enn hva noen som velger å 'gjøre noe' med seg selv, FOR seg selv.

Selvfølgelig skal ikke ungdom vokse opp med at hu i hovedinnlegget er ideal, eller forventet utseende av hverken partnere eller i eget selvbilde, men alle dere som sier æsj og ekkelt, er da faen ikke noe bedre enn hu som er avbildet! 

Rett og slett smålig, og jeg gremmes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange kvinner påstår dette, og mange tror nok på det selv, og det stemmer nok til en viss grad for noen 

Men se for deg dette, om det kun fantes kvinner på jorden, og seksuelle og romantisk følelser var noe som ikke eksisterte, tror du virkelig kvinner ville pyntet seg og brukt like mye penger på utseende da? Akkurat det er helt latterlig å tro 

Nå snakker jeg for meg selv, og jeg har planer om å være singel resten av livet så hva menn synes kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hva menn synes. Tror du jeg lakker neglene mine for din skyld? Delulu 🤪

Anonymkode: 228da...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nå snakker jeg for meg selv, og jeg har planer om å være singel resten av livet så hva menn synes kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hva menn synes. Tror du jeg lakker neglene mine for din skyld? Delulu 🤪

Anonymkode: 228da...124

Hva med Sofie Elise da?

Anonymkode: e9a32...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har tatt leppefiller og faktisk botox for å korrigere en skade jeg pådro meg under behandling for leukemi som barn, hvor øverste del av leppen var litt lavere på venstre side. Kun jeg som så denne uskjevheten, men stor boost for min selvtillit uansett å fikse det som voksen. Er det slike som meg dere pålegger kvaliteter som IQ under 85, emosjonelt fraværende o.l? Fordi jeg har tatt en kosmetisk behandling som kun forbedrer utseendet mitt?

Og jeg har flere venninner hvor man absolutt ikke vil se at vedkommende har tatt filler, men vil tenke at hun har et over gjennomsnittlig symmetrisk ansikt og kanskje tenke hun har fine lepper fra naturens side. 

det er mye dømming her i denne tråden, virker som mange virkelig ikke vet hva de snakker om. Det er stor forskjell på 0.5ml og 4ml i leppene, så å ta alle under en kam blir for dumt her. De aller fleste er jo enige i at overfylte lepper hvor det er tydelig migrering og man ligner på en blow-up dukke ikke er tiltrekkende for de absolutt fleste menn. 

Anonymkode: 9d0b2...6bb

Nei, AB...6bb, det er i hovedsak ikke deg vi reagerer på. 

Fillers og botox kan være til god hjelp når man har helsemessige grunner til det. Som f.eks skjevhet i forbindelse med kreftbehandling. 

Det vi reagerer på er når helt normale, friske kvinner med normale eller faktisk flotte lepper, uansett om de er store eller små fra før av, tør til kosmetiske behandlinger for å rette på sin egen indre usikkerhet når de egentlig ikke har grunn til det. 
Vi reagerer på de som roter med sin naturlige opprinnelse for å bukke under for kroppspress innad i kvinnegruppa. 
Vi reagerer på at kvinner gjør seg selv mindre pen med å dolle seg opp helt uten grunn for det. 

Det er altså ikke du vi som har en medisinsk grunn for det vi reagerer mot, så du må ikke la deg fornærme på vegne av de som ikke hadde grunn til å fikse på utseende.

Anonymkode: f3ca2...178

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...