AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Skrevet 12. desember 2024 Spørsmål til dere med erfaring fra å suge pikk. Er det stor forskjell på om kuken er stor eller liten? Gir det dere den samme nytelsen å suge? Jeg tenker det må jo være mye mer strevsomt å suge en svær kuk, kontra en normal eller liten. Må vel gape mye på en stor/ tykk pikk. Og ikke kan ta så mye av den inn i munnen. Bare lurer hilsen nysgjerrig mann Anonymkode: cc779...d77
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Skrevet 12. desember 2024 Det er litt "ekkelt" av mangel på bedre ord å suge en veldig liten en. Og det er ikke godt med en stor. Jeg liker det øvre sjiktet av gjennomsnittet til penetrering og BJ. Anonymkode: bb751...5af 3 1 2
SlemUlv Skrevet 12. desember 2024 #3 Skrevet 12. desember 2024 Det har aldri gitt meg nytelse å suge kuk. Det er slitsomt. Størrelse avgjør kun hvor slitsomt det faktisk er. Er den for lang, brekker jeg meg. Er den for tykk, får jeg vondt i kjeven fortere. 3 5
Irak Skrevet 12. desember 2024 #4 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørsmål til dere med erfaring fra å suge pikk. Er det stor forskjell på om kuken er stor eller liten? Gir det dere den samme nytelsen å suge? Jeg tenker det må jo være mye mer strevsomt å suge en svær kuk, kontra en normal eller liten. Må vel gape mye på en stor/ tykk pikk. Og ikke kan ta så mye av den inn i munnen. Bare lurer hilsen nysgjerrig mann Anonymkode: cc779...d77 Det er jo mer jobb å suge en større kontra enn mindre. Det sier seg selv 😂. For meg gir det akkurat samme nytelse. Er han mindre så er han heldig vil jeg si. Det er jo lettere å få plass til mer av kuken i munnen. Vet ikke om det gir mer nytelse. Her tror jeg nesten en med stor må svare. Er han stor så er det mer fokus på å være leken. Erte, pirre og bruke tungeferdigheter. Med mindre så tenker jeg ca rundt 14 cm. Med stor så er det fra 17 cm og oppover. Med en mindre kuk så har man jo muligheten til å gjøre alt så det er jo helt klart en fordel. Er ikke så mange som utfører deepthroath. Har gjort det et par ganger, bare for å se hvor langt jeg kunne få inn kuken før jeg brakk meg. Det frista ikke til gjentakelse....Greit å ha prøvd det likevel. Når det er sagt så er det mannen kuken sitter på som er mest interessant, for jeg må tenne på han, for å kunne gi han nytelse. Jeg er ikke en robot 😂. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Skrevet 12. desember 2024 Ingen nytelse utover å føle seg litt sexy, egentlig mest slitsomt og noe jeg gjorde fordi han likte det, har hatt to partnere i lengre forhold. Vil tro på samme måte som de to sikkert gjorde et eller annet som ikke var øverst på listen for min skyld, så var det fint å se begge nyte. Som over; lang er kanskje verst, det er skikkelig ekkelt å ikke bare brekke seg men å attpåtil måtte late som ikke noe. Gadd ikke å trene på det da det er en kroppsfunksjon som er der av en grunn og dersom det hadde vært noe han pushet hadde han uansett vært uinteressant. Lærte meg derimot å slappe av i kjeveleddet av den tykkere, det var i grunnen positivt overførbart på resten av livet😅 Vil tro at en VELDIG liten må føles rart, men om jeg måtte velge størrelse hadde totalt sett mindre i normalsjiktet vært mest tiltalende mtp. bare suging, tykkere om det var partner. Anonymkode: 4c92c...0e2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Spørsmål til dere med erfaring fra å suge pikk. Er det stor forskjell på om kuken er stor eller liten? Gir det dere den samme nytelsen å suge? Jeg tenker det må jo være mye mer strevsomt å suge en svær kuk, kontra en normal eller liten. Må vel gape mye på en stor/ tykk pikk. Og ikke kan ta så mye av den inn i munnen. Bare lurer hilsen nysgjerrig mann Anonymkode: cc779...d77 Det gir meg ikke nytelse å suge en penis. Det er mindre ubehagelig med en liten en med en stor. Anonymkode: f8de9...3d2 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Skrevet 12. desember 2024 Finnes ingen nytelse i å suge. Anonymkode: 1ca1e...884 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Skrevet 12. desember 2024 Som de andre skriver, det er ingen nytelse i å suge en kukk. Hvorfor tror menn at det er en nytelse? Det smaker ikke godt. Det er en nytelse å spise mat fordi det smaker godt, en kukk smaker ikke godt. I beste fall er den smaksløs. En stor kukk gjør bare vondt i kjeven. Prøv selv da ts, ta en stor banan og en minimais. Sug på de og sammenlikn. Hva gir deg mest nytelse og hvor mye er forskjellen i jobben som kreves å utføre sugingen? Anonymkode: d7813...34a 5 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #9 Skrevet 12. desember 2024 Liker å suge. Det aller beste er vanlig gjennomsnitt på ca 12 - 16 cm lang, og 12 - 15 cm i omkrets. Er ok å suge mindre også. Store blir for mye. Anonymkode: 15440...f46 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #10 Skrevet 12. desember 2024 Har aldri vært borti en liten. Normal og stor. Føler det er mer styrete med stor + at det virker som det er mindre følsomt på de store. Nervene er vel fordelt mer utover. Så det blir mer arbeid ognkav med double hand twist og alt det styret dere. Lettere med en normal og mer følsom en. Anonymkode: 38ad1...dc2 1
Irak Skrevet 12. desember 2024 #11 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som de andre skriver, det er ingen nytelse i å suge en kukk. Hvorfor tror menn at det er en nytelse? Det smaker ikke godt. Det er en nytelse å spise mat fordi det smaker godt, en kukk smaker ikke godt. I beste fall er den smaksløs. En stor kukk gjør bare vondt i kjeven. Prøv selv da ts, ta en stor banan og en minimais. Sug på de og sammenlikn. Hva gir deg mest nytelse og hvor mye er forskjellen i jobben som kreves å utføre sugingen? Anonymkode: d7813...34a Det er jo ikke "jobben" som har noe å si...Det er følelsen av å gjøre det som er fristende... 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #12 Skrevet 12. desember 2024 Elsker å suge, 15 cm er topp. For penetrering er tykkelse viktigere, men gjerne 18-20 lang egentlig. Men ikke på bekostning av tykkelse. Samboeren min har 14 ish kanskje, elsker å suge han, estetisk vakker kuk, rein, ryddig, fin farge, smaker nydelig, blir ikke sliten. Han er den minste, men også den første som gir meg vaginal orgasme ❤️ Anonymkode: 60ff7...22b 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #13 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er litt "ekkelt" av mangel på bedre ord å suge en veldig liten en. Og det er ikke godt med en stor. Jeg liker det øvre sjiktet av gjennomsnittet til penetrering og BJ. Anonymkode: bb751...5af Spesielt. Hva er ekkelt med liten penis? Anonymkode: d3c69...5a4 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #14 Skrevet 12. desember 2024 Jeg har aldri følt "nytelse" ved å suge en fyr. Det er noe jeg gjør for at mannen skal ha det bra og bli mer tent. Mens jeg suger er alt jeg venter på å få den inn mellom bena i stedet. DET gir meg nytelse! Størrelser har jeg ikke greie på i centimeter, men eksmannen var stor. Så stor at det var ubehagelig og vondt i kjevene å suge han noe særlig. Enklere med normalstørrelse og mindre, man slipper å gape så fælt og anstrenge kjevemuskulaturen. Anonymkode: c8f7d...ba8 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #15 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker det må jo være mye mer strevsomt å suge en svær kuk, kontra en normal eller liten. Må vel gape mye på en stor/ tykk pikk. Og ikke kan ta så mye av den inn i munnen. Ja til alt. Jeg tipper suging er deiligere for menn som ikke er av de aller største i omkrets. Men jeg suger mannen min og han er sånn han er. Anonymkode: f2742...127
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #16 Skrevet 12. desember 2024 Liker å suge mannen min fra slapp til stiv😊 Anonymkode: 65b19...42e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #17 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt. Hva er ekkelt med liten penis? Anonymkode: d3c69...5a4 Var ikke jeg som skrev det tidligere i tråden men vil gjerne komme med et innspill. Jeg har vært borti en mikropenis og det føltes som om jeg var på barnerov når jeg skulle suge.. Liker å suge gjennomsnittlige peniser. Tykke peniser får jeg vondt i kjeven av, lange peniser har jeg aldri vært borti. Anonymkode: 4f0c9...133
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #18 Skrevet 12. desember 2024 Midt på treet er best. Da klarer man å derpthroate og gi ham behandling all over og føle seg som en dronning. Anonymkode: 62803...189
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #19 Skrevet 12. desember 2024 Takk for mange gode svar. Testet med falukorv ,kjøttpølse, grillpølse og wienerpølse. Skjønner hva dere mener. Og skjønner godt at det er mange av dere som skriver at det å suge gir ingen nytelse, annet enn å glede han som blir sugd. Glad jeg ikke er gay. Og takk til alle kvinner, og menn for den saks skyld, som vil glede en mann på denne måten. Anonymkode: cc779...d77 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #20 Skrevet 13. desember 2024 Jeg som mann med 17 i lengde og omkrets, nyter best å bli sugd når jeg er som hardest. Krevende for partner med liten munn, men da kjenner jeg virkelig alt av tungelek og berøring i munnhulen. Når hun deepthroater tar drøvelen over for tunga også. Heldigvis liker hun å suge... Anonymkode: 510a1...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå