AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei vet at kvitteringene blir lagret i appen hver gang man scanner strekkoden i kassa. Jeg var på rema både i går og for i gårs. Husker veldig godt at jeg scannet appen begge gangene og betalte med google wallet. Jeg skulle sjekke noe på kvitteringen og åpnet æ appen for å finne frem kvittering. Jeg ser at kvitteringer fra 10 og 11 desember ikke ligger der. Lurer på om det tar noen dager til det kommer opp i systemet?? Anonymkode: c0f55...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Min erfaring er at det er øyeblikkelig, men det skal sies at desember er høy belasting på alle betalings systemer også Ræva 1000. Kanskje scanneren ikke fungerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Av og til er den litt treg, men ikke så treg at det tar dager før det kommer etter min erfaring. Anonymkode: 6a708...eac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden I går gikk det noen timer fra jeg handlet til kvitteringa var synlig på Æ-appen. Vanligvis er det synlig med en gang. Anonymkode: 3f2be...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå