AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Har noen opplevd date med en som jobber mye osv og har lite tid men prøver å finne tid til deg, er de EGENTLIG intressert nok? Han jeg dater sa han trodde vi kunne møtes i helgen, altså trodde han hadde tid, er han intressert nok da? Har noen hatt en sånn mann? Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Er han en karriere-person? Typ advokat, lege, finansmann, entreprenør, etc.? Anonymkode: 6312a...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 Gitt at han er interessert: Livet med han som partner vil nok fortsette med at han har det like travelt. Er det ok for deg? Bare en ting å tenke på. Anonymkode: dedb3...8de 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har noen opplevd date med en som jobber mye osv og har lite tid men prøver å finne tid til deg, er de EGENTLIG intressert nok? Han jeg dater sa han trodde vi kunne møtes i helgen, altså trodde han hadde tid, er han intressert nok da? Har noen hatt en sånn mann? Anonymkode: 47849...d94 Workaholic, nei takk. Du vil alltid komme i andre rekke når noen er avhengig av noe. Jobber men PRØVER å finne tid til deg? Hvorfor venter du på smulene her? Anonymkode: c5b4c...bda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er han en karriere-person? Typ advokat, lege, finansmann, entreprenør, etc.? Anonymkode: 6312a...f98 Bare eletriker, jobber bare standar tid Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 Har han barn ? Jeg opplever at menn som har vært alene litt fyller opp livet med prosjekter, venner, hobbyer fornå få tiden til å gå. Hvis de har barn er det enda værre. Anonymkode: 336a8...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Del Skrevet 12. desember 2024 Har barn med en sånn mann. Jeg trodde det skulle bli bedre med tiden og når vi fikk barn, men det varte kun en liten periode der han kom hjem til kl 16/17 tiden. Det var aldri tid til å være familie eller oss 2. jeg ble ødelagt av det! I starten prioterte han meg seff når han var forelsket… Anonymkode: d6f2d...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har barn med en sånn mann. Jeg trodde det skulle bli bedre med tiden og når vi fikk barn, men det varte kun en liten periode der han kom hjem til kl 16/17 tiden. Det var aldri tid til å være familie eller oss 2. jeg ble ødelagt av det! I starten prioterte han meg seff når han var forelsket… Anonymkode: d6f2d...ac2 Han et seff en x i dag! Anonymkode: d6f2d...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #9 Del Skrevet 12. desember 2024 Kommer helt an på typen jobb, og hvordan ting kommuniseres. Daten min jobber mye overtid, spesielt nå før jul. Vi kan avtale film og middag en ettermiddag/kveld, for han er vanligvis ferdig i 16-tiden. Men nå før jul er det ganske ofte han ikke kommer seg unna før i 19-tiden. Men jeg kjenner godt til bransjen han er i, og vet hvordan det kan være før jul. Og han sier i fra så fort han vet dersom det blir senere enn planlagt. Jeg ser også tydelig at han prioriterer meg foran andre ting. Anonymkode: 166e7...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2024 #10 Del Skrevet 12. desember 2024 En mann som er interessert finner tid på en eller annen måte. Gjør han ikke det så hadde jeg tenkt at han ikke var interessert nok. Så kommer det selvfølgelig litt an på omstendighetene. Handler om å gi og ta. Det er mange måter å vise det på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #11 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen opplevd date med en som jobber mye osv og har lite tid men prøver å finne tid til deg, er de EGENTLIG intressert nok? Han jeg dater sa han trodde vi kunne møtes i helgen, altså trodde han hadde tid, er han intressert nok da? Har noen hatt en sånn mann? Anonymkode: 47849...d94 Det kommer nok ikke til å bli bedre hvis det blir dere, så du må vurdere om du godtar å aldri være en prioritet. Anonymkode: 44ada...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #12 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har barn med en sånn mann. Jeg trodde det skulle bli bedre med tiden og når vi fikk barn, men det varte kun en liten periode der han kom hjem til kl 16/17 tiden. Det var aldri tid til å være familie eller oss 2. jeg ble ødelagt av det! I starten prioterte han meg seff når han var forelsket… Anonymkode: d6f2d...ac2 Du er sammen med han enda? Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #13 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kommer helt an på typen jobb, og hvordan ting kommuniseres. Daten min jobber mye overtid, spesielt nå før jul. Vi kan avtale film og middag en ettermiddag/kveld, for han er vanligvis ferdig i 16-tiden. Men nå før jul er det ganske ofte han ikke kommer seg unna før i 19-tiden. Men jeg kjenner godt til bransjen han er i, og vet hvordan det kan være før jul. Og han sier i fra så fort han vet dersom det blir senere enn planlagt. Jeg ser også tydelig at han prioriterer meg foran andre ting. Anonymkode: 166e7...c77 Hva jobber han med? Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #14 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han et seff en x i dag! Anonymkode: d6f2d...ac2 Hvor mange barn fikk dere? Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #15 Del Skrevet 12. desember 2024 Hva er han opptatt med uten om vanlig arbeidstid? Anonymkode: 716e0...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #16 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har noen opplevd date med en som jobber mye osv og har lite tid men prøver å finne tid til deg, er de EGENTLIG intressert nok? Han jeg dater sa han trodde vi kunne møtes i helgen, altså trodde han hadde tid, er han intressert nok da? Har noen hatt en sånn mann? Anonymkode: 47849...d94 Min kjæreste er mye opptatt med jobb og ting ellers, så er vanskelig å planlegge ting, men at hun er interessert er det ingen tvil om. Noen har faktisk mye som skjer Anonymkode: bfe63...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #17 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva er han opptatt med uten om vanlig arbeidstid? Anonymkode: 716e0...fe1 Han trener visstnok mye, vet ikke hva annet han gjør egt Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #18 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mange barn fikk dere? Anonymkode: 47849...d94 2 stk. Jeg burde sett etter de rød flaggene alt i første svangerskap, men det var alltid noe nye prosjekter han måtte jobbe med pg etteemr hvert når jeg prøvde kreve noe av han ble de et h… Ingen skulle bestemme over hans tid/liv. Anonymkode: d6f2d...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #19 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 2 stk. Jeg burde sett etter de rød flaggene alt i første svangerskap, men det var alltid noe nye prosjekter han måtte jobbe med pg etteemr hvert når jeg prøvde kreve noe av han ble de et h… Ingen skulle bestemme over hans tid/liv. Anonymkode: d6f2d...ac2 Høres litt ut som albansk mann greie det der. Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #20 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 2 stk. Jeg burde sett etter de rød flaggene alt i første svangerskap, men det var alltid noe nye prosjekter han måtte jobbe med pg etteemr hvert når jeg prøvde kreve noe av han ble de et h… Ingen skulle bestemme over hans tid/liv. Anonymkode: d6f2d...ac2 For de har ikke tid til damene sine. Anonymkode: 47849...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå