Gjest Vil glede Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Pga diverse omstendigheter har ikke kjæresten min og jeg anledning til å ha sex så ofte. I kveld er en sjelden gang vi har noen timer sammen. Selvfølgelig har jeg da mensen. Jeg har lyst til å kose med min kjære likevel, selv om vi ikke kan penetrere (nei, for meg er det uaktuelt å gjøre det når jeg har mensen). Er det noen der ute med gode forslag til hva jeg kan gjøre med min kjære uten akkurat den siste biten der. Jeg kan jo suge og slikke selvfølgelig, men er det noen som har andre idéer enn de helt åpenbare? Takk for svar
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Jeg vet ike om du har tenkt på det, men man kan variere veldig mye når det kommer til både handjobs og suging. I tillegg kan du jo lage litt show ved siden av. Kanskje kle deg litt spesielt, ha en liten striptease + + + Lykke til. Han blir sikker fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Massasje med masse olje, og bruk masse olje når du bruker hendene dine mellom beina hans.. bruk lang tid, og laaaaangsomme bevegelser mens du forteller om en fantasi dere/du har der du uti fortellingen kanskje blir litt frekk i munnen. Etterhvert som han begynner å nærme seg mål, blir du frekkere og frekkere i språkbruken din, og kanskje stønner litt innimellom også. La ham NESTEN kommer noen ganger, uten at han får lov.. Vi damer liker det jo, så jeg mener bestemt på at menn også liker det.. Lykke til!
Gjest Gitte Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Kjøp et gummilaken på kondomeriet og slå dere løs med kroppsmassasje og litt moro! Å tøyse og tulle i senga, samtidig som dere gir hverandre glede på andre måter enn selve penetreringen er vel så bra som "vanlig" sex. Det er helt herlig med det lakenet, trenger ikke tenke på flekker og søl i senga.. Skru av lyset, tenn masse stearinlys.. stemninga blir skikkelig god for vår del ihvertfall Endret 2. mars 2006 av Gitte
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Følger resten her jeg altså! Glidemiddel og olje er et fantastisk middel! Masser han på ryggen rompa bena og så snur du han og messerer brystet og bena, før du avslutter med å runke han godt med glidemiddel. Typen min tenner helt VILT når jeg runker han med glidemiddel. Er utrolig deilig for meg også å kjenne den så hard og god. Kjøp fjær til å stryke han med, etter massaje det burde tenne han nokså greit.. Still opp i sexy undertøy (Hennes har ganske mye sexy, hvis du ikke ser etter noe i dyrere klasse)Ellers så er jo suging maximalt deilig! Gi han en kveld han SENT vil glemme, og jeg kan love deg du får en kveld DU sent vil glemme-
Gjest Vil glede Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Tusen takk for tips dere. Nå har jeg vært ute og kjøpt oljer, og gleder meg veldig til i kveld. Håper han blir glad
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 Tusen takk for tips dere. Nå har jeg vært ute og kjøpt oljer, og gleder meg veldig til i kveld. Håper han blir glad ← Det blir han garantert. Dessuten er han kjempeheldig som har en kjæreste som tenker som du gjør, komplimenter til deg PS! Når han begynner å bli skikkelig opphisset, be ham om å komme med ønsker om hva du kan gjøre............et sikkerstikk! Kos dere!
Hamtaro Skrevet 4. mars 2006 #10 Skrevet 4. mars 2006 Det blir han garantert. Dessuten er han kjempeheldig som har en kjæreste som tenker som du gjør, komplimenter til deg PS! Når han begynner å bli skikkelig opphisset, be ham om å komme med ønsker om hva du kan gjøre............et sikkerstikk! Kos dere! ← Signerer denne :kgblunk:
Gjest Vil glede Skrevet 6. mars 2006 #11 Skrevet 6. mars 2006 Måtte bare få takke for tips til dere. Jeg gjorde som planlagt, masserte han først og brukte masse oljer. Han måtte også pent vente til jeg bestemte at han skulle få orgasme. Hele han var full i olje, og jeg har aldri sett han så opphisset før. Etterpå så sa han: åååå, du er skjønn, det er det deiligste jeg noen gang har opplevd. Så takk, dette kommer jeg til å gjøre en annen gang også, men da kan det forhåpentligvis ende litt annerledes og at jeg selv kan være med også. Dette anbefales
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå