AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Skrevet 12. desember 2024 Vært sammen noen måneder. Da jeg var på guttetur en helg, sendte hun noen meldinger der jeg opplevde meg klandret. Tente på pluggene og følte meg bare ikke så elsket. Hun skjønte fort at hun hadde gått over streken, og sendte mange meldinger. Jeg gadd ikke åpne dem, var sur og gretten og lot henne leve med min taushet. Da jeg ikke svarte henne på dag 2, ble hun så bekymret at hun kontaktet min bestekompis. Det likte jeg IKKE. Hun trodde noe hadde skjedd, og hadde jo også lurt på om jeg var sint på henne. Noe jeg var. Men det var dråpen at hun kontaktet bestevennen min. Jeg sendte en melding da i raseri og skrev at jeg ikke ville mer. Ferdig med henne, orker ikke slik oppførsel der jeg ble anklagd for deretter at hun kontakta en venn. Makan! Så jeg skrev denne meldingen og sendte av gårde. Og det var jo først da jeg fikk se alle meldinger jeg aldri gadd å åpne. Nå, først etter å ha skrivd til henne og sendt, så ser jeg at hun har sendt meldinger der hun ber om tilgivelse, der hun forteller om sin bakgrunn og at hun har levd med en mann som bedrev silent treatment og at det ødlegger henne. Og hva hadde jeg holdt på med disse dagene? dritt i henne. Jeg visste ikke om hennes liv med en slik mann. Må ha gjort særdeles vondt at jeg da bare ignorerte henne, og så slang til henne at jeg er ferdig. Og jeg blokkerte henne da. Jeg er så skamfull nå og så lei meg. har ikke klart unblocke henne for jeg har det bare vondt, men hva har jeg gjort? her responderte jeg i affekt, jeg var sint, sur, skuffet over henne. Men straffer henne med taushet. Og det var urimelig av henne å klandre meg for ting, men hun forklarte meg hvorfor det ble slik og utfra bagasjen burde jeg ikke reagert så umodent. jeg var så dum, så lite voksen, hadde jeg bare giddet å åpne hennes meldinger før jeg gjorde slutt? Hva gjør jeg nå. jeg angrer, har det vondt, blokkerte henne som bare strevde litt. dyttet henne bort, slik hun gjorde inndirekte med meg først. hva gjør jeg nå? jeg er handlingslammet? det blir veldig feil å sende melding nå og si at jeg ikke hadde sett mldr før jeg svarte, enda hun har jo sett det da. men det er jo så flaut å gå tilbake på en så hard melding der jeg sier jeg er ferdig. Og nå tror hun vel jeg er enda en av mange idioter og at jeg ikke bedre enn eksen hennes. Jeg trenger virkelig råd. hva gjør jeg. har kastet vekk den beste dama jeg vett. mann 43 Anonymkode: 2265d...94d 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Skrevet 12. desember 2024 Det er veldig enkelt, du sender en sms og ber om unnskyldning for at du reagerte som du gjorde. Skriv deretter at du ikke leste hennes meldinger før du sendte den siste meldingen fra deg og blokkerte. Spør så om dere kan ringes/snakkes om dette, og at du er så lei deg for hvordan dette ble. Skriv at du er glad i henne, hvis du er glad i henne da. Dere har sår fra tidligere begge to, tydeligvis. Hun forklarte hvorfor hun reagerte som hun gjorde, men du må jo også ha dype sår som får deg til å reagere som du gjorde. Hvis dere skal ha en fremtid, så må begge jobbe veldig med seg selv, for sånn som dette kan dere ikke behandle hverandre. Anonymkode: faa0e...ab3 20 3 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 12. desember 2024 Hvis du ikke klarer ta kontakt og si unnskyld, så er du jo ikke bedre enn eksen hennes. Da fortjener hun bedre. Anonymkode: f66d2...57c 48 30
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 12. desember 2024 Åja så oppførselen din hadde vært grei dersom exen hennes ikke gjorde det samme? Klarer ikke å lese meldinger før du gjør deg opp en mening som 43 år? Og nei, det er ikke noe å tro - du er en av mange idioter og absolutt like stor drittsekk som eksen hennes. Gjør henne en stor tjeneste å aldri kontakt henne igjen. Anonymkode: cf6af...850 57 33
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og nå tror hun vel jeg er enda en av mange idioter og at jeg ikke bedre enn eksen hennes. Du er jo det Anonymkode: 1b2f4...152 32 36
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Skrevet 12. desember 2024 Men vær obs både på at dette er den mest brukte unnskyldningen fra damer i Norges land, for å slippe ansvar for egen oppførsel. dette ble gjort med med, jeg gjorde det kunne for å ikke trigge disse vonde tingene hun følte på fra tidligere relasjoner, men det ble bare verre, å verre å verre. tok meg ett til to år for å føle meg normal igjen etter henne, å jeg må legge til, hun var å den beste jeg har møtt. Elsker henne tvers gjennom. dessverre vil det rive deg i fillebiter fra innsiden til utover med tiden. Bare se hvordan du føler deg allerede nå, var det en feil av deg eller en veldig god unnskyldning, der du er den slemme nå, uansett hvordan du hadde håndtert det hele. Tenk deg godt om, Hilsen mann, 40 Anonymkode: 936c4...915 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 Populært innlegg #7 Skrevet 12. desember 2024 Hvis du har så lite kontroll over følelsene dine i en alder av 43, så bør du starte i terapi. Dette er ikke normalt for et voksent menneske. Anonymkode: c2f7d...dfd 42 24
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Og nå tror hun vel jeg er enda en av mange idioter og at jeg ikke bedre enn eksen hennes. Du er akkurat som eksen hennes, du viste ditt sanne jeg. Silent treatment og sur, hvor konfliktsky og feig er du? Anonymkode: 5c542...f8e 35 12
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #9 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men vær obs både på at dette er den mest brukte unnskyldningen fra damer i Norges land, for å slippe ansvar for egen oppførsel. dette ble gjort med med, jeg gjorde det kunne for å ikke trigge disse vonde tingene hun følte på fra tidligere relasjoner, men det ble bare verre, å verre å verre. tok meg ett til to år for å føle meg normal igjen etter henne, å jeg må legge til, hun var å den beste jeg har møtt. Elsker henne tvers gjennom. dessverre vil det rive deg i fillebiter fra innsiden til utover med tiden. Bare se hvordan du føler deg allerede nå, var det en feil av deg eller en veldig god unnskyldning, der du er den slemme nå, uansett hvordan du hadde håndtert det hele. Tenk deg godt om, Hilsen mann, 40 Anonymkode: 936c4...915 Du vet da ingenting om denne dama, annet enn det ts forteller. Denne dama er ikke den samme som eksen din, så vær forsiktig med å råde noen til å ta store avgjørende valg når du kjenner så lite til situasjonen. Anonymkode: faa0e...ab3 13 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #10 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Åja så oppførselen din hadde vært grei dersom exen hennes ikke gjorde det samme? Klarer ikke å lese meldinger før du gjør deg opp en mening som 43 år? Og nei, det er ikke noe å tro - du er en av mange idioter og absolutt like stor drittsekk som eksen hennes. Gjør henne en stor tjeneste å aldri kontakt henne igjen. Anonymkode: cf6af...850 Absolutt, dette må jo være kødd 😉Hadde ts ikke skrevet alder så hadde jeg tippet halvparten av alderen eller lavere. Anonymkode: e3adf...9a5 16 1
000VF000 Skrevet 12. desember 2024 #11 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): men det ble bare verre, å verre å verre. tok meg ett til to år for å føle meg normal igjen etter henne, Hilsen mann, 40 Anonymkode: 936c4...915 Dette har jeg også opplevd. TS gjorde det riktige ved å blokkere. Slike kvinner er giftige.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #12 Skrevet 12. desember 2024 000VF000 skrev (8 minutter siden): Dette har jeg også opplevd. TS gjorde det riktige ved å blokkere. Slike kvinner er giftige. Ts her. Nei det er aldri rett å være taus og blokkere slik jeg gjorde. Jeg var stygg henne. Og hvorfor kalle en kvinne "giftig" for at hun har en bagasje? Jeg opplever henne ikke giftig men sårbar og noe skadet. Men hun var rask til å si unnskyld. Her er det nok jeg som har dritt meg ut mest. Dessverre. Anonymkode: 2265d...94d 7 2 4
000VF000 Skrevet 12. desember 2024 #13 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Nei det er aldri rett å være taus og blokkere slik jeg gjorde. Jeg var stygg henne. Og hvorfor kalle en kvinne "giftig" for at hun har en bagasje? Jeg opplever henne ikke giftig men sårbar og noe skadet. Men hun var rask til å si unnskyld. Her er det nok jeg som har dritt meg ut mest. Dessverre. Anonymkode: 2265d...94d Du må være klar over at det er mange kvinner som oppfører seg sånn. De kommer med grunnløse anklager, og meningen er at du skal krype og forsikre om at ingen ting er galt. Det er mange kvinner (og menn) som har bagasje, men det er ingen grunn til at slik oppførsel skal godtas. Det er en form for manipulasjon. Hun sendte meldinger med unnskyldninger fordi du ignorerte henne. Hadde du svelget agnet hadde du sittet i saksa. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #14 Skrevet 12. desember 2024 000VF000 skrev (10 minutter siden): Du må være klar over at det er mange kvinner som oppfører seg sånn. De kommer med grunnløse anklager, og meningen er at du skal krype og forsikre om at ingen ting er galt. Det er mange kvinner (og menn) som har bagasje, men det er ingen grunn til at slik oppførsel skal godtas. Det er en form for manipulasjon. Hun sendte meldinger med unnskyldninger fordi du ignorerte henne. Hadde du svelget agnet hadde du sittet i saksa. HAN følte seg klandret; thats on him. HAN utøvde psykisk og emosjonell vold mot henne, og dere prøver å vri skylden over på henne!? Er leseforståelsen virkelig så ræva? Anonymkode: c2f7d...dfd 6 15
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #16 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du er akkurat som eksen hennes, du viste ditt sanne jeg. Silent treatment og sur, hvor konfliktsky og feig er du? Anonymkode: 5c542...f8e Dette!! Du er 43 år og oppfører deg som en furten 12-åring, svært umodent. Sannheten er at du ikke kommer til å endre deg, det er slik du er. La hun gå slik at hun kan få et bedre liv. Det er tydelig at du har behov for å trykke hun ned, og du ødeleggelse hun. Du klarte ikke enkel kommunikasjon….. Anonymkode: 4c833...9ab 9 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #17 Skrevet 12. desember 2024 Lurer på hvorfor du ble så sinnt av å føle deg klandret, når det er så sannsynlig for noen med en bagasje å være redd for å oppleve det igjen. Anonymkode: 2b798...bd2 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #18 Skrevet 12. desember 2024 Dessverre finnes det ingen som vinner i en slik situasjon. hvorfor ta det på meldinger, mye lettere over tlf / FaceTime. hun hadde vel tlf angst som prikken over i’en, i det hele, kontrollert, supplert, dividert ✓ Anonymkode: 936c4...915 1
Menchit Skrevet 12. desember 2024 #19 Skrevet 12. desember 2024 Dere har vært sammen noen mnd, ikke send sms eller ring. Reis hjem til henne og be om å få snakke. Men hva er det med å reagere slik du gjør, hun gjorde en feil ja vel, men reaksjonen din er virkelig et rødt flagg, og ikke noe å kimse av. Å avvise partnerens bekymring så brutalt virker utrolig lite omtenksomt. Hva så om hun klandrer deg feilaktig, hvis ikke det skal mer til før du oppfører deg som en drittsekk da kanskje du ER en drittsekk. Fint at du forstår nå, hva med neste gang du møter en oppførsel du ikke forstår, din naturlige reaksjon er jo angrep. Ingen tegn til omsorg for partneren din, du er direkte stygg. 5 4
norw Skrevet 12. desember 2024 #20 Skrevet 12. desember 2024 Menn driver også med dette blokkeringstullet? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå