Gå til innhold

Hvor finner jeg fine lys til ekte juletre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor jeg kan få tak i fine lys til juletreet mitt? 

Har bare hatt plast tidligere..

Anonymkode: 2b8f3...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke hvilke juletrelys på treet. At det er et ekte tre, har ingenting å si. Bruk lysene du hadde på det andre treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantasjen sin serie (husker bare ikke navnet..) er veldig god. Enkel å seriekoble, så bare en stikkontakt. Små lys, og mørk ledning, slik at den ikke synes. Har hatt den noen år nå, og ingen lys har gått. Genererer heller ingen varme. 

Anonymkode: 05fb6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Du kan bruke hvilke juletrelys på treet. At det er et ekte tre, har ingenting å si. Bruk lysene du hadde på det andre treet.

Plasttrær kommer stort sett med lys, antar det er det TS er vant med. Om ikke er jeg enig, kan bruke samme lys. Men ville vært forsiktig med alt som genererer varme på en gran som etterhvert vil bli tørr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Plasttrær kommer stort sett med lys, antar det er det TS er vant med. Om ikke er jeg enig, kan bruke samme lys. Men ville vært forsiktig med alt som genererer varme på en gran som etterhvert vil bli tørr. 

Juletrelysene blir ikke så varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det selges masse brukt på Finn. Kjøp der, men ikke kjøp Led da ingen Led-pærer kan imitere gløden og fargetemperatur til en ekte glødepære.

Anonymkode: 459c1...c8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...