AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #1 Del Skrevet 11. desember 2024 Hei. Andres katter her som er fysne hele tiden? Det er hver gang jeg går inn på kjøkkenet, så kommer pus løpende. Han har tørrfor der, men det er ikke like poppis, så jeg pleier ofte å gi litt og litt våtfor pluss et godt måltid på morgenen. Han skal også ha vår mat, og har blitt helt gal etter ungenes babygrøt. Når vi har kjøtt eller fisk, pleier jeg å gi til pus også selvfølgelig. Han er en kattunge enda, fire og en halv måned gammel, og er mye i bevegelse, så ikke rart han blir sulten, men ja.. han elsker mat. Flere som har fysne katter hjemme ? Anonymkode: e146f...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #2 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg merker på min katt at når det blir kaldere i været så vil han også ha mer mat, og han ønsker å være mer inne når det er kaldt ute, samtidig som han er frustrert over ikke å kunne være mer ute. Da trøstespiser han og maser etter mat. Han skal slanke seg, så det er litt vanskelig når han har blitt et litt overvektig matvrak😺 Anonymkode: f5e26...e81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei. Andres katter her som er fysne hele tiden? Det er hver gang jeg går inn på kjøkkenet, så kommer pus løpende. Han har tørrfor der, men det er ikke like poppis, så jeg pleier ofte å gi litt og litt våtfor pluss et godt måltid på morgenen. Han skal også ha vår mat, og har blitt helt gal etter ungenes babygrøt. Når vi har kjøtt eller fisk, pleier jeg å gi til pus også selvfølgelig. Han er en kattunge enda, fire og en halv måned gammel, og er mye i bevegelse, så ikke rart han blir sulten, men ja.. han elsker mat. Flere som har fysne katter hjemme ? Anonymkode: e146f...cf9 Ja, sånn er vår også, den er 6 mnd. Vil ofte opp på bordet når vi spiser middag også 😅 Tenker at det er et sunnhetstegn at de har god appetitt Anonymkode: 5bd71...b76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå