AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #81 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 23.57): Det blir fylt opp. Slapp helt av. Lenge til jul. Har selv hamstet edamer+ greddar (?) osten,og den er det masse av rundt om nå selv om den koster 22kr.. Julesnop er nokså tomt,men blir fylt opp. Har selv hamstret Risbrød,julemix& twist. Synes det er innafor hamstre når man har 4-5 julesokker fylle opp. ✨🎄 Anonymkode: 44e25...450 Fordi du har stor familie er det greit å hamstre? Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 45b1b...10b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 13. desember 2024 #82 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 12.19): Nå var det jo faktisk billig, frossen ribbe som vant smakstest. Menys egne varer (Jacobs) gjør det nesten aldri bra på tester, er ofte billig produsert (mye tilsetninger) og har dermed dårligere næringsinnhold. Til sammenligning kom rema sin billigste pastasaus på stort glass på andreplass. Den er ikke ultraprosessert og er like sunn som om du skulle lagd den hjemme av tomater, olje og krydder. Men for all del, gå på meny og tro du flotter deg i bedre varer enn den gemene hop du, så får kanskje de fleste av oss tak i en edamer du ikke vil ha til slutt. Anonymkode: 2f949...73d Hvilken test da? I VG sin test var det Smak Jæren (Meny) og kolonihagen (Rema, 150 kr dyrere per kg enn den på Meny) som vant. First Price blant de på bunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #83 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er veldig kjedelig å glede seg til marsipan i jula, som er det beste jeg vet, også er alt tomt... Det er også andre ting som ikke kan erstattes av andre varer. Det som er utingen med priskrig, er ikke priskrigen i seg selv, men at det får frem egoismen til folk som handler alt i butikkene uten tanke for andre enn seg selv! Det er egentlig trist Anonymkode: b1b40...3a6 Det er ikke tomt på Mega. Anonymkode: 9a4cd...556 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #84 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 23.26): En del varer kommer ikke til å bli fylt opp 😕 Hater sånn ekstreme priskriger, fordi det gjør at noen hamstrer inn «alt», slik at andre ikke får! Enkelte tenker kun på seg selv i denne egotiden vi lever i. Anonymkode: b1b40...3a6 Joda. De kommer. Anonymkode: ed065...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitry Skrevet 13. desember 2024 #85 Del Skrevet 13. desember 2024 Skulle ønske flere butikker tok grep så det ikke blir så mye hamstring, så langt har jeg bare sett en Rema-butikk hvor jeg bor som har passet på dette. 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #86 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 12.19): Nå var det jo faktisk billig, frossen ribbe som vant smakstest. Menys egne varer (Jacobs) gjør det nesten aldri bra på tester, er ofte billig produsert (mye tilsetninger) og har dermed dårligere næringsinnhold. Til sammenligning kom rema sin billigste pastasaus på stort glass på andreplass. Den er ikke ultraprosessert og er like sunn som om du skulle lagd den hjemme av tomater, olje og krydder. Men for all del, gå på meny og tro du flotter deg i bedre varer enn den gemene hop du, så får kanskje de fleste av oss tak i en edamer du ikke vil ha til slutt. Anonymkode: 2f949...73d Hvorfor er det alltid noen som blir så vanvittig provosert når noen foretrekker Edamer fra ostedisk, fremfor smakløs Rema til 15 kroner, eller hva nå dette tilbudet var? Butikkribbe er ikke god uansett. Her bør du kjøpe direkte fra produsent, gjerne småskala. Ikke det som masseproduseres for butikk. Anonymkode: 63a06...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #87 Del Skrevet 13. desember 2024 k4ren skrev (På 12.12.2024 den 11.04): Nei, det er tomt på lageret. Det kommer ikke mer. Er det tomt for ost og grøt? Produseres det ikke kontinuerlig? Anonymkode: 86cc1...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #88 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det tomt for ost og grøt? Produseres det ikke kontinuerlig? Anonymkode: 86cc1...bf5 De produserer grøt dagen lang, men klarer ikke fylle det enorme behovet.. Anonymkode: 98e59...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #89 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det tomt for ost og grøt? Produseres det ikke kontinuerlig? Anonymkode: 86cc1...bf5 Grøt har ihvertfall vært helt tomt et par år tidligere. Har det med emballasjen og gjøre, at de nå ikke produserer med nisser på ., at det de lager for januar? Forklaringen har ihvertfal vært tomt hos leverandør. Anonymkode: 7c762...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #90 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Joda. De kommer. Anonymkode: ed065...764 Så fint at det kommer i år da. Synd det ikke har vært sånn tidligere. Anonymkode: 7c762...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #91 Del Skrevet 13. desember 2024 Her var det tomt for billig pepperkakedeig på Rema,men da får jeg lage min egen pepperkakedeig istedet. Verre er det ikke . Anonymkode: 09cc4...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #92 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Grøt har ihvertfall vært helt tomt et par år tidligere. Har det med emballasjen og gjøre, at de nå ikke produserer med nisser på ., at det de lager for januar? Forklaringen har ihvertfal vært tomt hos leverandør. Anonymkode: 7c762...077 Tomt hos leverandør gjelder vel kun de store pakkene med grøt.For jeg fikk kjøpt akkurat den enporsjonspakken med grøt jeg trengte i dag på Eurospar. Anonymkode: 09cc4...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #93 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tomt hos leverandør gjelder vel kun de store pakkene med grøt.For jeg fikk kjøpt akkurat den enporsjonspakken med grøt jeg trengte i dag på Eurospar. Anonymkode: 09cc4...378 Jeg vet ikke hva som er status i år, tidligere år er det vel de små som har blitt tomt først. Bra det fortsatt er og få tak i. Ante faktisk ikke at de hadde det på Euro spar 😅 Anonymkode: 7c762...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #94 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 22.41): Var nettopp på Kiwi. Der var det tomt for følgende varer fordi de selges til innbruddspriser: Julepølse Vossakorv Edamer ost Greddeost Roastbiff Marsipanpølser Marsipangriser med sjokolade Og tviler på at de fyller opp med mer før jul. Altså, vil jeg ha en greddeost på betaler jeg full pris, jeg gidder ikke fly rundt i flere butikker for sjekke om noen skulle ha noe igjen. Forbanna tull det hele. 🤬 Anonymkode: 6ca8c...0b7 Månedshandlet i dag. Blir mindre julemat enn før på oss. Anonymkode: 4eeb2...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #95 Del Skrevet 13. desember 2024 Var akkurat på kiwi og de hadde masse av billige varer. ( Bor i Fredrikstad) Ribbe,julepølser,edamer,greddost, roastbiff, ribberull var noe av det jeg handlet. Det var nok ikke så marsipangriser,men det er helt uinteressant for meg uansett. Anonymkode: e7ef6...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #96 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 23.22): Neida. Det fylles opp. Anonymkode: ed065...764 Ei det fylles ikke opp av f.eks. marsipan osv. nidar tar forhåndsordre på varene sine. Anonymkode: 97e36...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #97 Del Skrevet 13. desember 2024 Men kjære vene, hvis du går hele året og lengter etter julemarsipanen og NÅ midt i desember sitter med postkassa full av skjegg fordi det er tomt... da har du kanskje lært. Hvis det er så forbanna viktig så får du ta ansvar for deg selv og kjøpe det med en gang det kommer i butikk og spare det som vanlige folk. Og det er ingen som kommer til å gi deg noen medalje fordi du er så innmari nobel som ikke handler en ekstra på tilbud fordi "de andre". Spar meg. Snakk om høy hest. Anonymkode: a6426...ec3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 13. desember 2024 #98 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 22.41): Var nettopp på Kiwi. Der var det tomt for følgende varer fordi de selges til innbruddspriser: Julepølse Vossakorv Edamer ost Greddeost Roastbiff Marsipanpølser Marsipangriser med sjokolade Og tviler på at de fyller opp med mer før jul. Altså, vil jeg ha en greddeost på betaler jeg full pris, jeg gidder ikke fly rundt i flere butikker for sjekke om noen skulle ha noe igjen. Forbanna tull det hele. 🤬 Anonymkode: 6ca8c...0b7 Og 3-6 kr for risengrynsgrøt og Tine fortviler. Når prisen blir så latterlig lav blir Ola Dunk grådig og hamstrer for å sikre seg selv masse billig mat med den konsekvens at noen får masse og andre ingenting. Ikke bærekraftig. Tilbud er bra , men 3 kr for 1/2 kg grøt og 6 kr for 1 kg er latterlig og konsekvensen har blitt at Tine ikke klarer å produsere nok grøt og at det er tomt overalt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #99 Del Skrevet 13. desember 2024 Er ikke lei prisdumping i seg selv, men er drittlei av at folk grabber til seg, hamstrer som det holder. Skulle ønske de kunne innført et forbud på antall det gikk ann å kjøpe, og at systemet var smart nok til å kunne gjenkjenne at noen allerede hos en coop butikk tidligere den dagen har kjøpt slik og slik. Men det skjer jo ikke vil jeg tro. Jeg ønsket meg 1 Fjordland risgrøt, men nei da, henger lapp i butikkene rundt; tomt, forventer mer på lager 17 desember, og det fyker vel ut av hylla da før det er gått en time av åpningstiden, før arbeidsdagen er over i det minste 😤🥺 Anonymkode: 2ccd0...2ed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #100 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har vært på tre butikker i dag mellom jobb og henting i barnehage. Barna ville ha nissegrøt til middag. Tomt overalt. Anonymkode: f7407...b69 Nå lyver du vel? Det er grøtris og melk i alle butikker jeg har vært innom. Anonymkode: 1afa0...34e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå