AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #21 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var nettopp på Kiwi. Der var det tomt for følgende varer fordi de selges til innbruddspriser: Julepølse Vossakorv Edamer ost Greddeost Roastbiff Marsipanpølser Marsipangriser med sjokolade Og tviler på at de fyller opp med mer før jul. Altså, vil jeg ha en greddeost på betaler jeg full pris, jeg gidder ikke fly rundt i flere butikker for sjekke om noen skulle ha noe igjen. Forbanna tull det hele. 🤬 Anonymkode: 6ca8c...0b7 Det blir fylt opp. Slapp helt av. Lenge til jul. Har selv hamstet edamer+ greddar (?) osten,og den er det masse av rundt om nå selv om den koster 22kr.. Julesnop er nokså tomt,men blir fylt opp. Har selv hamstret Risbrød,julemix& twist. Synes det er innafor hamstre når man har 4-5 julesokker fylle opp. ✨🎄 Anonymkode: 44e25...450 1 1
Mardina Skrevet 11. desember 2024 #22 Skrevet 11. desember 2024 Hololo skrev (Akkurat nå): Edamer ost kommer ikke til å bli fyllt opp bl.a, typiske Julevarer kommer heller ikke tilbake. Jeg hamstrer selvfølgelig når det er tilbud, i dag var jeg å grabba med meg en hel haug med Greddar ost, den varer jo til april neste år og kan fryses ved behov. Grøt har jeg og hamstret litt av, den varer til midten av Januar så blir nok mer grøt middager enn planlagt. til dere andre hamstrere så må dere huske å gå i forskjellige butikker, iallfall både Rema og kiwi her har en maks på 3 per kunde. du kan kjøpe mer men de tar full pris for nr 4 og oppover, et triks her er å ta flere runder Men jeg er enig i at de kunne driti i hele priskrigen, jeg vet jo at de tar opp prisen på andre varer for å tjene inn igjen så når oppgjøret til slutt skal gjøres opp så har vel jeg som enkelt person gått en del i tap. Så du tenker ikke på at andre kanskje vil benytte seg av disse tilbudene? Så lenge du får tak i det du vil, så er det ikke så farlig med andre? 🤔 20 1 3
nordlending Skrevet 11. desember 2024 #23 Skrevet 11. desember 2024 Har du bare rema 1000, coop extra og kiwi i nærheten? Om ikke er det jo bare å dra på en annen butikk og kjøpe varen til vanlig pris. 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #24 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du har ikke skjønt hva folk skriver. Du er vel en hamstrer selv. Lykke til med 17 pakker marsipan, 13 med kokosmasse, 7 edamer og 9 grøt ris, 16 pakker sylte Anonymkode: 2eb48...d98 Absolutt ikke. Jeg handler ikke engang på Kiwi Anonymkode: 6c703...eb3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #25 Skrevet 11. desember 2024 Vi har en pakke marsipan 3 graddoster 1 pk krumkaker 1 pk pepperkaker 2 pk dadler ...av årets priskrigvarer ... Men har gått 2 graddoster tidligere 😀 synes ikke vi hamstrer men plukker med noe om vi er heldige å finne . Helt greit, ikke noe å bry seg om . erfaring fra tidliger år sier at vi ikke trengte 10 pk grøtris eller 5 edamere Anonymkode: 888c0...f14
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #26 Skrevet 11. desember 2024 Da går du på en av de som ikke er med i priskrigen. På Kiwi her har de ingen julevarer igjen i det hele tatt. Alt er borte, men i nabobutikken Spar får man det man trenger. Har kjøpt både grøt og Edamer i dag til ordinær pris. De idiotsjefene i Kiwi, Extra og Rema kan takke seg selv for at de er tomme for varer. De kommer jo bare til å tape på det når alle må handle i andre butikker nå før jul. Anonymkode: 7813e...70f 9 1
Hololo Skrevet 11. desember 2024 #27 Skrevet 11. desember 2024 Mardina skrev (1 minutt siden): Så du tenker ikke på at andre kanskje vil benytte seg av disse tilbudene? Så lenge du får tak i det du vil, så er det ikke så farlig med andre? 🤔 tror du andre tenker på deg da? Nei, helt ærlig i dette tilfelle tenke jeg på meg selv først. Men jeg er et medmenneske sånn ellers, hadde det vært priskrig på livs viktige medisiner så hadde jeg ikke vært så ego 1 1
Meowmere Skrevet 11. desember 2024 #28 Skrevet 11. desember 2024 Ja, er lei slik priskrig. Jeg tror ikke det kommer fattige til gode heller. Foretrekker å handle på den nærmeste Extra- og Rema-butikken her, og det er ganske tomt i hyllene. Drar jeg til Eurospar eller Obs, så har de varene. 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #29 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er ganske enkelt da TS, dra på en av butikkene som ikke er med i priskrig. Meny, mega, prix, joker ++++++. Du MÅ ikke dra på Extra, Rema og Kiwi for så å klage på at det er tomt. Anonymkode: cb675...058 Nå er det sånn at Rema og Kiwi er nærmest. Jeg må dra langt avgårde for å komme til Meny og Mega. Anonymkode: 6ca8c...0b7 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #30 Skrevet 11. desember 2024 Tilbud er jo greit, men prisdumping er bare irriterende. Feks Fjordland grøt som nå koster 6,90 på Kiwi er noe vi spiser hver lørdag. Var heldig å fikk tak i dag, forrige helg måtte vi koke grøt fra bunnen. Når vanlig pris ligger rundt 50 kr pakken, så hadde 25 kr også vært et godt tilbud. 6.90 er bare latterlig. Butikkene bestiller nok ikke inn mer enn vanlig, de taper jo penger på det. Anonymkode: b9cb3...d14 13 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #31 Skrevet 11. desember 2024 Catbert skrev (34 minutter siden): Er det ikke bare å kjøpe noe annet. Det finnes hundrevis av oster og pølser. På tide å prøve noe nytt! Nå hadde jeg faktisk lyst på greddeost i dag, har ikke spist det siden jul i fjor. Anonymkode: 6ca8c...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #32 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Prisdumping er ikke ille i seg selv, ihvertfall ikke for folk med dårlig råd. Anonymkode: 33370...884 Mardina skrev (34 minutter siden): Når det gjelder selve priskrigen, så synes jeg det er bra at det er tilbud. Mat er så dyrt ellers i året, at en priskrig i et par uker, synes jeg er helt greit. Altså, butikkene er ikke så dumme at de selger masse mat med tap. De øker bare prisen på andre varer. Anonymkode: 6ca8c...0b7 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #33 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, butikkene er ikke så dumme at de selger masse mat med tap. De øker bare prisen på andre varer. Anonymkode: 6ca8c...0b7 Selvfølgelig øker prisen på andre varer, men nå er det snart jul og det er julevarer folk flest er ute etter akkurat nå. Anonymkode: 33370...884 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #34 Skrevet 11. desember 2024 Gräddost Anonymkode: 41b86...967 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #35 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En del varer kommer ikke til å bli fylt opp 😕 Hater sånn ekstreme priskriger, fordi det gjør at noen hamstrer inn «alt», slik at andre ikke får! Enkelte tenker kun på seg selv i denne egotiden vi lever i. Anonymkode: b1b40...3a6 Kjøp det på fullpris på meny hvis du trenger det. Anonymkode: 169d0...f21 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #36 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tilbud er jo greit, men prisdumping er bare irriterende. Feks Fjordland grøt som nå koster 6,90 på Kiwi er noe vi spiser hver lørdag. Var heldig å fikk tak i dag, forrige helg måtte vi koke grøt fra bunnen. Når vanlig pris ligger rundt 50 kr pakken, så hadde 25 kr også vært et godt tilbud. 6.90 er bare latterlig. Butikkene bestiller nok ikke inn mer enn vanlig, de taper jo penger på det. Anonymkode: b9cb3...d14 Joda vi (jeg) har bestilt inn tonnevis med grøt på forhåndsbestilling.. men når man absolutt må ha 20 kg grøt hver så sier det seg selv at ikke det er mer igjen tilslutt. Systemet er sperret for påbestilling og det kommer en liten leveranse til men det blir nok tomt på dagen. Dette gjelder også mange av de andre varene. Anonymkode: c6c98...393 1 1
Sansx Skrevet 11. desember 2024 #37 Skrevet 11. desember 2024 Du glemte nonstop😅 Var på tre butikker i dag. Helt tomt. Orker ikke irritere meg over andre sin hamstring. Finner det nok i morgen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #38 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tilbud er jo greit, men prisdumping er bare irriterende. Feks Fjordland grøt som nå koster 6,90 på Kiwi er noe vi spiser hver lørdag. Var heldig å fikk tak i dag, forrige helg måtte vi koke grøt fra bunnen. Når vanlig pris ligger rundt 50 kr pakken, så hadde 25 kr også vært et godt tilbud. 6.90 er bare latterlig. Butikkene bestiller nok ikke inn mer enn vanlig, de taper jo penger på det. Anonymkode: b9cb3...d14 Nærbutikken min hadde 2-3 store «postbur», og kjøleskapet fylt da prisen var 3,60,-. Så ut som om de hadde bestilt ekstra i hvert fall, bor på et lite tettsted. Jeg handler det jeg trenger, og varer som jeg og familien ønsker å ha i julen, så det har blitt litt handling til julestrømpene, og 2 pakker gräddost, da boligen min blir fylt med gräddost-elskere i julen, men holder meg innenfor rimelighetens grenser. Kjøper ikke unødvendig mye, eller hamstrer. Anonymkode: 50926...798
Mardina Skrevet 12. desember 2024 #39 Skrevet 12. desember 2024 Hololo skrev (1 time siden): tror du andre tenker på deg da? Nei, helt ærlig i dette tilfelle tenke jeg på meg selv først. Men jeg er et medmenneske sånn ellers, hadde det vært priskrig på livs viktige medisiner så hadde jeg ikke vært så ego Jeg er ikke grisk og tar ikke med meg masse av de produktene som er billig. Så jeg vil si jeg tenker på at andre skal få benytte seg av tilbudet. At du kun tenker på deg selv først, tenker jeg sier litt om hvem du er.... Men for all del, kos deg med alt det du har kjøpt du 😄 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #40 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neida. Det fylles opp. Anonymkode: ed065...764 Har de ikke sagt at det er tomt da? Har de delt opp lagrene/ utkjøringene i år? Anonymkode: 7c762...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå