AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:32 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:32 Tror dere skattelistene vil åpnes for hver og en uten at det logges noe sted igjen? Mener det var snakk om det, men fikk nok ikke helt med meg konklusjonen. Anonymkode: fe4e3...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet onsdag kl 21:42 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:42 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror dere skattelistene vil åpnes for hver og en uten at det logges noe sted igjen? Mener det var snakk om det, men fikk nok ikke helt med meg konklusjonen. Anonymkode: fe4e3...609 Nei. Tidligere var de det, men så endret de det, så jeg tror ikke de går tilbake igjen til det. Du kan gå inn på skatteetatens sider og snoke, men vedkommende vil da få beskjed om det. De rikeste i hver kommune blir offentliggjort i media. Endret onsdag kl 21:44 av Grüner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:03 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:03 Flertallet på Stortinget gikk i 2023 for å gjeninnføre anonyme søk i skattelister, men det ble stoppet på grunn av personvernhensyn. Sykt at det i det hele tatt er et tema. Anonymkode: 56aed...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:10 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:10 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tror dere skattelistene vil åpnes for hver og en uten at det logges noe sted igjen? Mener det var snakk om det, men fikk nok ikke helt med meg konklusjonen. Anonymkode: fe4e3...609 Nei. Men det finnes nok av firmaer der ute som du kan betale penger til, så søker de opp personene du er så nysgjerrig på, men ikke tørr å stå inne for å søke opp selv. Anonymkode: 748a1...1d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:14 #5 Del Skrevet onsdag kl 22:14 Husker da listene var åpne, det var slik jeg fant ut at min X samboer løy om inntekten sin. Han var en sleiping. Nå gidder jeg ikke og bry meg. Tror ikke de blir åpne igjen. Anonymkode: 26ba3...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:19 #6 Del Skrevet onsdag kl 22:19 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tror dere skattelistene vil åpnes for hver og en uten at det logges noe sted igjen? Mener det var snakk om det, men fikk nok ikke helt med meg konklusjonen. Anonymkode: fe4e3...609 Helt avhengig av hvem som sitter i regjering og hvem som danner flertall. Anonymkode: 5a0c6...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:55 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:55 Rødt ønsker i praksis at hele skattemeldingen din skal være åpen og fritt tilgjengelig for alle. Anonymkode: 56aed...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå