Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Er det greit for deg at typen din har kallenavn som "snuppa" og "vennen" på venninnene sine eller synes du at dette er flørting som ikke du godtar? Og er det egentlig flørtete? :klø:
Gjest Gamle Alex Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Det er helt greit. kaller vennene mine det selv jeg og det er kun vennskaplig flørting
Titti72 Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Min samboer kaller en venninde for Pitbullen, det gjør meg ikke sjalu....
Champagnepiken Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Nå er jeg singel - men jeg ville ikke hatt problemer med at en eventuell bedre halvdel hadde sånne kallenavn på vennene sine. Siden jeg selv omtaler mine kamerater som "kjekken", "klumpen", "vennen" etc., kan jeg jo ikke akkurat reagere...
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Han har det (såvidt jeg vet) ikke, og det er jeg glad for.. slike kallenavn er forbeholdt meg X'n min derimot hadde slike kallenavn som vennen, kjære, søta sexy til sine venninner (som jeg aldri fikk møte), det var ikke greit Heldigvis forstår kjæresten min såpass
Trampe Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Alle venninnene til sambo skygget banen da jeg kom inn i bildet, så den problemstillingen er ikke aktuell for min del. Men jeg har en nær venn jeg kaller for både det ene og det andre, og om sambo hadde hatt kjælenavn på venninner ville jeg ikke reagert. Det er jo meg han er sammen med...
marta Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Jeg kaller sambo til venninen min for pusen..... Men det er mer for skøy, da, og hun er med på notene
Ez Flow Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 Jeg hadde ikke syntes at det hadde vært det helt store, antakelig fordi jeg ikke ser behovet for å bruke slike kallenavn på mine venner.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 Helt greit, det hadde jeg ikke hengt meg opp i.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #11 Skrevet 2. mars 2006 Er det greit for deg at typen din har kallenavn som "snuppa" og "vennen" på venninnene sine eller synes du at dette er flørting som ikke du godtar? Og er det egentlig flørtete? :klø: ← Nei, for meg hadde ikke det vært greit overhode!
Frida Frosk Skrevet 2. mars 2006 #12 Skrevet 2. mars 2006 ja, jeg kaller både mine og hans venner/venninner ting som søta, kjekken, beibi, vennen etc, så det er helt greit om han gjør det samme.
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2006 #13 Skrevet 2. mars 2006 Jeg hadde nok syntes det hadde vært merkelig - men det er ikke noe å tenke på - for han har aldri kalt vennene sine sånne kallenavn.
Gjest 1111 Skrevet 2. mars 2006 #14 Skrevet 2. mars 2006 Tja. Jeg tror ikke jeg hadde synes noe særlig om det jeg, hvis jeg skal være helt ærlig.
Jaya Skrevet 2. mars 2006 #15 Skrevet 2. mars 2006 (endret) En av kameratene til kjæresten min og meg kaller meg snuppa, og verken jeg eller dama hans ser på det som flørting av noe slag. Når jeg tenker etter kaller han forresten kjæresten min for snuppa også innimellom. Tror ikke jeg hadde sett noe annerledes på det hadde det vært kjæresten min som hadde kalt venninnene mine/sine noe sånt, men så er jeg ikke av den sjalu typen heller. Endret 2. mars 2006 av Jaya
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #16 Skrevet 2. mars 2006 Jeg hadde ikke syntes at det hadde vært det helt store, antakelig fordi jeg ikke ser behovet for å bruke slike kallenavn på mine venner. ← Samme her.
Gjest -eline- Skrevet 2. mars 2006 #17 Skrevet 2. mars 2006 Helt i orden det, ser ikke hvorfor det ikke skulle være i orden. Jeg har kallenavn på mine venner og en flørtete tone med endel kompiser uten at det er noe mer, vet kjæresten har det likedan med etpar av sine venninner. Så lenge det er åpenhet om alt så er det vel ingen big deal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå