Gå til innhold

Posten og Bring - forsinkelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt deksel og skjermbeskyttelse, med levering via Bring.

Jeg har bestilt SIM-kort, med levering via Posten.

Begge "pakkene" ble sendt torsdag i forrige uke. Levering i postkasse. Har enda ikke mottatt noe. 

Er det forsinkelser hos Posten og Bring? 

Anonymkode: 441cd...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan tyde på det.

Skrevet

Det går alltid treigt mellom black friday og jul.

Anonymkode: 3521f...062

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begge "pakkene" ble sendt torsdag i forrige uke. Levering i postkasse. Har enda ikke mottatt noe. 

Selvfølgelig. Vi er i desember. Måneden der posten har ekstrem pågang.

Anonymkode: 23167...4ef

• Nyttig 3
Skrevet

Hos meg (Oslo) har Posten vært helt utrolig kjappe de siste ukene, veldig imponert. PostNord derimot sliter veldig virker det som, mange pakker som er over en uke forsinka.

Anonymkode: 84201...ab3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tror du selv? 

Anonymkode: b6f4f...3ae

• Liker 2
Skrevet

Har venta på ei pakke i to veker. Står stadig at den er undervegs...

Skrevet

Ja, masse forsinkelser og bortkomne pakker. Har fått 2 av 5 bestillinger selv om jeg bestilte i November. 

Anonymkode: f7989...760

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Sicktrip
Skrevet

Levering i postkasse tar ofte 1-2 uker, i tillegg til 1-3 dager før den kan hentes på utleveringssted om «postkassen var full» eller «ikke ble funnet». Legg til forsinkelser pga. julepost og black week. Tipper du kanvente den om en uke eller de siste dagene før jul.  Lurt å velge alle andre alternativer enn levering til postkasse om mulig. Dessverre virker det som postnord har avtale med posten om å levere småpakker for dem, så ikke alltid man kan unngå det. 

Anonymkode: 6a4a5...adc

Skrevet

Det er helt tullete. Ble endelig levert en pakke som jeg sendte med helt hjem i oktober. Fikk beskjed om at den ble levert i går.

Samtidig bestilte jeg en pakke fra usa på mandag denne uken, den leveres med dhl på døra mi i morgen, og befinner seg allerede i Oslo.

Anonymkode: 20515...0f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hos meg (Oslo) har Posten vært helt utrolig kjappe de siste ukene, veldig imponert. PostNord derimot sliter veldig virker det som, mange pakker som er over en uke forsinka.

Anonymkode: 84201...ab3

Her i Indre Nynorskland (Vestland) er også Posten utrolig kjapp for tida. Pakke som ble sendt fra Sørlandet mandag var framme i går. Mens en pakke som kommer med PostNord har stått som registrert i appen i over ei uke uten at noe har skjedd. Det er andre forsøk på å få det jeg har bestilt, den første pakken rotet de vekk i slutten av oktober.

Anonymkode: c43b7...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...