AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hvor vanlig er dette? Bortsett fra do og spise/drikkepauser så ligger hun der stortsett hele døgnet? Hun er heller ikke syk. Anonymkode: 812b5...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Høres litt deilig ut faktisk å ha en rolig katt. Leker du med katten? Jeg har bare hatt/ har masete katter som stresser og vil ut timen etter at de har kommet inn. Anonymkode: 05844...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Høres litt deilig ut faktisk å ha en rolig katt. Leker du med katten? Jeg har bare hatt/ har masete katter som stresser og vil ut timen etter at de har kommet inn. Anonymkode: 05844...f4e Har prøvd, men virker ikke særllg interessert. Kan til nød leke med en fiskestangleke. Anonymkode: 812b5...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har prøvd, men virker ikke særllg interessert. Kan til nød leke med en fiskestangleke. Anonymkode: 812b5...930 Har du prøvd med små baller? En bevegelig fugl, eller en mus fylt med kattemynte som piper når katten leker med den? Jeg har en katt som er dårlig på å leke, men det eneste han liker er en stang med masse tråder i ulike farger som jeg kan slenge rundt, og mus som piper når han leker med den. Anonymkode: 05844...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Hvor mange timer er den ute da? Får gjerne nok mosjon ute. Anonymkode: 3492c...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hvor gammel er hun? Har hun alltid vært sånn? Hvis hun alltid har vært sånn så er det ingenting å bekymre seg for. Det er adferdsendringer som ofte gir grunn for bekymring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Har du varmekabler eller vannbåren varme? Kan bare være at det er et ekstra varmt punkt der. Katter elsker å ligge på baderomsfliser med varme, bl.a. Men hvordan vet du at hun ikke er syk? Vanlig at dyr blir veldig rolige ved smerter, f.eks. Anonymkode: 014d0...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Hun er to år. Er kun i vinterhalvåret når varmekablene slås på hun er sånn. Resten av året virker hun ikke særlig interessert i gulvet. Anonymkode: 812b5...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå