Gå til innhold

Kvinner som faker orgasme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste forleden om en kvinne, som hadde faket orgasme gjennom 30 år med sex med sin mann. Hun hadde aldri hatt orgasme sammen med han. Grøss og gru, tenkte jeg. Hva om min kone bare faker? Noen ganger når hun kommer mens jeg slikker henne, så kjenner jeg ingen kontraksjoner rundt klitten og leppene. Faker hun?

Derfor er jeg litt nysgjerrig på dere kvinner; hvem er du (alder), hvor lenge har dere vært sammen, og hvor ofte faker du? Aldri, noen ganger, oftest, alltid?

Anonymkode: d5512...054

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Derfor er jeg litt nysgjerrig på dere kvinner; hvem er du (alder), hvor lenge har dere vært sammen, og hvor ofte faker du? Aldri, noen ganger, oftest, alltid?

46 år

21 år i nåværende forhold

Aldri faket. Ikke med partneren min nå og aldri med tidligere partnere.

Kan legge til at jeg får svært lett orgasme. Ikke ved samleie, det skjer ikke. Men ved stimulering av klitoris. 

Skjønner at dette kan høre ut som «bs», men jeg har aldri hatt sex uten orgasme med min partner igjennom de siste 21 årene. Ikke en, eneste gang.

Anonymkode: 742a3...184

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen med samboer i 17 år. Faker 90 prosent av gangene. Det betyr ikke at jeg ikke har glede av nærheten sex gir.

Anonymkode: abf65...8cb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 år, vært gift med min mann i 12 år. Har aldri faket orgasme, hverken med ham eller tidligere partnere.

Jeg er en som IKKE får lett orgasme, har aldri hatt en vaginal orgasme i hele mitt liv. Har likevel aldri frista å fake.

Anonymkode: ea993...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du treig og dårlig sengen og hun vil bare bli ferdig og ikke kaste bort mer tid, ikke vits å gi beskjed hvordan hun vil ha det, du er bare rett og slett  ingen match

Anonymkode: 0ddc4...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, ingen fast partner per nå.

Har faket masse i mitt liv. Både når jeg har vært i forhold og ikke.

Men de siste... Tja.. 6-7 årene har jeg vært opptatt av å være ærlig og ikke fake. Noen blir sinte og lei seg for at de ikke får meg til orgasme. Greia er at for kvinner er det ikke nødvendigvis en fasit på hvordan man skal få det til.

Jeg har gitt opp flere ganger når jeg har onanert også, fordi jeg tydeligvis har hatt en sånn it's just not working today-kind of day.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da er du treig og dårlig sengen og hun vil bare bli ferdig og ikke kaste bort mer tid, ikke vits å gi beskjed hvordan hun vil ha det, du er bare rett og slett  ingen match

Anonymkode: 0ddc4...7a2

Samme med min mann. Gir meg ingen glede i å ha sex med han, men gjør det bare for at man må det i et forhold. Aldri orgasme med han. Nå orker jeg ikke styre med det, for nå er forholdet gått over til å være et A/S, så vi har NULL kjærleik mellom oss i det daglige så da gidder jeg ikke jobbe for sex. 

Anonymkode: 73886...385

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vært sammen med samboer i 17 år. Faker 90 prosent av gangene. Det betyr ikke at jeg ikke har glede av nærheten sex gir.

Anonymkode: abf65...8cb

Hvorfor faker du? Hvorfor iiie bare si at "noen ganger får jeg orgasme, noen ganger ikke"? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 35.

Vært i et forhold i 18 år. Aldri faket.

Skilt nå og dater ny. Fortsatt aldri faket.

Kommer IKKE lett og aldri kommet med PIV. Sliter med å komme av klit med partner- fortsatt aldri faket da heller…

Har først forstått i år at veldig mange kvinner gjør det og at det er ganske vanlig- og jeg skjønner også hvorfor. Som en som er det menn her inne spesielt kaller «tungpult» og til og med menn som sier de ikke kan være med en som meg, da forstår jeg at mange kvinner faker. Dessverre ødelægger det både for kvinnene selv, for andre kvinner og for menn. Alle får feil bilde av hvordan ting EGENTLIG er.

Kvinner er varierte, og få tall kommer av bare PIV (de er veldig heldig i mine øyne :) ) mens så er det de fleste som kommer ganske lett av klitoris stimuli også har du min gjeng med tungpulte damer som det også er en del av.

Men!! Jeg driver å utforsker mye med meg selv og det er masse man kan trene opp både fysisk og mentalt, og det tror jeg faktisk ikke de fleste kvinner er klar over hvor mye potensiale som ligger og hvertfall ikke menn fordi så mange driver å faker…

Men hvis du lurer på om kona di faker- så snakke med henne om det da? Spør henne?

Anonymkode: 5ee76...b87

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
Mardina skrev (9 minutter siden):

Har vært i 2 faste forhold og har aldri faket orgasme 😊 

Voksent og rasjonell 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
anon01 skrev (4 timer siden):

30 år, ingen fast partner per nå.

Har faket masse i mitt liv. Både når jeg har vært i forhold og ikke.

Men de siste... Tja.. 6-7 årene har jeg vært opptatt av å være ærlig og ikke fake. Noen blir sinte og lei seg for at de ikke får meg til orgasme. Greia er at for kvinner er det ikke nødvendigvis en fasit på hvordan man skal få det til.

Jeg har gitt opp flere ganger når jeg har onanert også, fordi jeg tydeligvis har hatt en sånn it's just not working today-kind of day.

Sint for å ikke få til å gi deg det? 

Det er litt overkill, eller? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (Akkurat nå):

Sint for å ikke få til å gi deg det? 

Det er litt overkill, eller? 😊

Garantert ikke bare meg de har blitt sint og fortvilt på.

Sinne er ofte en sekundærfølelse. Så tviler på at det er sint de egentlig har vært. Skamfull kanskje.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest goodbeforelong
anon01 skrev (1 minutt siden):

Garantert ikke bare meg de har blitt sint og fortvilt på.

Sinne er ofte en sekundærfølelse. Så tviler på at det er sint de egentlig har vært. Skamfull kanskje.

Jeg ønsker at kvinner skal få orgasme. Men blir verken deppa eller sint. Der finnes alltid læringspunkt å ta med til neste runde. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (Akkurat nå):

Jeg ønsker at kvinner skal få orgasme. Men blir verken deppa eller sint. Der finnes alltid læringspunkt å ta med til neste runde. 😊

Så bra for deg!

Mange menn blir skamfulle når de ikke får til noe de er opptatt av å skryte av at de er verdensmester på.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri faket men måtte en bra mann til et stykke opp i 20 åra før jeg fant ut at jeg kunne få orgasme. Hadde bra sex med tidligere partnere og men ikke så engasjert omsorgsfull og trygg som han der. Etter han har jeg aldri godtatt sex uten orgasme, får ikke ved piv jeg heller men veldig raskt ved fingring. Lærer de alltid opp om de ikke kan det. 

Trur nok også mange faker det er usolidarisk mot medsøstre 💪samtidig forståelig om man er ung, usikker og utrygg❤️men har man kommet over den fasen så bør man ikke godta dårlig sex og fake. De mennene som evt blir sur er jo ikke menn man vill ha noe mer med uansett 👍

Livet er alt for kort for dårlig sex❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest goodbeforelong
anon01 skrev (1 minutt siden):

Så bra for deg!

Mange menn blir skamfulle når de ikke får til noe de er opptatt av å skryte av at de er verdensmester på.

Har bikket 40. Så det er ikke nok til å slå meg ut 🤛😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er 39 år, vært gift med min mann i 12 år. Har aldri faket orgasme, hverken med ham eller tidligere partnere.

Jeg er en som IKKE får lett orgasme, har aldri hatt en vaginal orgasme i hele mitt liv. Har likevel aldri frista å fake.

Anonymkode: ea993...fc0

Håper du får oppleve en vaginal orgasme. Har vært med å lage en, og jeg merker at det gjør noe ekstra med damene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som faker; hvordan kan vi avsløre dere? Er det noen ting du selv føler på du burde blir bedre på for at det skal virke ekte? (ja, jeg ber dere om å avsløre dere selv :-))

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Til dere som faker; hvordan kan vi avsløre dere? Er det noen ting du selv føler på du burde blir bedre på for at det skal virke ekte? (ja, jeg ber dere om å avsløre dere selv :-))

Jeg mener jo det burde være en smal sak å skille falske sammentrekninger fra ekte, men enten er ikke menn spesielt observante, eller så har de aldri gitt en kvinne en skikkelig orgasme.

Jeg (K45) faker 9 av 10 ganger, fordi jeg bare vil ha det overstått, samtidig som jeg ikke vil at mannen skal bli lei seg fordi han er så ufattelig dårlig i senga.

Anonymkode: 8448c...a33

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...