Gå til innhold

Skuffet over min fars ex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min far en dame som var 25 år yngre. De ble sammen og hun flyttet inn. Hun hadde 2 barn i hjemlandet sitt. Vi andre i familien var litt skeptisk men akseptere forholdet 

Han kjøpte dyre gaver til henne og hjalp til med å sende penger hjem til barna. Så ville hun få barna hit. Han hjalp til med det med penger til reisen, men han signerte også på at de kunne bo hos han. 

Når barna kom så kjøpte han nye telefoner og klær osv. Han tok de med på ferie . Så for 1 måned siden sa hun at de flytter ut. Hun har fått seg leilighet gjennom kommunen. 

I dag så jeg henne hånd i hånd med en annen mann.

Jeg er skuffet og lei meg pga at faren min ble utnyttet. Han er selvfølgelig lei seg. Hvordan kan jeg hjelpe han? 

Anonymkode: 00915...343

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vært utrolig naiv, men han har også utnyttet at hun trengte noen økonomisk.

Eneste du kan gjøre er å være samtalepartner med ham og oppfordre til et mer likestilt forhold neste gang.

Anonymkode: f96a9...ccc

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år yngre «thai- dame», hva forventet han? Ekte kjærlighet? Men, det er lov å være lei seg. 

du støtter din far og sier at du ikke så dette komme, selv om du nok så dette komme

Anonymkode: 905ec...6c1

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

25 år yngre «thai- dame», hva forventet han? Ekte kjærlighet? Men, det er lov å være lei seg. 

du støtter din far og sier at du ikke så dette komme, selv om du nok så dette komme

Anonymkode: 905ec...6c1

Det var nok kjærlighet fra hans side ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var nok kjærlighet fra hans side ...

... Og fra hennes side. Hun forelsket seg i hans penger, mens han forelsket seg i en langt yngre kropp som kunne ha tilhørt hans datter. Dette var en helt åpenbar og jevnbyrdig transaksjon av ung kropp mot penger 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 2ca00...808

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

... Og fra hennes side. Hun forelsket seg i hans penger, mens han forelsket seg i en langt yngre kropp som kunne ha tilhørt hans datter. Dette var en helt åpenbar og jevnbyrdig transaksjon av ung kropp mot penger 🤷‍♀️ 

Som også de fleste forhold er transaksjoner hvor begge bidrar med noe inn, og begge forhåpentligvis er fornøyd med «handelen».

Når en godt voksen mann starter en relasjon med en langt yngre kvinne fra fattige kår så er det en rekke fare-momenter som begge parter bør være bevisst, men det er det jammen med vanlige forhold også.

Anonymkode: b8816...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

... For altså, hva forventet han? At hun som 60 år gammel kvinne skulle skifte bleier på ham og pusse gebisset hans på sykehjemmet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA!?? Hun står jo i evig gjeld til han siden han kjøpte telefoner 😭😭 ja det kan selvsagt være planlagt, men det trenger da heller ikke være det

Anonymkode: 1b0f0...46b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har kjempesjans på thai damer. Hun ville til norge. Og fikk sjansen  gjennom faren din. Han har vert naiv, bare vær tilstede for han. Han er i sorg og må bli forstått. 

Anonymkode: 40944...863

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 19.17):

Min far en dame som var 25 år yngre. De ble sammen og hun flyttet inn. Hun hadde 2 barn i hjemlandet sitt. Vi andre i familien var litt skeptisk men akseptere forholdet 

Han kjøpte dyre gaver til henne og hjalp til med å sende penger hjem til barna. Så ville hun få barna hit. Han hjalp til med det med penger til reisen, men han signerte også på at de kunne bo hos han. 

Når barna kom så kjøpte han nye telefoner og klær osv. Han tok de med på ferie . Så for 1 måned siden sa hun at de flytter ut. Hun har fått seg leilighet gjennom kommunen. 

Jeg er skuffet og lei meg pga at faren min ble utnyttet. Han er selvfølgelig lei seg. Hvordan kan jeg hjelpe han? 

Kan vri det også, HAN utnyttet henne for en ung peng kropp han kunne knulle. 

Anonymkode: 1aa65...c19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle griser fortjener slikt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ts

Ser mange her viser skadefryd, dem om det....

Faren din gjorde hva han kunne for å få forholdet til å fungere, bl a ved å inkludere barna. Utakk er verdens lønn. Gi ham aksept for den positive innstillingen. Heller ikke sikkert at det nye forholdet vil vare. Uansett stygt av henne.

Anonymkode: 6cd0f...2d9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan hjelpe han ved å be han slutte å importere kvinner fra Thailand. 

Anonymkode: e7603...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass for han. Når skal gamle, norske griser lære? Din far utnyttet henne like mye som hun utnyttet han. Glad hun kom til Norge og fikk barna hit og byttet han bort. 

Anonymkode: 1845c...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...